videochat ce sti sau ce crezi ca sti

De ce nu castig din videochat? …Partea 2


videochat ce sti sau ce crezi ca sti

⇐ Partea 1

In articolul precedent am acoperit o mare parte din aspectele pe care ar trebui sa le pui in practica.

Acest articol este putin mai diferit deoarece tind sa subliniez importanta imagini si comportamentul in fata camerei web din punctul de vedere a vizitatorului.

Prima impresie conteaza

Da, primele 5 secunde sunt definitorii. Ca si vizitator daca primele 5 secunde nu ma determina sa mai stau pe camera modelului, dau click pe „next model”

Ce trebuie sa faci? Intampina-ti vizitatorul cu un mesaj personal. Mesajul personal adresat vizitatorului are un impact puternic deoarece se simte „bagat in seama” si optional il determina sa raspunda.

Ca vizitator al camerei tale daca ma simt „pe dinafara” conversatiile model-premium sunt exclusiviste (modelul comunica direct cu 1-2 premium…ca deh….d’acolo sare banu’ ) si ceilalti useri sunt in ploaie… e nasol. De ce? 90% dintre modelele de pe MyFreeCams au setat „mute guests” si „mute basics” ei bine, e cea mai mare greseala pe care o poate face un model. Orice basic poate deveni premium, orice vizitator poate deveni premium. Daca ii neglijezi automat „next model” . Ce impact are acest „mute guest / mute basics” ? Negativ, adica esti greu abordabila, esti cu nasul pe sus si eu ca basic sau guest nu am dreptul sa comunic cu tine?! Uite d’adracu’ imi upgradez contul, trec pe la tine prin camera…si automat ai sa sari pe mine ca un vultur pe prada… am sa-ti arunc un „marsh d’aici…am intrat sa vezi ca am bani dar imi iau eject…hai pa…unghia in gat”

E oarecum amuzant exemplul dar asa se intampla in foarte multe cazuri.

Intradevar guest si basics au mii de cerinte dar nu se sinchisesc sa tipsuiasca dar daca tratezi basicii si premium pe aceeasi treapta cu tine dar tu detii controlul? Ai mai multe sanse sa te faci placuta si inevitabil posibilitatea de a primi tipsuri creste.

Vaca mulsa de multe ori slabeste

Poate nu este cea mai aleasa expresie dar sunt sigur ca ai prins ideea.

Daca ai un fidel, nu-l stoarce de bani zilnic, nu te baza doar pe el sa-ti cresti balanta de venituri.

Mai multe vaci cu lapte se numeste ferma.

Inca o expresie amuzanta, putin deplasata dar total adevarata.

O activitate zilnica in fata camerei web iti sporesc sansele de a atrage mai multi „contribuabili” la „fondul tau privat” .

Nu te limita la a face pe plac doar unui grup restrans de „contribuabili”… largeste-ti orizonturile si pune in practica un plan de marketing pentru a atrage cati mai multi useri. Cel mai raspandit procedeu este prin „raffle” . Ofera si tu la randul tau ceva.

Greseala majora!

Nu percepe activitatea de videochat ca un job! De ce? Indiferent ca prestezi pentru un studio sau esti model individual, insasi cuvantul „job” iti impune un program, un tel de atins, reguli de urmat si cel mai nasol este ca ai impresia ca lucrezi pentru altcineva.

Nu! TU esti cel/cea care e la comanda, TU planifici fiecare pas, TU esti cel/cea care castiga din aceasta activitate, TU conduci.

Desi suna putin aiurea totusi repeta cu voce tare textul care urmeaza:

Sunt o diva, am incredere in mine, sunt frumoasa si pot sa fac orice.

Cine ma opreste? Cine poate sa ma opreasca?

Cu o mica tenta de „pitzi” aceste randuri au un impact vizibil asupra constientului oferindu-ti increderea in sine, increderea in propriile puteri si te motiveaza sa-ti amintesti ca nimeni nu-ti pune bete in roate.

