Raspuns domnului X sau mai bine zis celui care impusca cu noroi !!!


Sunt persoane care se cred interesante atunci cand isi dau seama ca este simplu sa jignesti , sa impusti cu noroi sau sa iti dai cu parerea gratuit !!!

El este unul dintre aceste specimene !!! Este cel care imi trimitea mesaje private „simpatice” si cel care mi-a dedicat un post aici .

Cum iti permiti sa ma judeci ???  Ne cunoastem ? Stii ceva despre mine sau despre actiunile mele ? Libertatea este unul dintre drepturile primare ale unei persoane iar eu imi asum libertatea de a scrie despre ceea ce vreau . La fel si tu ai libertatea sa citesti numai ceea ce iti place.

Acum poti sa imi explici de ce citesti blogul meu , de ce ai pierdut atat de mult timp pt a-l „analiza ” daca te face sa vomiti ???

Ma intreb acum : dar tu despre ce scrii ? (cu toate ca inca sunt in dubiu despre capacitatea ta de a scrie)

Nu vreau sa fiu ofensiva pt ca nu ar avea sens … tu reusesti sa te injosesti singur nu ai nevoie de ajutorul meu !!! Nu cred ca vreau sa iti dau explicatii despre ceea ce scriu pt ca nu le meriti !

Oricum un ultim lucru vreau sa-ti comunic :

64 thoughts on “Raspuns domnului X sau mai bine zis celui care impusca cu noroi !!!

  1. Aaaaa, sunt mulţi din aceştia, şi mă bucur că pui şi tu punctul pe i. Tocmai ce scrisesem ieri despre astfel de personaje care nu au altceva mai bun de făcut decât să arunce noroi în ceilalţi. Ziceam acolo că indiferenţa este cea mai bună metodă de a-i pune cu botul pe labe… Nu fii tristă, situaţia trebuie să fie tot timpul sub control… O seară bună îţi doresc!

  2. hime, nu pune la inima. labagii din astia cu 4 ochi exista de cand lumea. nu trebuia sa-i dedici un post.

  3. haide ma .. iti bati capul cu genul asta de oameni .. astia cred ca lumea se invarte in jurul lor si atat. vezi-ti de treaba ta , publicitatea e buna chiar daca e ea negativa si asta este. cine te vrea te intelege si te apreciaza asa cum esti🙂 calm down >:D<

  4. No, hime, ce sa-oi faci? Exista persoane frustrate, care se simt inferioare in fata persoanelor care chiar stiu cuvinte, adica altele in afara de cele cu trimiteri sexoase si, care, probabil n-au altceva mai bun de facut decat sa se joace de-a analiza. Se stie, cand nu ai ce scrie, faci un review si te-ai scos…

  5. Pisi, mai precis ce căcat de mesaje ”simpatice” ți-am trimis?
    Nu o lua personal, sunt convins că aura ta este absolut strălucitoare iar sufletul îți este mare precum Parcul Izvor și Casa Poporului, la un loc. Doar că scrii abject. Și ești perfect…comună. Astea au fost motivele pentru care blogul tău a fost ”împroșcat cu noroi”. Ți se pare nedrept? Pot susține că nu-s interesat…
    Ah, by the way, fucking google for ”hime”…

  6. Draguta Hime, scursura societatii s-a prelins si pe net, scrie ce scrie ca are in fata paravanul internetului ca in rest e un donator de sperma viciata, mult prea lenta si pe de-asupra si inculta. Cu cat il bagi mai mult in seama cu atat e mai plin de el in micimea lui.
    Hai uita momentul.
    Stii, da?

  7. Mare greseala ca i-ai dat atentie. Ai si comentat la el. Crezi ca-l poti scoate din haznaua in care se balaceste cu mandrie si aroganta? Crezi ca-l poti convinge ca ce-i iese din gura duhneste a fecale? Akismet e cea mai buna solutie. Ignorandu-l il sugrumi in propriile abectii. Si asa se strange de oo ca nici unul dintre noi nu comenteaza la el.

