10 thoughts on “Tot ceea ce simt intr-o fotografie !

  1. La ce ai fost martora de iti expui starea prin pictura asta? Chiar asa de socant a fost?

  2. Da…un pic socant tabloul.
    Sincer nu mi-a agata asa ceva pe perete, chiar daca m-ar obliga cineva. Dar poate sunt si unii carora le plac ororile…

  3. Tatl meu a fost pictor si am trait de mica printre pictori si tablouri, insa m-au dezgustat intotdeuan picturile oribile, care exprima uratul din noi.
    Dupa ce ca traim viata asta de rahat in care ne zbatem continuu … sa mai avem pate si de picturi de genul asta … Ma intreb cum ar fi sa vin seara acasa, dupa o zi de minca in care mi-am stors creierii sa fac ceva si sa ma intampine pe hol acea capatana cheala si trigatul ei … chiar ca mi-as lua campii . O fi arta, dar pe mientu mine arta care oripileaza nu e arta …

  4. voi sunteti prostuti in gasca. cam ca aia de la misa, care se pisau pe ei, doar ca in loc sa va pisati, doar sunteti prostuti. sau va si pisati?

Lasă un răspuns

