Astrograma


Pe blogul meu deseori intra persoane care sunt interesate de astrograma , viitor , ceea ce rezerva viitorul , horoscop , zodiac sau previziuni . De ce oare simtim nevoia sa fim asigurati in ceea ce priveste viitorul ? Daca voi ati avea posibilitatea de a va cunoaste viitorul ati accepta sa va fie prezis ???

Ei bine dragii mei , stiu ca nu va spun nimic nou  asa ca nu o sa ma lungesc prea mult pe aceasta tema, stiu ca multi dintre noi vorbim despre asta dar este clar ca trezeste interesul asa ca m-a decis sa fac o mica lista de site-uri care se ocupa de asa ceva . Cel putin nu intrati inutil pe blogul meu 🙂 . Va urez succes in interpretarea viitorului , a viselor si a horoscopului.Vreau sa va amintesc totusi ca viitorul este doar o urmare a faptelor noastre (voi sunteti cei care puteti sa il interpretati cel mai bine :))

Asa ca :

* pt astrograma dati click aici :    site 1 site 2 site3 site4

* pt horoscop :   site1 site2 site3 site4 site5

* pt previziuni viitor :    site1 site2(sunt generice )

*interpretarea viselor :   site1 site2 site3 site4 site5

 

 

 

5 gânduri despre &8222;Astrograma&8221;

  1. Candva eram pasionat de preziceri, ghicit, stele, horoscoape cu animale, plante etc, dar la un moment de cotitura in existenta am decis sa nu mai.. si nu mai a fost. Nu am dat click pe nici un link:D

  2. vorba lui Pau, numai cand zice de bine cred si eu:)):)))
    Banuiesc ca-s generale astrogramele astea, eu as vrea una ca a DianeiEmma ;;)

Lasă un răspuns

