Totul despre excel 1


Obiective

  • Lansarea şi închiderea aplicaţiei
  • Cunoaşterea câtorva noţiuni de bază
  • Cum se stabilesc setările paginii
  • Cum se salvează documentele
  • Cum se utilizează câteva formule simple
  • Tipărirea documentelor

Descriere

Acest curs îşi propune să te iniţieze în utilizarea aplicaţiei Excel şi a facilităţilor pe care aceasta ţi le pune la dispoziţie. Aplicaţia Excel cel mai complet şi puternic instrument pentru crearea de foi de calcul tabelar.

Generalităţi

Microsoft Excel este o aplicaţie foarte performantă care îţi permite să creezi tabele, să efectuezi foarte rapid calcule mai simple sau mai complicate, în funcţie de cerinţele problemei de rezolvat, să transmiţi regiştrii de calcul prin e-mail, să faci legături între registrul de calcul curent şi alte fişiere.

Cerinţe finale

La sfârşitul acestui curs va trebui să ştii următoarele:

n     Cum se deschide şi se închide aplicaţia;

n     Care sunt proprietăţile de bază ale celulelor;

n     Cum se crează un tabel cu ajutorul formulelor uzuale;

n     Cum se inserează sau se şterg elementele componente ale unui registru de

calcul ;

n     Cum se salvează un document;

n     Cum se tipăreşte un document.

Lecţia 1

Obiective

  • Lansarea şi închiderea programului
  • Prezentarea interfeţei
  • Opţiuni de salvare
  • Folosirea Template-urilor

Pe parcursul acestei lecţii vei afla cum se deschide şi cum se închide această aplicaţie, din ce se compune interfaţa aplicaţiei, cum se deschide un nou registru de calcul  sau cum se apelează un registru de calcul  existent, cum se salvează un registru de calcul  şi caracteristicile unei foi de calcul Excel.

LANSAREA ŞI ÎNCHIDEREA PROGRAMULUI

LANSAREA PROGRAMULUI

Există mai multe posibilităţi pentru lansarea aplicaţiei Excel şi anume:

n     Faci click pe butonul Start şi selectezi opţiunea Programs, iar din submeniul care apare, selectezi opţiunea Microsoft Excel.

n     Dacă nu vrei să foloseşti meniul Start poţi să-ţi creezi un shortcut al aplicaţiei Excel pe Desktop.

Obs. Crearea unui shortcut pe Desktop presupune să cunoşti unde se află instalat pachetul de programe Microsoft Office. Acesta se instalează implicit în folder-ul „C:\Program Files\Microsoft Office\Office”. În acest folder se află fişierul excel.exe care lansează în execuţie aplicaţia Excel. Acestui fişier trebuie să-i creezi un shortcut pe Desktop.

n     Pentru a deschide rapid un registru de calcul poţi folosi My Computer sau Windows Explorer pentru a-l localiza şi apoi execuţi dublu clic pe icoana registrului de calcul. O data aplicaţia lansată poţi deschide rapid alţi regiştri de calcul prin tragerea icoanei lor din My Computer sau Windows Explorer în interiorul ecranului Excel.

n     Pentru accesarea rapidă a unui registru de calcul pe care l-ai folosit recent poţi folosi secvenţa Start\Documents.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s