Imi este dor de casa …


Au trecut mai mult de 6 ani de cand nu merg acasa , si astazi dupa mult timp mi-a vanit dor … Stiu toti astazi spun ca Romania este de c***t , dar atunci cand esti departe simti dorul de casa (cu tot cu bune si rele) . Imi aduc aminte de adolescenta mea , prieteni , colegi si ma apuca tristetea .Imi aduc aminte de nebuniile pe care le faceam , de vremea in care inca nu existau pizipoancele si cocalarii , de vremea in care ne multumeam cu mai putin si eram mult mai fericiti . Am plecat cand aveam doar 19 ani iar astazi imi dau seama ca ma simt straina de tot … Nu stiu daca o sa ma ssimt acasa , sau daca o sa imi placa dar cert este ca vreau sa merg …Vorbeam astazi cu bunica la telefon si imi zicea ca in orasul meu nu a mai ramas aproape nici-unul dintre prietenii mei . (Sunt cu toti plecati in afara ) Asa ca m-am decis : vara viitoare vreau sa imi petrec vacanta in Romania !Am incercat sa contactez o amica cu care tin legatura , ea este in Spania am decis sa incercam sa dam de toti cei care faceau parte din gasca noastra si sa incercam sa le propunem o specie de intalnire pt vara viitoare. Inca nu stiu daca o sa functioneze dar sper sa fie totul ok !

SURSA IMAGINE : AICI

32 thoughts on “Imi este dor de casa …

  1. sper sa-ti reuseasca planul. sunt sigur ca-ti va aduce un zambet pe moaca ce il vei da greu jos😛 apropo .. stii cum face o vaca neagra? moo moo mother fuc*er🙂

  2. N-o sa fii niciodata straina la tine acasa, hime! Adica, aici o sa fie mereu prietenii si familia. Dar asta depinde si de cat de legata te simti de Romania, pana la urma. Am un amic, cipslim, a venit din strainatate si a fost incantat de evolutia Romaniei in ultimii ani. E drept ca el a fost total rupt de ce s-a intamplat… pentru el a fost o surpriza placuta, Romania lui 2009!

  3. Ai dreptate Neamtu , eu sunt legata mult de familie si cred ca o sa ma simt extraordinar !

    Iulian de ce ai inchis blogul ???

  4. Alex’andra pt ca m-am integrat aici , am gasit un loc de munca , mi-am facut noi prieteni , am cunoscut actualul meu iubit (acum 5 ani) iar atunci cand aveam putin timp liber sau vacanta preferam sa petrec cu el timpul aici😦 … asa ca incet , incet mi-am pierdut interesul . Numai ca incepe sa fie dificil , simt nevoia sa ma icarc , sa ma intorc la origini , sa ma intorc acasa !!!

  5. si eu aveam idei deastea Hime, sa organizez cu soramea o intrunire a fostei gasti sa zic asa de Craciun si sa inchieriem o cabana eventual. Si tin sa zic ca ideea asta o avem de vreo 3 ani incoace dar inevitabil fiecare Craciun il petrecem aici. Nu vrea sa te dezamagesc, dar dupa mine deja vietile noastre sunt aici. Ar fi frumos da ..desi nush cati ar fi entuziasmati sa te vada dupa atatia ani. Stiim cum e..ei amicii adolescentei ne-au ramas in minte ca si cand ar fi fost ieri, dar noi pt. ei „i-am abandonat” si am venit sa ne imbogatim in alte tari .. oricum cu imaginea asta mi-ai facut si mie dor de Romania. Scuzati comentul in caz ca e prea lung.

  6. Vezi tu, chestia e sa nu uiti de unde ai plecat. Nu-ti cere nimeni sa te intorci, nu-ti cere nimeni sa-ti placa politica romaneasca sau societatea. Daca vorbesti cu un om din orice natie de pe pamantul asta, cred ca majoritatea celor care refuza sa se intoarca macar in vizita pe locurile natale sunt romanii. Si nici nu isi fac o comunitatea acolo pe unde sunt. Ne lipseste constiinta apartenentei la natia noastra.
    E bine ca vrei sa vii sa revezi locurile in care ai crescut. Poti face asta pentru macar o saptamana la cativa ani.

