O noua tehnica de masaj


Aveti pofta de un masaj personalizat de fiecare data cand va intoarceti obositi de munca ??? Nu va ramane decat sa va cumparati un kit de serpi… ati citit bine ! Se pare ca efectul pe care il produc este extraordinar (eu nu vreau sa probez asa ca va las pe voi )  .

Inventatoarea acestui tip de masaj este Ada Barak, proprietara unui beauty farm israeliene , iar tratamentul costa 50 de euro pt 10 minute. Daca vrei sa-ti cumperi kitul te costa 300 de euro pentru 8 serpi de diverse dimensiuni .

24 thoughts on “O noua tehnica de masaj

  1. Scuza-ma daca o sa ti se para vulgar, dar eu ma pis pe mine de frica_cand am de a face cu serpi.
    I mean, what sain person isn’t afraid of snakes? :))

  2. Hello! Off topic: mulţumesc de mesajele de încurajare şi de susţinere pentru campanie🙂
    On topic: am avut vreo 4 ani un şarpe as a pet. Un milk snake. Cu un colorit superb! Când l-am căpătat (de la un prieten din Suedia), avea vreo 10 cm şi când a murit (că din păcate asta s-a întâmplat) avea vreo 40 cm. Sunt nişte creaturi superbe! Dacă te mişti foarte uşor şi nu îi bruschezi, n-au nicio treabă. E adevărat, nu m-aş juca aşa relaxată cu o viperă sau o cobră :))) Dar am şi nişte poze (pe hârtie) în care ţin în braţe un Boa curcubeu de vreo 2 metri. Şi nu era rece! Ok, I’m a freak, right? :))))

  3. eu nu m-as baga. draga domnita. stop. asta e o telegrama. mai pot fi gasit.stop. pe .stop. barbieru.wordpress.com

  4. doamne fereste, nu mai stie lumea ce sa mai inventeze pentru a scoate bani. asta e ca si reclama aia de la orbit, cu masaje de la pesti, si alte vietati🙂. S(erpi)PA massage!

  5. cica exista o specie de sarpe care este deasupra lantului trofic in materie de „asasini”. dupa o muscatura, sangele victimei se coaguleaza in mai putin de 60 secunde. ahh..si sa nu uit..nu exista antidot!

  6. mie imi plac serpii…si nu mi se pare deloc scump 50 de euro pt 10 minute…dar sincer,nu as incerca😀

  7. Daca numai in acest fel ma pot relaxa, so be it! I mean…cat de disperat poti ajunge pentru relaxare incat sa iti analizeze kitul serpos structura interna a nasului? Ar fi mai bine trecut la sport extrem..si da, l-as practica cu placere🙂

  8. cand e sa ma intor de la job…prefer sa-mi faca masaj „personalizat” amy a mea…decat taratoarele astea…nu am nimic impotriva lor, nu am fobii, totusi..nu pt masaj

  9. Nici eu nu as face un asemenea masaj , dar am citit ca mai toate starurile practica ciudatenii din astea !

Lasă un răspuns