Sa o luam logic. Cine te poate opri sa fii ceea ce-ti doresti? Cine te opreste sa faci ceea ce-ti doresti? Are cineva ceva de comentat?!

Aspectul fizic… In industria adult entertainment aspectul fizic este punctul forte. Cum iti vinzi imaginea (defapt asta este videochatul, nu vinzi un serviciu, nu vinzi un produs anume, vinzi o imagine) depinde doar de tine.

Evita sa adaugi in galeriile de imagini de pe profil imagini de proasta calitate, eventual facute in oglinda cu telefonul…rahat…poti sa arati ca un model de Playboy dar daca imaginea e pixelata, e de proasta calitate te-ai sters cu „imaginea ta la fundulet” si asa vor face si vizitatorii (potentiali clienti).

Recomand un shooting profesional sau macar un aparat de fotografiat profesional (DSLR).

Machiaj….ooooo Doamne… sunteti atat de multe modele care nu aveti habar cum sa realizati un machiaj care sa se potriveasca.

Deci… despre machiaj as putea scrie ENORM dar acum voi da doar exemple negative.

ASA NU!

Daca ai vazut prin reviste, la tv, online un machiaj fenomenal fi sigura ca acelasi machiaj NU va avea impactul identic pe care la avut asupra ta.

Exact ca si moda. Moda e pentru toti dar moda nu e pentru oricine.

Am sa o rog pe una dintre modelele cu care colaborez si care are o vasta experienta in make-up sa adauge cateva detalii despre cum sa-ti alegi machiajul in functie de culoarea ochilor, tenul pielii, culoarea parului si coafura, intensitatea luminii si multe alte aspecte. (intr-un material viitor)

 

Stop. Ma opresc aici, dar acest articol va continua candva….

⇐ Partea 1

53 de gânduri despre &8222;De ce nu castig din videochat? …Partea 2&8221;

  1. Buna, am facut pt prima oara videochat si am stat vreo 2 ore jumatate si nici un user nu a intrat in pvt. Vb cu vreo 9 dar niciunul nu a intrat in pvt, vroiau sa obtina totul in freechat. Cum as putea sa ii atrag in pvt? Siteul pe care am inceput este myfreecams.

  2. Buna Lizy, parerea mea e ca ar trebui sa te familiarizezi mai mult cu functiile platformei MyFreeCams. Incarca-ti bateriile inainte de a intra live, satapaneste-ti dezamagirea cand esti in fata camerei si stabileste-ti un topic, in care sa incluzi beneficiile, oferta pe pvt. Cateodata e bine sa fi mai „incisiva” atunci cand userii fac request in free fara intentia de a oferi tips. Incisiva in ce sens? Ia initiativa pentru un show in privat dar evita totusi sa procedezi ca celelalte 80% dintre modelele romance care practic devin gretoase cand singurele expresii pe care le rostesc sunt „tip me bb” si „cum with me in pvt” … josnic. Nu imi permite timpul sa detaliez pas cu pas ceea ce da bine in free pentru un vizitator, basic, premium si cum sa iti atragi useri in privat dar amintesc totusi ca stand intinsa pe pat cu tastatura in fata si aruncand din cand in cand una din expresiile amintite mai sus nu garanteaza un venit din aceasta activitate. La pol opus, nici sa oferi totul gratuit in free nu e bine. Gaseste o solutie optima, calea de mijloc. Multe dintre sugestiile pe care le dau sunt generale, imi este imposibil sa dau „un sfat” atata timp cat nu cunosc activitatea modelului online pe camera si sa ii zic ceva de genul: „da, fa asta, nu mai fa asta, zambeste mai mult, vezi ca pari bosumflata si plictisita….”

    Succes Lizy

  3. Buna Denisa, nu parerea mea are importanta. Experienta ta cu acest serviciu e cea care conteaza. Nu e raspunsul pe care il astepti insa e cel mai logic.