  7. A trecut ceva timp de cand n-ai mai fost pe plaiurile tarisoarei noastre si e normal sa ti se faca dor la un moment dat.Cat despre prietenii vostrii…sigur se vor aduna cu totii,pentru ca nu au nimic de pierdut.Drum bun si distractie placuta!:D

  8. numa’ bun.. va adunati in romania ca sa va laudati ce masina / apartament / telefon / tzoale aveti.. dupa care.. fiecare fuge inapoi la platit rate si mers la serviciu ca robotu’.. oare nu miroase a ipocrizie ca ati plecat si acum va e dor? sau va e doar teama sa recunoasteti – unul altuia, si voua insiva – ca ati gresit..
    .. poate numa’ io gandesc asa.. desi. sunt mai ciudat.. sunt multumit ca sunt acasa, la mine in tara, dar nu imi mai place.. din aceleasi motive care le mentionai mai sus.. s-a schimbat peisaju, lumea, generatiile astea noi ma enerveaa numa’ cand ii vad pe strada..
    .. si sa plec.. iara nu m-ar face fericit.. da, imi place sa fiu sigur, ma descurc si poate as fi linistit.. dar as fi departe de casa intrun loc strain mie.. so.. ce naiba sa fac? sau ce naiba sa faca restul romanilor de varsta mea ? ca vorba aia.. suntem destui in oala asta.. pe care nu ne multumeste o noapte in club, o manea data la maxim in dacia plina de abtibilduri si spoilere, si o partida cu fufa cea mai fluierata a satului..

  9. p.s. sa il anunti pe dobitocu’ care a pus poza aia pe net – ca eu nu stiu italiana, ca as face-o singur – ca daca asa defineste el Transilvania, e un dobitoc, si sa ne pupe pe toti ardelenii unde shedem..

  10. Neo , te asigur ca nu vreau sa merg acasa ca sa ma laud cu masina , telefonul si toalele … nu am nevoie sa fac mai mult de 1000 de km ca sa fac asta ! Si nu ! Nu cred ca suntem ipocriti ! Sta in natura noastra sa cautam sau sa vrem pt noi ceea ce este mi bun , iar pt mine Italia a fost „sansa” de a avea mai mult . Asta nu inseamna ca nu poate sa-mi fie dor !

  11. Hime, nu-i nimic misto pe-aici… Ro e tara fainqa dar stii tu, pacat ca-i locuita.
    Oricum sper sa vii, sa iti treaca dorul…
    N-am mai vazut vaci [nemetaforic vbind:))] de ceva timp:-?

  12. yeah right.. sunt atatea inadvertente care ma irita in comentariul ala, incat o sa ma abtin sa comentez / raspund.. ca tot eu o sa pic drept „obraznic”..

  13. Corect, ii dau dreptate lui neo

    Cei care pleaca in strainatate sa munceasca pe unde apuca („pt un trai mai bun”), vin apoi in romanika asta de 2 lei sa se de`a mari cu ce au ei.

    Masini inchiriate, telefoane si tzoale cat de cat mai sofisticate. Vin acasa si fac pe eroi, pe bogatii, pe cand acolo fac orice le cere patronul pt cativa „euroi” in plus. Patetic.

    Care plecat ramaneti acolo… si lasati posturile jalnice cu titlul: „mi`e dor de casa”.

    Sper hime ca nu o iei in nume de rau, sau sa ma crezi „obraznic”, insa asa vad eu problema.

  14. ABERATTI!ABERATII!ABERATII!SUNT APROXIMATIV 30 % DIN DESTEPTII ROMANIEI CARE ALEG SA ISI EXERCITEZE MESERIILE IN STRAINATATE!!!!!DACA AR FI ALES SA RAMANA IN ROMANIA CU SIGURANTA AR FI AVUT POSTURI DE….. CIOBANI!!!!!!!!!!!!!!
    DE CE?PT CA TOTI PROSTII SE FAC DOCTORI, INGINERI,PROFESORI SI AJUNG CHIAR SI LA CONDUCEREA TARII….NU CA IN STRAINATATE NU S-AR INTAMPLA….DAR TOTUSI ….
    LOCUIESC IN BOSTON DE 7 ANI DE LA VARSTA DE 24 DE ANI SI POT SPUNE CA SUNT FERICIT!AM FACUT IN ROMANIA FACULTATEA DE INFORMATICA IN PARALEL CU CEA DE FIZICA.CAND AM TERMINAT STUDIILE M-AM TREZIT SOFER DE TAXI PT CA PARINTII LOCUIAU LA TARA SI NU ISI PERMITEAU SA IMPINGA BANI IN CURUL ANGAJATORILOR !NOROCUL A DAT PESTE MINE CAND AM AFLAT DE LA UN FOST COLEG DE UNIVERSITATE DESPRE O SELECTIE( IN A CAREI COMISIE ERAU 2 AMERICANI ,SA ZICEM CA AM FOST OMUL POTRIVIT LA MOMENTUL POTRIVIT ) PT 3 POSTURI DE MUNCA IN SUA…. SI UITE ASA AM AJUNS UNDE SUNT!
    SUNT CASATORIT CU O ROMANCA ,AM 2 COPII FRUMOSI SI II MULTUMESC LUI DUMNEZEU CA N-O SA AIBA POSIBILITATEA SA VADA SI SA SIMTA PE PROPRIA LOR PIELE CEEA CE AM TRAIT EU!!!!
    NU SUNTEM IPOCRITI DACA NE DORIM BINELE! IPOCRITI SUNT CEI CARE AU DARUL SI ALEG SA SE IROSEASCA PT NIMIC!
    PE ACEASTA CALE TIN SA SALUT ROMANIA ,TOTI TINERII CU TALENT SI TOTI CEI CARE ISI ACORDA O SANSA…
    NU INCETATI SA CREDETI IN VOI … ASTA ESTE PUTEREA VOASTRA