  8. hime, posteaza si mie asta in blogul tau
    titlu: Scrisoare catre zambetegri.com
    autor: Bogdan Barbieru, atacfrontal.blog.com, sociolog, scriitor si jurnalist

    ba, zambetegri, apropo tu ti-ai citit blogul, asta parafrazand cand te-ai uitat ultima oara in oglinda. or, ca sa fiu mai clar si mai bine inteles, citeste blogul tau mai intai si pe urma o sa observi cat de frustat esti … asta se intelege din scrierile tale … ca esti un om fustrat, singur, iubindu-te cu sor-sa lu’ stanga … care intr-o idee de mk* preluata de la pseudovedetele din soubiz … scandalul . probabil, va urma alti bloggeri cititi, poate chiar eu, si tot asa …

    inca ceva, hime provine de la denumirea unei ramuri dintr-o dinastie regala, egal sange albastru sau , asta daca ai fi avut cap, de la hi – me, adica saluta-ma – asta e traduce aproximativa din limba engleza folosita de tinerii din US … doar ca tu in singuratatea ta … de unde dracu sa afli asta … cand doar citind o postare de pe blogul tau observi ca esti un taran care ajuns in capitala se crede pielea pulimii. din pacate, realitatatea in cazul tau este total diferita. Sa ma explic si de ce: gradul tau de subcultura ridicat, limbajul folosit denota un comportament deviant si o persoana destul de instabila care trece repede de la o stare la alta … si crede-ma blogul lui hime este unul personal, categoria personal ca sa fiu mai explicit ca sa intelegi si tu, adica posteaza ca si cum ar scrie un jurnal referitor la viata ei, nu trebuie sa aibe un limbaj oficial …
    sincer, nu am nimic cu tine si chiar (ca sa folosesc un limbaj d’al tau, frate!) mi se rupe de tine …
    cu un zambet ironic,
    bogdan

    *marketing = mk

  9. hime, asemenea cretinoizi se folosesc de popularitatea altora pentru a isi face ei reclama si a isi creste traficul propriului blog
    adica dai search pe google : hime sau la barfa, sau la labarfa.ro (in loc de com) si unul dintre rezultate te indruma spre zambete gri … asa ca nu mai pune suflet … daca ai asemenea cretini care huleste, inseamna ca e bine si ca ai oarecum succes pentru ce faci tu …
    ps: cand eram redactor sef la un ziar prahovean si eram luat la pul* de enspe persoane, cineva cu mai multa experienta mi-a zis sa ma bucur pentru ca daca nu esti hulit, nu esti cu adevarat jurnalist …
    parafrazandu-l pe Strambu’, directorul de la o firma de Mk unde am lucrat, daca nu esti hulita nu esti cu adevarat bloggera

  10. e dreptul lui sa vada, sa citeasca, sa aprecieze, sa comenteze.. chiar dk va place sau nu.. ca daca zicea ceva de bine, ii multumeati.. so chill.. and move on..

  11. @neo,
    teoretic tu ai dreptate, practic .. NTT
    adica, ai dreptatul cu dreptul la libera exprimare tra-la-la , dar eu am analizat blogul lui zambet trist (care apartine unui terminat, believe me) nu neaparat am luat apararea lui hime,
    si mai ai dreptate cu o chestie pe care o notam eu intr-un editorial „poate fi barbieru bun sau rau, presa tre’ sa aibe libertatea de exprimare”, cam asa si hime ar tre sa gandeasca … doar ca la nivel de blog ..

  12. @neo:
    „Move on” este indemnul pe care l-am facut cam toti. Libertatea exista si trebuie sa fie, dar comparatia cu situatia in care ar fi zis ceva de bine e ca nuca in perete. Modul de adresare si atac este total abject. Aici e problema care deranjeaza si o stii prea bine.

  13. nici nu stiu ce este mai rau. sa te injure zambetegri sau sa te apere bogdanel ala

  14. Ar trebui sa nu bagi in seama astfel de scursuri. Ia exemplul meu. Baga-l la spam si scapi de el! Plus ca nu trebuia sa-i dai link. Ii faci reclama doar (si reclama negativa e tot reclama).

  15. Da eu tot cred că înainte să behăi a libertate ar fi trebuit să mai pricepi ceva: că exprimându-şi părerea, şi-a luat şi el libertăţile sale. Sau să înţeleg că şi aici e vorba de feminism de ăla de şanţ, tip Mihaela Tatu, în care bărbaţii nu au voie să vorbească? Pentru că, dacă aşa stau lucrurile, atunci ai dreptate…

  16. Hime, trebuie sa merg sambata la o nunta dar nu am prietena. Vrei sa ma insotesti? Asigur masa, bautura si apoi secx adorabil. Precizez ca acasa la tara am buda in curte, sper sa nu te razgandesti.

