Am primit 2 premii !


Astazi am aflat ca am primit 2 premii de la dragele mele blogarite Aimee si Sufletica 🙂


Sunt super fericita pt ca pana acum nu am castigat niciodata un premiu (doar la scoala in clasele mici)  asa ca impart fericirea mea cu celelalte blogarite (baieti nu va suparati o sa va ofer si voua un premiu dar acum se vb de fete)  .

Toate astea fiind zise vreau sa ofer mai departe premiul fetelor mele din blog roll .

  • Premiul merge si la celelalte  cititoare care nu fac parte din blogroll-ul meu dar sunt mereu prezente !
  • Va urez un weekend placut si ne auzim luni cu forte noi 🙂
  • 19 gânduri despre &8222;Am primit 2 premii !&8221;

    1. hime

      un ID de mess nu ai??? „Te citesc” des si nu strica unele mici idei si pe mess 😛

      In caz ca vrei…

    Lasă un răspuns

