20 de gânduri despre &8222;Recunosti cui ii apartine fiecare logo ???&8221;

  1. le iau in ordinea in care le stiu, de la stanga la dreapta: fila, puma, Zurich(ceva oras parca, logo pentru publicitate) quick time player, virgin, mtv, walkman(sony ericsson) disney, ibm, nintendo, sega, xbox, texaco, yahoo.
    Ce primesc?

  2. am voie sa le zic? recunosc: virgin, fila, yahoo, mtv, quicktime, disney, texaco. mai mult, nupot 😦

  3. Pai recunosc astea: Adobe, Fila, Kellogs, Puma, Barbie, Google, Lego, Quicktime, Virgin, MTV, Walkman, Disney, IBM, Nintendo, X-Box, e-Bay, Texaco, Yahoo… S-u’ ala imi pare destul de cunoscut, doar ca nu-mi amintesc ce firma reprezinta.

  4. In mare : Adobe, Fila,…,Puma?,..,..,..,Google,Lego,Quicktime,Virgin,..,..,MTV,..,Walkman (by Sony),Disneyland, IBM, Nintendo,Sega, XBOX,..,..,SONY,Texas…ceva, iar ultimu Yahoo .
    Restu nu le stiu…

  5. Acu mi-am adus aminte „B” de la Barby :)), „C” – Coke (Coca Cola ), „K” – Kellog’s(corn flakes) si cam atat 😀

  6. Mr ozoz … e ok… 😉 mi-am adus aminte ca si G. Hagi avea actiuni la Texaco [numai ca emblema era compusa din alte culori. Negru si rosu]

    u-unilever
    o-overstock
    z-http://www.chapman-sander.com/images2/z_logo.gif

    @Hime…dureri de cap mi-ao dat cu articolul asta. E funny totusi…a durat 1 h si 23 min pana sa gasesc z logo. 405 click-uri.
    Nu ma mai joc 😉

  7. nu pot sa imi dau seama decat de cel de la Barbie di Disney cred….vezi k ti-am pasat o leapsa 😛

  8. QuickTime ,Google,Disney,Coca-Cola,Yahoo,Puma(?),Avon(?) si Barbie ..atatea ..
    P.S: in sfarsit am dat si eu de blogul tau …e nou cumva?parca aveai altul..:-?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.