  4. Salut!

    Ma bucur ca am gasit acest articol. De cateva saptamani, ma documentez despre domeniul acesta. Pana acum, din informatiile gasite, mi se pare interesant si mi-ar placea sa-mi testez niste limite. Lipsa informatiilor suficiente te poate duce insa in eroare si exista riscul sa idealizez putin ceea ce ce cred eu ca inseamna videochatul, De aceea, as vrea sa-ti adresez cateva intrebari care m-ar ajuta sa conturez mai bine imaginea acestui tip de activitate.
    Una dintre curiozitatile mele este daca userul se vede si el pe camera sau foloseste doar textul. Mai exact, ma intereseaza daca si modelul vede userul, nu doar invers. Poti opta pentru a scrie doar pe chat, fara webcam?
    Daca intra pe chat cineva pe care il cunosti, ai la dispozitie optiunea necesara blocarii persoanei respective? Ai voie sa faci asta? (ma gandesc la situatia jenanta in care intra pe chat o ruda)
    La videochat non-adult, sistemul e la fel ca la adult, doar ca nu te dezbraci, sau cum functioneaza mai exact?
    Care sunt riscurile juridice la care s-ar putea expune modelul – ma refer aici la fraude financiare – si cum le poti recunoaste.
    Si o ultima intrebare, daca imi poti recomanda un studio serios in Constanta.

    Multumesc!

  5. Diferite servicii folosesc diferite platforme si functii. Per general toate aceste servicii au optiuni gen Ban user, ban country…deci poti bana vizitatori din diferite tari sau vizitatori care nu-ti sunt pe plac.
    Deasemenea exista si functii cam 2 cam in care ai posibilitatea sa alegi daca deschizi camera vizitatorului sau nu (daca si acesta doreste desigur).
    In ceea ce priveste activitatea de video chat non-adult, nu am prea multe informatii deoarece, 100% dintre colaboratorii mei fac videochat pe bune, pentru non-adult folosesc facebook 🙂 sau messenger… Cred ca ti-am raspuns si la intrebarea ce face referire la „scrie fara webcam” … asa cum am afirmat, sisteme diferite, platforme diferite, optiuni si functii diferite.
    Referitor la riscurile juridice, este un subiect amplu pe care nu il pot dezvolta intr-un singur comentariu. Aici sunt doua ramuri, modelul care lucreaza pentru un studio si implicit activitatea infractionala definita ca frauda poate avea loc sau modelul individual care limiteaza aceasta activitate infractionala fiind beneficiarul direct. In romania ambele variante sunt plauzibile si expuse acestui gen de infractiune, atat studiourile care dau tepe cat si modelele care cersesc bani inafara sistemului de monetizare a site-ului pe care activeaza. Cum poti elimina aceste riscuri? E simplu, respecta cu strictete regulile de conduita prezentate pe site-urile pe care lucrezi.
    In legatura cu o sugestie pentru un studio serios in Constanta… ei bine nu am pe nimeni acolo, deci nu iti pot sugera nimic.
    Mult succes.

  6. Buna Dan,am citit cu mare atentie tot ce ai scris pana acum si ai perfecta dreptate.Am inceput si eu activitatea de model cam de o sapt., e ok dar stiu ca pot mai mult si as avea nevoie de cineva ca tine sa ma promoveze.Crezi ca am putea colabora?
    Multumesc

  7. serviciile mele sunt destul de scumpe daca-ti poti permite o colaborare in acest sens sub anumite conditii ma poti contacta.

