Ce nu as putea face


Blogarita noastra deosebita Aimee mi-a pasat o leapsa care consta in insiruirea a minim 5 lucruri pe care nu le-am putea face  . Ii multumesc pt ea si imi pun mintea la contributie gandindu-ma la ce nu as putea cu adevarat face :

Asadar, nu as …

1. Nu as face rau unui copil !

2. Nu as uita chipul mamei !

3. Nu as renunta la telefon …😦

4. Nu m-as prostitua !

5. Nu as renunta la dragoste !

Adaug un lucru pe care nu l-as face : NU M-AS SINUCIDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leapsa merge mai departe la : Bogdanic si la Alex’andra

13 thoughts on “Ce nu as putea face

  1. Eu n-aş putea:
    1. Să nu critic ceva.
    2. Să ajung să suport zânele pline de aere.
    3. Să renunţ la telefon (Hello, my name is Unguru’, and I’m a phonaholic).
    4. Să nu ascult muzică măcar o juma’ de oră pe zi.
    5. Să nu-mi beau cafeaua la prima oră.

    Ştiu, îs chestii banale, da’ ce să zic? Îs şi eu un om simplu.

  2. Cu placere, hime draga; nu trebuie sa-mi multumesti – ma voi mai gandi la tine si cu alta ocazie😉 Mersi de promptitudine.

Lasă un răspuns

