chaturbate-header3

[webdesign] Chaturbate bio


New. Webdesign zone. Chaturbate Bio.

Continutul acestui blog e cam „dezaxat” … a inceput ca un blog personal, continut interesant adaugat de Hime, acum insa, influentat de propria-mi activitate tinde sa se indrepte spre nisa adult. Oricum ar fi, daca te impiedici de informatii interesante si care-ti pot fi de folos… bine, daca nu.. tot bine.

Inapoi la „oile” noastre. Chaturbate este o platforma stream online, adult live videochat. – pentru cei care nu sunt familiarizati cu serviciul Cb.

Chaturbate Bio designs

Chaturbate bio design 3 Chaturbate Bio Design 4 - Preview

Descarca pachet 

8 thoughts on “[webdesign] Chaturbate bio

  1. am o mare problema ….nu pot pune moderatori si nu pot trimite pm….va rog din tot sufletul sa ma ajutati pentru ca primesc foarte multe mesaje sa trimit pm dar din pacate nu pot ….la un moment dat oricine se satura sa tot zica sa trimit pm….pot crede despre mine ca nu vreau sa trimit sau ca sunt „figuranta” ….am tot incercat sa vad care este problema , am tot cautat raspunsuri dar in zadar …. va rog mult astept un raspuns ….sunt model pe Chaturbate

  2. am tot trimis dar degeaba…..poate sa fie din cauza setarilor ? poate am bifat eu ceva gresit ….sau poate nu am bifat ceva …..multi membrii intra….stau putin si ies pentru ca imi spune o data sau de doua ori sa trimit pm si se plictisesc/enerveaza si ies…..sunt model nou dar chiar doresc sa fac tot posibilul sa fie un avantaj pentru mine si am tot cautat pe google si nu am vazut nicio intrebare de acest gen….vreau sa specific ca eu mi-am facut singura contul ! Va multumesc anticipat

Lasă un răspuns