  8. @xStudios, prietene, „sugestiile si sfaturile” de care amintesti sunt vandute de mari administartori de studio cu 3-4 mii de euro pe training pentru modele. Limbajul tau lasa de dorit. Imi pare rau ca stric „apele” pentru unii admini de studio dar din cate cunostinte am care lucreaza in domeniu, NIMENI, DAR ABSOLUT NIMENI nu se gandeste si la modelul care-si rupe rinichii pe camera. Toata lumea vrea bani dar putini sunt cei care ofera cu adevarat mediul propice pentru dezvoltarea personala. Banuiesc ca esti acelasi „comentator” care a comentat si aici

  9. Nu-l sterg dar cel mai probabil am sa inchid comentariile. Succes xStudios… interesant comportament 🙂

  10. Buna Dan,
    Am incercat sa incep si eu activiatea de videochat de acasa dar cum sunt o tipa foarte comoda nu prea imi iese. Sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu si nu am idee cum sa le fac (de la design, lumini, site-uri si etc adica cam tot ce tine de partea tehnica deoarece partea ce tine de mine eu zic ca sunt ok). Imi poti recomanda te rog un studio serios in Bucuresti deoarece am citit cate ceva pe net despre unele studiouri si m-a cam luat groaza.
    Imi poti trimite raspunsul pe mail daca doresti si iti multumesc anticipat !

  11. done!
    Ti-am raspuns „pe larg” deoarece fiecare impediment cu care te confrunti trebuie analizat. Dau exemple, lumini… nu am idee ce lumini folosesti, ce site-uri folosesti, cat esti dispusa sa investesti in imagine si partea tehnica…. s.a.m.d

  12. Initial m-am gandit sa fac de acasa sa nu imi impart veniturile cu un studiou dar apoi am realizat ca trebuie investita o suma destul de mare. Ma gandesc ca nu merita sa investesc in ceva ce nu stiu daca va merge asa ca am revenit la ideea de a lucra in cadrul unui studio de videocahat. Singura mea problema este ca sunt destul de multe studiouri care isi bat joc de modele si te-as ruga sa imi recomanzi un studio din Bucuresti care tie ti se pare ok.

  13. Nu pot sa fac recomandari, ar insemna sa-mi asum o raspundere si sincer, nu am o parere extraodinara despre studiourile din Bucuresti. Sunt sigur ca vei gasi colaboratori pe aceasta nisa cat de curand. Ce pot sa-ti recomand este sa postezi un articol/topic pe forumul http://www.adultwebcamstars.com/ desi sunt slabe sansele sa dai peste oameni

  14. Salut, iti cer un sfat, si anume….crezi ca aceasta configuratie de laptop e ok? Salut, as vrea sa ma ajutati cu un sfat….un Laptop Asus X550LNV-XX527D, Intel Core i5, Memorie 4GB, HDD 1TB, nVidia GeForce GT 840M, Free DOS Model procesor 4210U, Frecventa procesor (MHz) 1700,Cache 3 MB,Turbo Boost pana la 2700 MHz, ram 4 GB. Multumesc anticipat

  15. cu placere, am fost scurt pentru ca nu are sens sa o lungesc atata timp cat folosesc un laptop cu specificatii inferioare insa isi face treaba

  16. Pot sa stau pe doua site-uri cu el? As mai avea o intrebare legata de internet? Ce parere ai de fiberlink 1000 de la rds? Este bun pentru ce vreau eu sa fac si daca laptopul permite functionarea corecta a acestui pachet de la rds? Multumesc.

  17. Orice altceva numai sa nu aud de WiFi 🙂 . RDS ofera un serviciu de calitate iar pachetul tau este acceptabil.
    Referitor la stream pe 2 site-uri… nu recomand dar se practica. De ce nu recomand? Este destul de dificil sa acorzi toata atentia unui singur site, obositor, din cand in cand plictistor si nu imi pare fiabil, dar cum afirmam anterior, se practica… calitatea stream-ului clar este afectata.

    Tot RDS folosesc si e super ok. WiFi e cam nasol desi am un CISCO de 4mil, se cunoaste diferenta WiFi vs cablu.
    Succes

  18. Despre asta am mai citit si am si inteles ca trebuie sa merg pe cablu, mersi de sfat, cat despre chestia cu mai multe site-uri deodata, tot acum imi intaresc convingerea ca e corect…unul si bun. Acum ramane sa ma mai documentez si sa ma hotarasc asupra unuia. Asa cum am zis, deocamdata sunt in faza de studiu, sunt un burete uscat! Mai am nelamuriri la domeniul luminilor si in ceea ce priveste plata. In privinta luminilor, am vazut cateva scheme dar nu stiu in ce masura vor functiona in ambientul meu. Voi avea cel mai probabil un web Logitech C920 si din ce am inteles pot folosi o schema mai simpla. Accept orice sugestie si in privinta asta 🙂 si nu in ultimul rand in cea a site-urilor. Multumesc inca o data de amabilitatea si rapiditatea cu care mi-ai raspuns. O zi buna in continuare.

