Se simte miros de sarbatoare…


mos craciuniteIeri faceam cu Nico o plimbare si am observat ca toate magazinele au alocat standuri speciale produselor specifice sarbatorilor . Globulete peste tot , betele si luminite de tot soiul . Cam devreme cred eu dar e placut mirosul de sarbatoare care se simte in aer . Deja incep sa imi imaginez frenezia aceea specifica sarbatorilor , fuga in cautarea cadoului perfect si fericirea copiilor in fata vitrinelor pline de jucarii . Anul asta mi-am promis ca nu o sa ma gandesc cu 3 luni inainte la Craciun si Revelion si nici nu o sa fac planuri inutile…las totul sa decurga normal . Voi ati decis ce o sa faceti de sarbatori ? Apropo aici deja in marile magazine gasesti Mos Craciunite imbracate sumar care te invita sa mai treci . cine stie ce idee or avea copii despre ele ? Nu-i oare putin cam exagerat ? Nu de alta dar au funduletele goale si sanii si mai goi !

 

28 thoughts on “Se simte miros de sarbatoare…

  1. Draga mea!
    Mie mi se pare devreme si in noiembrie…
    Poate sunt invechita… sau conservatoare…
    Dar, sunt de parere ca bradul se impodobeste, numai in ajun de Craciun…in miros de sarmale si cozonac, cu.. colindatori la usa. Si nu cu o luna inainte, asa cum se poarta, mai nou…
    Cat despre craciunitele despuiate… nu sunt de acord cu ele.
    Cu atat mai mult, prin martie, cand e martisorul.
    Dar din dorinta de castig… nu se mai tine cont de nimic.
    Pacat! Strica magia sarbatorilor!

  2. In Germania, a 2-a zi dupa pasti, deja gasesti in magazine ornamente, si mosi craciuni si etc.. asa e la ei, ce sa faci.. in ceea ce priveste domnisoarelele ale caror buci ingheata prin magazin.. ar face bine copii sa s invete ca fac parte dintr-o societate de consum, in care sexul este considerat criteriu de alegere: a partenerului, a amantului, a ciocolatii, a masinii, etc. etc. ..

  3. Daca sarbatorile imi aduc in casa Craciunite din astea, pot incepe din August, ca nu ma supar :)) Oricum, cam devreme cu atmosfera de Craciun, nu crezi? Pentru ca la sarbatoarea Craciunului, vom fi deja saturati de colinde si de atmosfera…

  4. Pai fetitele invata de la aceste femei goale ca asa trebuie sa fak si ele cand vor fi mai mari.. ca sa le mai dea moshu cadouri😉 De-aia vezi si multe fete tinere combinate cu mosnegi =)). Pai planuri .. au facut prietenii mei … insa nu cred k le pot onora asa k astept sa pice ceva din cer😉

  5. Saracii copii…ii denatureaza cu dezbracaciunile lor;))
    Craciunul n-ar trebui sa fie despre craciunite aproape goale,ci despre the real thing,adica magia si chestiile alea.Parca craciunitele alea si Craciulul traditional sunt ca nuca in perete.Dar uitasem ca sexul vinde=)))))

  6. si inca cum se simte mirosul asta ciudat, bine de fapt sunt vreo 200 in unu, dar cel mai tare e ala de la subsol

  7. @hime, pyngu.wordpress.com e vechi, doar ca vrea sa arate ceea ce isi doresc membrii unei asociatii, intocmai strangerile de fonduri pt bolnavi, etc
    atacfrontal.wordpress.com, ]n schimb, e cam nou

  8. lasa hime ca e mai bine mai devreme… daca sunt craciunitele astea si in vitrine e bine :)))

  9. io nu inteleg de ce comerciantii astia nu au oferte de craciun din 1 iulie si oferte de paste din 1 ianuarie? sa fie un dezmat total. din cate imi amintesc eu, sarbatorile de iarna incep pe 6 decembrie de sfân’Niculae si se termina pa 7 ianuarie de sfân’Ion. nu mai suport strategiile de vânzări şi teoriile de marketing. Gata. Anu asta nu iau cadouri nimanui.

  10. Sanii goi? Io cred ca-s destul de plini.
    Craciunitele sunt pentru tatii care trebuie imbiati sa vina la cumparaturi de sarbatori.