  17. .. puteti sari in sus cat vreti, si sa ziceti ca fac comparatii „ca nuca in perete”, dar daca analizati obiectiv nitel, o sa vedeti si voi,si hime ca am dreptate..
    .. o sarit omu respectiv si a criticat blogu fetei.. asa si? da, a folosit un limbaj nedemn de liga bloggerilor deosebiti, poate omu nu are scoala, nici nu i trebe.. chiar daca va deranjeaza asta, sunteti nitel puerili, pentru ca lasati sa va afecteze.. nu inteleg de ce se agita hime ca un tip p care nu il cunoaste o critica.. poa’ sa zica omu ce vrea, la el pe blog, ca dáia l-a creat.. n-ai ce-i face.. chiar daca zice lucruri urate, intr-n limbaj de mahala..
    .. nu am zis ca sunt de acord cu el, sau ca il sustin.. dar sunt destul de neutru si obiectiv sa pot observa ca o parere e o parere, indiferent cum e ea exprimata, si unde – la tv, ziar sau intr-un blog..

  18. Salut!
    Ţăranul tâmpit, aurolac şi idiot aici!
    1. bogdan bărbieru: imberb mic, din câte îmi amintesc (şi cele 5-6 comentarii cu înjurături precum la curul căruţei stau mărturie spuselor mele) tu eşti cel care ameninţă. Eu doar ţi-am răspuns cum că, da, dacă vrei să ne întâlnim pentru a discuta evidenta divergenţă de opinii (şi de IQ, dacă tot ne vedem) îţi stau la dispoziţie. Mai mult, am încercat să te contactez via facebook, singura modalitate descoperită de blogul tău. Asta pentru că, şi te citez, tu „nu te ascunzi în spatele unui pseudonim”, aşa cum fac eu, cel cu cel puţin 5 modalităţi de contact foarte personale, în pagina Contact a blogului. Mai mult, faptul că tu ataci educaţia mea, tocmai tu, cel care nu este capabil să scrie corect o prepoziţie, mă face să râd. Mai departe, îmi critici limbajul şi de aici concluzionezi cum că, citez „sunt un ţăran venit la bucureşti…”. Insist, imberb mic, haide să ne vedem la o discuţie. Pentru un om ce se laudă cum ca ar fi scriitor, psiholog şi poet, cu certitudine te comporţi precum ţărănuşul pe care îl arunci în sarcina mea. Şi,da, limbajul vulgar este apreciat în măsura în care poţi vedea dincolo de el. Aşadar, mică fecală vorbitoare, aştept să mă contactezi cumva…

  19. @bogdan barbieru
    te faci de ras cu titulatura asta a ta. ce sociolog esti tu, ma rog, de te recomanzi cu atata ardoare? ca sunt chiar curios.. eu cred ca ti-a placut cum suna cuvantul si l-ai adoptat..
    va atacati aiurea. v-a luat unu’ la misto si gata, ati sarit pe el. daca scrii cu pula, coaie, si alte cele, nu inseamna ca esti prost. daca scrii agramat, mai degraba, as zice ca esti prost.

  20. Doaaaamneee….oamenii astia ma dispera.Ma dispera ca nu pot tacea din gura si sa-si tina dracului blogul in linistea anonimitatii lor.Si pe mine ma ataca candva cate unul,cum ca-s asa si pe dincolo,dar in loc sa atace,ar trebui cineva sa le arate o oglinda,pentru ca ei nu isi vad slabiciunile,acoperindu-le cu cele din jurul lor.E un prost.Mie-mi place blogul asta pentru ca mereu descopar ceva nou si interesant.Iar el…si-a spus punctul de vedere cum nu se poate mai rudimentar…

  21. @bogdan nu zic nimic, din partea mea puteti sa va dati cap in cap pana va plictisiti, si sa va injurati asemenea.. nu ma bucura, nu ma intristeaza.. eu am zis ce aveam de zis, cine a priceput – bine – cine nu, tot asa..

  22. myriam, despre ce anonimitate vorbesti? in primul rand, se numeste „anonimat”, nu „anonimitate”. in al doilea, nu te stie nimeni, vezi-ti lungul nasului. dar sa revenim la primul punct: ANONIMAT, tine minte!

  23. Eu nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme. Din doua motive:
    1. Oricand va fi unul mai destept care va sta la colt sa rada de altii, pentru ca altfel nu poate atrage atentia asupra lui.
    2. Publicitatea, chiar negativa, e tot publicitate.😉

  24. Hmm..mi`am permis sa`i las un mesaj,desi stiu ca nu se discuta parerile „atotstiutorilor” ..Iarta mare parte din ce am zis..sa se simta si el..dominant,si sa`si dea seama ca un adevarat Einstein [cum se crede el] nu se ocupa cu chestii de`astea..