  19. Clientii platesc pentru fiecare minut de conversatie cu modelele. Intre client si model se poarta doar conversatii private, nimeni nu poate invada intimitatea discutiei. Modelul poate alege linistit tema discutiei, si poate aborda orice atitudine doreste in fata camerei video. Se poate verifica in orice moment al zilei cati bani ati castigat.

    Videochat de acasa iti ofera libertatea sa programezi cum vrei zilele in care vrei sa lucrezi.

    Plata se face in lei la cursul dolarului sau euro la cumparare , vei primi in fiecare zi 70% din castigurile tale !

    Pentru mai multe detalii privind avantajele activitatii de videochat de acasa a rugam accesati website-ul la: http://www.videochat-deacasa.ro.

  20. Pai si cu ce e diferit fata de activitatile altui studio care-si ia comision pe activitatea modelului angajat? Sau ce beneficii ofera studioul vs model independent? Managerii de studiouri evita aceasta intrebare precum si raspunsul. (o idee pt un viitor articol) – App linkul nu merge 🙂

  21. salut Dan! Am citit tot ce ai scris. Cuv cu cuv + comm tuturor. Vreau sa-ti spun ca multe din ce ai zis se regasesc in viata de zi cu zi a modelelor. Vroiam sa te intreb cum ma poate fura ;;cel la care m-am angajat”’ca sa stiu sa fiu informat, nu in aer. Lucrez de 5 luni insa am nev. de ajutorul tau. Daca poti a-si dorii sa vorbesc cu tine mai detaliat. Daca se poate as dorii sa ne intalnim sau sa ma chemi la tine la studiou pentru mai multe detalii. La femei merge super, adica unele nu se freaca decat pe tate si iau multi bani. La noi la baieti este putin mai greu. Zambetul si pozitia pe care o ai cand ai un user pe camera zic eu ca sunt exact cum ai zis si tu ”in primele 5 secunde cele mai importante”. Ce comision opreste site-ul Jasmin Cam de curiozitate te intreb asta e pentru mine. Daca imi raspunzi la comm voi detalia subiectul. Succes in viata si multi bani. Sa ai o zii buna.

  22. Salut Andrey Punct, din start tin sa subliniez ca nu toti angajatorii sunt la fel. E adevarat, am intalnit putini manageri de studio care pun pe primul loc „angajatul” / modelul ca mai apoi sa se gandeasca la „ce comision sa aplic” … Am colaborat cu zeci de studiouri din tara si nu numai, am oferit cursuri de training pentru studiouri din Ucraina si Franta desi nu cunosc decat limba engleza dar nicaieri nu e mai mare „hapsaneala” decat in Romania. Ai dreptate, pentru baieti este ceva mai dificil monopol avand fetele dar am sa fiu foarte scurt, chiar extrem de scurt… Activitatea de videochat pentru nisa adult, performeri baieti, totul se invarte in jurul unui singur element de care ai nostri parca fug ca pisica de caine: Branding. Dau exemplul unui prieten cu care am colaborat, Marius Dragomir Pasat care acum conduce o firma de haine in Dubai. Ai nostri fug de „expunere” majoritatea au banate tari (in special Romania). Cum te poate fura un angajator? Sincer sunt multe posibilitati dar nu sunt eu in masura sa le expun. Ar fi indicat ca cei care „s-au ars” sa dea exemple. Comision pt JC – nu am idee, personal nu am strudio de videochat, doar colaborator pe nisa webdesign si training cu diverse studiouri sau modele individuale. Succes

