Pentru posesorii de profile MyFreeCams. Cateva widgeturi si Profile-Design


Esti model pe MyFreeCams? Ai un cont inregistrat? Vrei un profil unic ?

Camgirl.Cloud a lansat serviciul „Custom MyFreeCams Profiles” .

Peste 6k membri inregistrati, oare toti se pot insela?

Urban Style - MyFreeCams template
Urban Style – MyFreeCams template

 

 

9 gânduri despre &8222;Pentru posesorii de profile MyFreeCams. Cateva widgeturi si Profile-Design&8221;

  1. Foarte frumoase si bine lucrate! Ar trebuii sa faci si pentru Chaturbate! Foarte multa lume lucreaza acolo!
    Respect si numai bine!

  2. incerc sa ma logez pe css-mfc-profile.design-xpro.com dar nu inteleg ce trebuie sa completez la 1 1 1 2 =: ?? te rog explica-mi si mie.

  3. mika :

    incerc sa ma logez pe css-mfc-profile.design-xpro.com dar nu inteleg ce trebuie sa completez la 1 1 1 2 =: ?? te rog explica-mi si mie.

    Din pacate nu mai accept noi inregistrari pe blog, doar pe forum. 1112? nu am activat captcha de aceasta forma .

  4. @Stefan, din pacate sunt reticent in ceea ce priveste colaborarile cu studiouri din Romania. Nu am sa argumentez deoarece este „international-stiut” cum se lucreaza cu romanii. Foarte putini administratori de studiouri romanesti mi-au castigat increderea.
    Mult succes Stefan.

  5. Nu am afirmat ca profile sunt pentru muritori de foame! Totusi, e opinia ta si are importanta. Profilul Morgan Reese a costat 450$ + 100$ lunar pentru host… sume da bani la care un roman doar se gandeste ca ar putea da pentru asa ceva. Din cate tin minte nu folosesti serviciile mele sau un profil MFC creat de Studio CSSMFC Productions deci revin si ma corectez, opinia ta nu are nicio importanta.

    App… faptul ca ti-ai creat o adresa personalizata profiledecacat@gmail.com ma face sa cred ca esti mult prea frustrat. Take a breath dude… keep calm and go forward. 🙂

  6. Stric apele? Asta e… uite unu-doua profile MFC care realizate (MFC- AlessaVegas / QueenNinin / Dexteryus / AdrianaSoJucy / LovelyMisha ) lista ar putea continua dar „xStudios” crede ca tot ce zboara se baga in gura… Always cu Aripioare! 😉

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.