  15. am io o parere despre plecatii din tara. Te felicit pentru cele scrise de tine si am de completat: daca vrei sa iti demonstrezi ca poti realiza ceva, poti sa o faci oriunde, nu tre sa te duci in boston sa te bucuri de realizari. Am plecat de la munca de agricultor si spalator de scari de bloc si unii poate stiu cu ce ma ocup, fara ajutorul nimanui si NUMAI in Romania.

  16. @un om cat se poate de normal: bai baiete!!! tu nu ai nume, ai devenit invizibil??? te-a absorbit prostia americana?? sau cu siguranta tu i-ai prostit pe ei.

  17. hime, wtf ! cand fu in canada am dus-o mult mai bn decat in ro, dar sa fiu al naibii cat de mult imi lipsea tara asta tampa, justitia chioara si oarba, dar mai ales aia ai mei, ai tuturor. fratii, prietenii, familia, criticii mei, paginile scrise in romaneste… si dupa trei luni m/am intors, cu ceva f.f.f multi bani … cu gandul sa plec iar … n-am mai plecat, imi place sa privesc circul din vaya asta cu flori chiar daca e mai greu aici ca detinator de trust de mogul, decat acolo ca om simplu, lucrator ]n marketing si comunicare …
    asa ca sfatul meu e > unde te simti ca acasa acolo sa stai, peste greutati treci mai usor …

  18. @ spunele tu mitroi ca le spui bine🙂
    apropo, nu ai o tigara-n plus🙂
    @hime
    te astept sa vii, te ast cu paine si sare, si cu o palinca asa cum nu ai gustat niciodata in craiova😀

  19. hime, nu este o rusine sa iti fie dor de casa, de meleagurile unde ai copilarit si de prieteni. Tot asa nu trebuie sa iti fie rusine daca nu iti este dor de casa… la ce sa iti fie dor? Ai vazut si singura acum postand acest mic gand care l-ai avut in capusor. Unele comentarii iti vor intari ideea ca nu ar avea de ce sa iti fie dor. Daca unii gandesc ca toti cei care au plecat afara se intorc in tara doar pentru a-si etala avutiile, atunci eu zic ca nu are de ce sa iti fie dor. E trist ca multi au trebuit sa prinda drumul strainatatii doar pentru un trai decent, ca sunt straini intre straini, dar tot mai adevarat este si faptul ca in tara ta, noi cei care am mai ramas suntem tot straini printre straini. De ce? Fiindca nu ne mai pasa de nimic, de aproapele nostru, de oameni in general. Cred ca si cei din jungla au ajuns mai umani decat noi. Pacat… mare pacat ca multi au fost nevoiti sa plece si credema ca acest lucru il voi face si eu cat de curand. Promit ca nu o sa imi fie dor de nimic.😀
    Pana cand vei veni iti doresc sa ai parte de liniste si sa te bucuri de tot ceea ce te inconjoara.

  20. of, draguta mea hime. Nu trebuie sa imi dai dreptate, este adevarul pur. Ma uit in jurul meu si nu imi vine sa cred ca m’am nascut aici. Am avut ocazia sa vad ce e si pe acolo si iti spun cu mana pe inima ca am fost primita mai bine si mai uman decat in tara mea. Sa nu mai spun cum am fost primita la interviu acolo si cum am fost primita la interviu aici. Deci chiar nu are de ce sa iti para rau ca ai ales sa traiesti printre oameni…

  21. apai normal ca iti da dreptate hime, sufletica, i-ai mangaiat orgoliul si i-ai sters lacrimile :))).. women…. sti.. se zice ca femeile sunt mai mature decat barbatii cu cativa ani, si ca ajung la maturitate mai devreme.. e, nu sunt medic.. si sunt dispus sa inghit galusca aia.. dar cand va vad ce perle scoateti voi mandrelor pe tastaturile voastre, ma intreb la ce dreq va foloseste..

  22. mi-e dor si mie de acasa am 6 ani in america si lucrez ca wrestler in tna si sunt fericit ca am ajuns unde am ajuns dar imi este dor de acasa imi e dor de mare si de prieteni cand imi amintesc ma intristez si …..

Lasă un răspuns