  23. Iti multumesc frumos pentru raspunsuri. Iti multumesc pentru ca mi-ai acordat atentie. Este adevarat ca trebuie sa ai o anumita vechime ca sa ai ”users” in cam,trebuie sa te ridici in pagina. Am un tapt pe perete (funny,lovely) . Cand nu am ce face ascult muzica, rad,( scurt moment cu aplauza, bat 1-2 ori din palme, dansez din pozitia sezut, usor mana in pantaloni. Vroiam sa-ti zic parerea mea despre aceasta meserie nu stiu ma gandesc ca nu exista o pozitie speciala sa atragi membrii, depinde doar de noroc intru-un fel. Cei care sunt la cuplu am vazut ca se misca unpic dar…. te-as intreba de un sfat te-as ruga daca poti fii realist nu optimist, mie imi place crede-ma sunt baiat categ. gay normal. Fiecare membru cu adevarat care ar platii sa te vada are nebunia lui. e foarte greu sa ii intelegi. Tocmai de aceea trebuie sa il iei ca pe hobbi nu ca pe un JOB. Cum altii pot face salariul pe o luna intr-o zii iar altii mai greu. Aia care astazi au facut mult poate maine numai fac de aceea cred ca trebuie sa fii ridicat in pagina si aici optez pentru studio pentru a avea o speranta. Mi-a luat mult sa inteleg ca atunci cand im intra cineva in privat nu ”JOS TEXTILA”. Imi place ce fac si chiar nu m-as vedea plictisit. Vreau sa continui si sa aung sus. De aceea am apelat la ajutorul tau. Succes!!!

  24. Buna ! Vreau sa m-a apuc de acasă doar ca pe jasmin unde am încercat nu prea merge sa mi fac cont sau nu știu eu doua din una oricum ar fi … Care e părerea ta unde sa încet totuși sa mi fac cont ? Mersi

  25. Buna fetelor,

    Femeile sunt curajoase de fel si doritoare de o schimbare in mai bine, asa ca va ofer posibilitatea de a colabora cu noi, Imperial Studio. Suntem un studio nou cu o echipa fresh, oferim contract legal, lucrul in ture si o locatie ingenios amenajata. Pozele profesioniste si make-up-ul lasa-l in seama noastra.
    Va invit la sediul nostru la o cafea 🙂

  26. Bună Dan! Am citit ceea ce ai scris tu,chiar și comentariile. Mi-am regăsit greșeli frecvente în exemplele tale și „mi-ai deschis ochii „. Ca să fiu clară, lucrez pe MFC și Chaturbate de 1 an și jumătate cam așa, ideea e că m-am băgat în videochat fără să mă informez bine înainte și ca rezultat =Eșec. Am lucrat la început pentru un studio, dar de acasă,evident nu am avut succes. După o perioadă am reușit să îmi fac conturi noi dar aș vrea să îmi fac și profilul pe ambele site-uri.. Mă poți ajuta? (plus ceva sfaturi în privința comportamentului) . Mulțumesc!

  27. 90% dintre webcam performeri se regasesc dar e mai greu sa acceptam unde am „pasit gresit” . Daca e sa intrebi un alt model, iti va da atatea detalii de parca ar scrie o carte pe nisa videochat… practica e mai grea.
    In ceea ce priveste webdesignul… gasesti tu o modalitate de contact, nu mai las date de contact publice (prea mult spam)

  28. Salut Dan. Ai auzit de un tip Bogdan Dumitrescu? Am inteles ca ofera consultanta in domeniul asta si voiam sa stiu daca e un tip serios cu servicii de calitate. Multumesc.

  29. Salut Ionut, nu, nu am auzit de Bogdan Dumitrescu pe nisa adult videochat dar am auzit de Bogdan Dumitrescu alias Caporalul Chiorete, din serialul „Trasnitii”

  30. Ma gandeam sa apelez la serviciile lor si vreau sa stiu cum se vede site-ul, respectiv serviciile pe care le vand prin ochii unui experimentat in domeniu. Multumesc.