  11. Pai eu de sarbatori, adica de Craciun, tot acasa la mama ma duc… vreun plan anume… sa ii iau cadouri surioarei mele.

    De Revelion poate o sa merg altundeva… n-am nimic stabilit. Dar hei! Au fost ani in care am pus la cale Revul pe 31 decembrie la ora 2 la amiaza si au iesit de pomina. =))

  12. Uhm… ai cumva idee ce se intampla, de ce nu pot accesa pagina LBD? (sunt cat se poate de off-topic, stiu.😀 )

  13. Păi lasă să fie crăciunițe :)) măcar văd și cei mici ce îi așteaptă când cresc mai mari :))
    văd ca peste tot e la modă să promoveze produsele de Crăciun din 1 Noiembrie ….

  14. gizaz, sa-mi sara uachelarii si alta nu…. :)) copii??? ce zic copii? ha! tatii tresa zica… :))) ei ce mai cred in mos craciun… :))

  15. Ciudată poză ai ales, hime🙂 Se vede că e modificată🙂 Nu m-ar atrage cele două mutante din poză, dacă aş fi bărbat :)) Dar nu despre asta e vorba aici…

    Aş vrea să văd mai mulţi Moş Crăciuni şi mai puţine dezbrăcate din astea… Chiar că strică spiritul Crăciunului…😦

  16. de ce nu te-ar atrage emma? arata bine la fizic, n-ai ce zice.. pacat ca majoritatea arunca atractia pe geam cand deschid gura..

  17. nu ma mira faptu .. si anul trecut pe vremea asta era aceiasi istorie, standuri cu globuri, betele, decoratii🙂 dar parca si dimineata cand deschid geamul, incepe sa-imi miroasa a sarbatori de iarna ~ imi place! cat despre imbracaminte da e` cam foarte exagerat😦 .. nu mai stiu ce sa faca sa atraga clientii ..

  18. @neo Parcă sunt făcute din bucăţi: capul dintr-o parte, sânii din altă parte, abdomenul la fel… În plus, e ceva bărbătesc în ele. Doar la faţă sunt drăguţe🙂

  19. Sarbatorile sunt in primul rand pentru copii iar astfel de craciunite le strica magia. Bucuria copiilor cand deschid cadourile merita orice efort si nu am nevoie de asa ceva ca sa ma duc la cumparaturi pentru copilul meu. Aceste fetite ar trebui sa stea intr-un sex-shop. Ofertele de sarbatori ar trebui sa inceapa la 1 decembrie.

  20. Am facut planul pentru sarbatori de aproape 2 luni, dar ca organizator… cred ca tocmai eu o sa lipsesc. Nu vreau sa par snob, dar mai toata lumea ma vrea la petrecerea de Craciun sau de Revelion, si tocmai pentru a nu supara pe nimeni, cred ca voi face ca si anul trecut… singur acasa, cu cateva grame de ceva special… transformate in tigari. Eventual daca-l prind pe Mos Craciun, ii dau si lui sa fumeze si-l rog sa-mi lase si mie 2 spiridushe sau eventual 2 Craciunitze…😀

  21. 1. N-am citit comentariile celor dinaintea mea, deci se poate să repet ce au scris şi ei.
    2. Am văzut că au apărut şi la teveu deja reclamele cu Moş Crăcilă şi alte chestii crăciunistice. Hai că înţelegeam dacă începeau să le difuzeze la începutu’ lu’ decembrie, da’ noiembrie e prea devreme… Oare ce mai urmează? Să ne ureze an nou fericit de pe acuma?

  22. Frumusele Craciunite!
    Iar daca lor le ingheata funduletele, cred ca domnilor care le privesc li se incing un pic creierasii!

  23. Nimic nu e ciudat in ceea ce priveste Mos Craciunitele despuiate.Pana la urma oamenii dau bani grei sa le mai vada din cand in cand:)goliciunea in ziua de zi a devenit o rutina .,chit ca e nefasta pt copiii nostrii,

  24. Povestea de iubire traita de noi doi
    A ramas o amintire astazi pentru noi
    Si acum ma intreaba lumea de mine si de tine
    Ma doare cand le spun k tu nu mai esti cu mine

    A fost o telenovela care a luat sfarsit
    Si actorii principali s`au despartit
    Te mai iubesc …inca te mai iubesc
    Ce mult as vrea sa iti vorbesc
    am anteles si o sa ma resemnez
    ori unde ai fi te iubesc

    Vei fi mereu cu mine oriunde as pleca
    Ca nu te`am scos din minte si nici n`as putea
    Eu iti port in suflet dorul si amintirea ta
    Stiu ca vei mai fi mereu,vei fi in vïata mea
    povestea mea de yubyre aid meu SUCKY_DRAGUTZA LUATYL

Lasă un răspuns

