Cizme colorate de ploaie


cizme de ploaie

Voua va plac cizmele colorate de ploaie ? Cred ca sunt din nou la moda pentru ca in ultimile zile ii vad peste tot ! Toate pustoaicele le au iar vitrinele magazinelor etaleaza diverse modele care mai de care mai frumoase . Tre sa stiti ca sunt foarte utile pt ca tin cald , nu lasa apa sa treaca si ii gasiti in modele destul de vaste ! Asa ca fetelor intre modelul de cizme din articolul precedent si cele de azi voi ce alegeti ? Comoditate sau modernitate ?

18 thoughts on “Cizme colorate de ploaie

  1. Mie nu imi plac.
    Adica… mi se par ok pentru o fetita, cu o pelerina de ploaie asortata deasupra…

    Nu mi se par cine stie ce comode… si ma intreb cum iti respira pielea piciorului prin ele. Sau sunt cuib de transpiratie pentru picioare si eventuale mirosuri neplacute?

    Dintre cele doua, n-as prefera niciuna.
    Raman la ghetele clasice din piele sau piele intoarsa, cu talpa ortopedica.

  2. Clar nu as incalta asa ceva🙂 Is mult prea colorate, si chiar daca dau ploii o nunta frumoasa de copilarie… nu, zic ‘pas’😛

  3. deinde.. daca mulgi pretenu, iei alea din articolu precedent, daca mulgi vaca le iei pe astea..
    p.s. nu poti spune despre cizme ca „pustoaicele ii au”.. ca tot faci parte din LBD.. grea gramatica..

  4. Mai Neo pot sa explic greseala : deseori scriu in graba , sterg la fel de in graba si nu recitesc postul inainte de a-l publica 😦 Acum o sa corectez !

  5. Sincer nu m-as incalta cu asa ceva…
    treaba e alta, la noi toate pitzipoancele isi iau ugg boots…cu 60 de lei de la leonardo sau 35 din carrefour:))
    ugg boots imi plac da’…nu stiu cat de bine as arata in ele:-s

  6. @hime inteleg graba sau lipsa de timp.. nu-i bai.. dar da, ar fi bine sa recitesti articolele inainte de postare..
    p.s. nu-i nimic personal.. doar ca liga aia a voastra pare un club exclusivist de oameni cu nasu pe sus.. un fel de super-fitze bloguiste.. si dk tot va dati aere, macar respectati-va propriul regulament..

  7. cam grea alegerea Hime, dupa mine n=as alege nimic dar daca ne supui „incercarii” totusi aleg cizmele de cauciuc, si-mi spun si preferintza : le i-au pe alea negre cu flori mari albe ;)) oricum sunt funny cizmele astea, ma distreaza ca nu doar fetele ci si femeile de o anumita varsta le poarta …😀

  8. In mod cert le prefer pe astea.Cele de jos rivalizeaza cu niste topoare pentru picior,astea sunt mai ok.Si,desi arata ca cizmulitele pentru copii mici,cred ca sunt ok,desi eu nu cred ca as putea purta asa ceva,cel putin nu acum in noroiul ce-i la mine pe strada:)))

  9. am citit-o.. stai lini, ca nu imi place sa vb aiurea.. si aia + denumirea.. a fost destul sa imi trag niscaiva concluzii.. cam lungi, nu incap intr-un comment..

  10. Daca cele anterioare mi s-au parut … sa zicem „ciudate” … asta ca sa folosesc un cuvant placut totusi … ei bine, astea chiar mi se par haioase.
    Nu sunt adepta incaltamintei de cauciuc si fara toc, insa imi plac, sincer.

  11. Mie imi plac si as purta. Bine…..eu sunt mai dusa cu pluta si sunt in stare de orice…ma rog….aproape orice. Nici nu se compara cu UGGs care sunt de-a dreptul hidoase.Cele din articolul precedent sunt oribile.
    Asta e parerea mea….

Lasă un răspuns