  31. Feedback-ul celor care au colaborat si inca colaboreaza, celor care beneficiaza de serviciile respective cantareste mult mai mult decat parerea mea personala.
    Daca ar fi sa trag concluzii doar dupa ce navighez acel website ar parea ok dar pe de alta parte, daca as arunca pe un website materialul de mai sus si as oferi servicii de training si consultanta cu preturi intre 1000E si 5000E crezi ca as avea clienti?!
    Sugestia mea este sa stabilesti o intalnire sa te convingi singur. Succes

  32. salut
    eu fac videochat de 7 ani ,si nu castig ,! Am si experienta ,plus ca vb cu toti ,la mine in room intra si vb ce le trece prin cap .questi bazici ca premium mai purtin… azi de ex imi zice un m premium ca e prima data cand ma vede ,si eu sunt in mfc de 5ani ,,el de 6 ..si cum asta ? sunt o fem simpatica ,vesela , am vb cu ei de la fotbal la menopauza .. cred ca nici asta nu mai conteaza ,,, Conteaza sa te placa din primele secunde ,ca in viata ( vezi o tipa pe stada si te simti atras brusc ,asa e si aici ) nu fac bani ! ma multumesc cu cat fac si 100 150 pe sesiune ,pt ca sunt casnica ,pe mfc ma numesc touchme_ vino cand ai timp si spune-mi ce fac rau ,sa …. ma straduiesc sa iese bine ,paaa

  33. salut
    eu sunt in mfc pe al 6 an ,si nu imi merge ! sunt o femeie vorbareata ,vesela,dar nu am magnet la baieti punct
    naiba stie de ce ,real asi atrage mai repede .))
    nu fac bani ,cam 150 $ pe 15zile, camera mea e deschisa pt toti ,CEL MAI TRAGIC E ca multi imi spun ca sunt de 5,6 ani in mfc dar nu m-au vazut niciodata ,cum asta ? in mfc ma numesc tuchme_
    daca eu la 55 ani nu fac bani ,si cele de 20 ani nu fac bani ,problema nu e a nostar ,ci a lor,Nu suntem pe gustul lor, prea frumoase pt ei :))) asta e,si un barbat urat posibil isi vede lungul nasului si se dduce la una mai naspa heheeh

  34. @sandy – camscore foarte mic.
    Nu am gasit nici macar un link „tip me offline” pe profil, care sa te ajute cu camscor-ul.
    Link-urile de tip offline sunt un avantaj prin care iti poti imbunatati camscor-ul, implicit o afisare printre primele pagini.
    Romania banata deci nu am prea multe sugestii pentru ca nu am posibilitatea sa vad live cum te descurci pe camera.
    Succes

  35. Ai fi interesat/a de o colaborare in domeniul videochatului ? Castigurile lunare sunt intre 1000-3000$/luna .Plata zilnica sau saptamanala Suntem deschisi la orice propunere /parteneriat . Detinem si oferim toata aparatura necesara .Pentru mai multe detalii si intrebari ne puteti contacta pe pagina de Facebook prin mesaj privat sau :
    email : xlovemodels@gmail.com
    skipe : xlove.models
    Tel : 0763152180

  36. @VIDEOCHAT DE ACASA – fara spam te rog. Ai comentarii similare/identice. Trimite-mi un material mai ok, un articol si il postez pe blog, dar evita spamul

  37. Videochat-ul reprezinta o munca care poate fi foarte frumoasa daca stii cum sa o abordezi. Eu lucrez la un studio de videochat in Bacau si sunt foarte multumita. Totodata, daca esti o persoana seriosa un asemenea job este foarte bine platit. Daca vreti sa va angajati in domeniu si sunteti de pe langa Bacau va recomand Enjoy Studios. Este un studio foarte serios. Poti afla mai multe despre ei pe https://www.enjoystudios.ro/

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.