Leapsa


Ii multumesc pentru aceasta leapsa colegei Aimee care mi-a predat-o . Eu fata constiincioasa de buna voie si nesilita de nimeni am redat-o mai jos :

* Sunt si nu-mi pare rau !

* As vrea sa fiu fericita .

* Pastrez tot ce imi aminteste de un moment particular 🙂

* As dori sa fiu macar o zi invizibila

* Ma tem de furtuna

* Aud tot

* Imi pare rau de decizii gresite pe care le-am luat

* Imi plac lalelele albe , rasaritul si apusul , sucul de fructe naturale , marea si muntele

* Nu sunt rea

* Cant atunci cand vreau sa stresez pe cineva 🙂

* Niciodata nu as ucide

* Rar merg la biserica

* Plang..atunci cand sunt trista

* Nu sunt multumit(a) de ceea ce am realizat , as vrea mai mult !

* Nu imi place smantana in lapte 😦

* Sunt confuz(a) rar !

* Am nevoie de atat de multe … dar in special de iubire !

* Ar trebui sa plec la munca 🙂

12 gânduri despre &8222;Leapsa&8221;

  1. Interesante raspunsuri, bravo! M-am regasit si eu in cateva… 🙂 Week-end placut!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.