Annunaki


In cercetarile mele virtuale ieri seara ma lovesc de acest termen : Annunaki . La prima vedere ma gandesc la un alt trib , colocat pe undeva prin Africa dar  cand am inceput sa citesc daspre ei am descoperit lucruri cu adevarat interesante .

Erau numiti si cei care ” de la cer vin la pamant” , un tip  de alieni giganti care au creat omul dintr-o combinatie interesanta : un hibrid al lor si un Homo erectus . Aici gasiti un documentar extraordinar care va explica totul mai bine:

Oricum in cateva cuvinte va explic ceea ce am inteles eu :)  .  Annunaki sau „fii lui An ” (An era zeul cerului) , proveneau de pe planeta Nibiru (planeta ce apartine sistemului nostru solar) , si coborasera pe pamant pentru a ne depreda de resursele minerale . La inceput pe pamant au fost trimise sonde automatiche pentru a verifica tipul de resurse pe care planeta noastra le poate oferi . Cand Nibiru a ajuns in punctul in care orbita sa a fost aproape de pamant a fost trimisa prima expeditie de Annunaki . Locurile alese pentru baza au fost Valea Nilului , Valea Indo  si Mesopotamia . Aceasta teorie a fost tradusa de catre Zecharia Sitchin , un important om de stinta . Gasiti biografia lui aici (mai  mult decat interesanta) .




7 thoughts on “Annunaki

  1. Imi plac documentarele astea cu teme absolut controversate.Si asta e destul de controversat,avand in vedere ca e vorba de faptul ca noi suntem homo erectus+extraterestru.Nu pot spune ca cred in asta,dar e foarte foarte interesant:X

  2. Interesant …. mi-ai atras atentia cu articolul acesta, asa ca deseara sunt calare pe google😀

  3. Sunt mai multe teorii prin care se vehiculeaza ideea ca hommo sapiens e o „corcitura” intre fiinta indigena, ca sa-i spun asa, si entitati extraterestre.
    Cand eram atras mai mult de teorii neconventionale, am gasit un studiu care explica Biblia printr-o teorie de acest gen.

  4. ai uitat sa mentionezi ca Nibiru este, de obicei, asociat planetei Jupiter.. atunci cand nu este considerat un alt obiect ceresc (corp), aflat pe o traiectorie de coliziune cu Terra

  5. Foarte interesant.
    Imi plac si mie documentarele de genul in care fictiunea se impleteste cu anumite aspecte reale, descoperite in legatura cu vechi civilizatii.

  6. Nu am uitat Neo , este o informatie necunoscuta mie🙂 , multumesc pt ea ! Tre sa continuu cu informarea🙂

  7. Interesant toți mai multi cercetători spun ca am fi defapt un fel de colonie a unei alte speci de oameni foarte asemănători cu albi de vreo 2-3 m care ar fi mult mai civilizați atât moral cât si tehnologic . Descrierea lor apare si in cartea ” viitor cu cap de mort ” …

Lasă un răspuns