  25. Apreciez oamenii care spun pe şleau ce gândesc, dar nu înţeleg răutăţile gratuite!
    Oricum, a zis bine neo – e dreptul lui să-şi exprime opinia, iar tu n-ar trebui să te consumi pentru asta.

  26. El are tot dreptul sa-si spuna opinia ! E liber sa nu aprobe ceea ce scriu eu , are dreptul sa nu citeasca si are dreptul sa se exprime cum vrea !

    NU ARE DREPTUL IN SCHIMB SA MA JIGNEASCA SI SA VORBEASCA DESPRE MINE ! NU MA CUNOASTE !!!!

  27. @HIME
    sorry, dar nu sunt de acord cu tine. da, poate scrie despre blkogul tau si sa vorbeasca despre tine, asta doar din unghiul postarilor de pe blog analizand lucrurile, faptul ca luat-o urat pe aratura si incearca sa fie comic si sa faca umor prin obscenitati e alta tiganie.
    – apropos, el cica citeste academia catavencu … deci el vrea sa scrie in stil satiric, sa realizeze adevarate pamflete si ca prin acest lucru sa atraga cititori pe blogul sau …. si nu stie alt mod decat prin injuratori, pt in opinia lui asta inseamna umorul . si, probabil, nu poate mai mult

  28. @bogdan io-s curios dupa ce va caftiti.. care e etapa urmatoare? :))
    @hime mai, cand iti ziceam sa iti vezi d viata ta, vad ca nu t ajuta.. na, mai plangi vreo luna pe tema asta, de aci incolo.. maybe that will work..

  29. poi hime. n-a vorbit despre tine. a vorbit despre scriitoare acestui blog.
    @sociologu mic imberb si rapid da bataie: bah. daca va bateti sa nu-i dai la operatie

    hime cine te-a educat donsuara? este ca inveti ceva si de la huba?

  30. tot aici sunteti, ba? am stat aseara la intrarea in tineretului, cu curu pe naveta de bere, in frig si ploaie, si am asteptat sa apareti la scandal, sa dau si eu o perversa la ala care pica primul. si voi, ca niste boschetari mici, ati stat si v-ati bucurat de confortul sufrageriilor proprii si v-ati frecat bland pe scrot. nu va pasa de omul de rand, ba! d-aia merge tara cum merge!

  31. ba hime, cred ca tu te incurci in idei. daca zic ca cineva are dreptul si posibilitatea sa nu citeasca ce scrii, in caz ca nu ii place, la fel si tu ai posibilitatea sa nu citesti un articol al cuiva, in care esti injurata sau jignita. ca el/ei, dreptul sa te jigneasca, il au.

  32. @jimerino:serios?!Hai ca mi-ai spus o noutate.Eu…13 ANI?Pentru o greseala?!Scuze daca nu sunt un geniu si mai fac si greseli,presupun ca nu sunt perfecta.Cum nici tu nu esti,de altfel.Imi cer scuze,poate am scris prea repede.Mare chestie!:P

  33. poi bine ba jimule. Eu tot spre tineretului pedalam si-mi ingheta curu din dotare la ce vant batea.

    ziceai, veneam si inghetam si eu la o bere.

  34. bag pe twiter d-ala data viitoare.
    mariano, daca scriai prea repede iti iesea „anoninmat” sau ceva de genul cand scoti un cuvant nou e nestiinta, nu ca ti-a sarit degetul pe o tasta in plus. lasa vrajeala. ai greseli de topica, greseli de logica a frazei, ai tot ce vrei. nu esti perfecta, nici eu nu sunt, doar ca eu sunt mai aproape. da’ tu nu te nacaji, ai parinti, prieteni, profesori, toti iti vor spune cat esti de speciala, iti vor spune ca ai atatea de oferit lumii, ca poti fi orice vri, americanisme.

  35. @jimerino:Nu sunt Mariana.Daca nu stii sa citesti n-am ce-ti face.Am multe idei pe care cand scriu un comentariu le leg repezit,fara sa verific neaparat corectitudinea.In plus,daca tu ai un ego cat casa,eu nu te atac.Poate nu ai auzit de efectul de ”fata Morgana”.Cam asa-i si cu apropierea ta de perfectiune:uite perfectiunea…nuuu-i!!

  36. saraca, esti simpluta. nu ai idei multe, ba chiar putine si proaste. si nici pe alea nu le poti stapani? e jale, ba, fata! tu scrii patru randuri cu 8 greseli, de toate felurile, si spui ca din graba? cat sa te grabesti ca sa nu poti fi atenta la ce debitezi in patru randuri? invata sa speli vase si sa dai lustru-ntre buze, ca alt viitor n-ai!

  37. Hime, draga, ‘mi pare rau pentru circul asta de pe blogul tau. Am citit articolul lui, sincer habar nu am, nu pot intelege nici in ruptul capului de ce s-ar lua cineva intr-o asemenea maniera de tine sau de cineva ca tine pentru ceea ce scrii pe blog.
    Nu are rost sa il discreditez pe respectivul, tin doar sa te incurajez si sa iti spun sa mergi mai depare, cu capul sus, indiferent de orice. Mi s-a intamplat si mie sa se ia cineva de mine, nu mi-a dedicat tocmai un post, stiu ca-i naspa, dar vezi tu…sunt oameni si oameni…
    >:D<

  38. Nu mai lua in seama toti tampitii care cauta sa isi bata joc de tot ce tine de respect.

  39. aidi bre, nu aveţi nici un pic de simţ al umorului?

    zâmbete gri e frate-miu şi aşa e el, motherfucker şi ăsta e stilul lui. take it or leave it.

    nu vă mai simţiţi jigniţi din orice prostie.

    amu v-aţi găsit să vă supăraţi pă net.

    sănătate.

  40. cre-ca pana la urma, daca facem un mic efort, o si dam la pace pe sex anal. zic si eu… hime, ce zici sexy-domnisoara?

  41. eu nu m-am certat cu nimeni deci prin urmare nu am cu cine sa fac pace ! sex anal poti face linistit nu cred ca ai nevoie de permisul nostru🙂

  42. tocmai a obtinut ce si-a dorit😉 si anume o legatura sau mai bine zis o promovare a lui! Dupa mine nu tre sa dai explicatii nimanui si e cel mai indicat pur si simplu sa ignori astfel de persoane pentru ca nu merita efortul.

  43. hime….daca nenea a simtit o senzatie de voma la o prima analiza a blogului tau…dar nu s-a oprit si a continuat sa citeasca…nu cred ca este decat un alt emoist frustrat cu tendintza de autoflagerare si/sau pasiv-agresiva de autodistrugere…

    Daca citeste acest comm. si reuseste sa inteleaga ceea ce am zis fara sa deschida un DEX..ii dau o cola….i-as dao bere dar tare mi-e ca o sa ii omoare ultimul neuron😉

  44. ha ha ha ha ha ha ha
    rocarudiliu e amuzant
    ha ha ha ha ha ha ha

    Huba, te-a facut bre. ti-a dat mucu.

    acum eu inteleg ca in anumite anturaje cuvinte gen „autoflagelare” „si impartit la sau” „pasiv-agresiv” „autodistrugere” reprezinta apogeul cunoasterii, dar chiar asa domle? sa te lauzi cu ele?

    hime revin cu o intrebare: nu ti se pare uneori mai utila o critica, chit ca mai dura, mai la misto, mai cu pula, decat o aparare imbeciloida?

  45. animalOO : Sunt de acord cu critica….uatafac…doar fiecare are dreptul la o parere..dar ce ma deranjeaza oarecum e faptul ca se da atotstiutor…si se leaga de niste rahaturi banale…cum ar fi diacriticele, nicidecum de informatia din blog sau rahaturi de gen. Nu cred ca diacriticele au legatura cu notiunea de calitate a unui blog. Plus ca daca nu iti place, inchizi pagina… parerea mea… nu te apuci si faci chestii gen pitzipoanca.org sau rahaturi de gen, sau daca le faci… macar fa-le mai subtil…ca respectivul om luat la misto sa isi intrebe prietenii ce ai vrut sa spui u…si astfelse face si singurel (respectivu blagher) de rahat.
    Ciao… si mi-a parut bine;)

  46. @rockerdiliu – Măi, să nu te superi, dar diacriticele nu sunt „rahaturi banale”. Ele sunt limba română pe care o foloseşti. Mă rog, lipsa lor nu aduce nici o problemă câtă vreme te poţi folosi corect de română, fără pluraluri aberante în „i” şi alte alea. Dar „rahaturi banale” pe cuvânt că nu sunt🙂

  47. @DeMaio : Corect..nu sunt banale…dar nici nu sunt atat de importante incat sa denigrezi un om pt ca pe blogul lui nu scrie cu diacritice…. imi cer scuze in cazul in care gresesc…

  48. De acord cu tine. Le foloseşte cine vrea, uneori este groaznic să le utilizez, dar dacă aşa am vrut, aşa am să şi termin🙂

Lasă un răspuns

