Voi aveti dimineti „NU” ???


dimineata

Mie mi se intampla de cateva dimineti : nu am chef de nimic , ma doare capul , si ultimul lucru pe care vreau sa-l fac este sa ma ridic din pat😦

As vrea un loc de munca care sa inceapa de la 11:00 si pe cineva care sa imi aduca cafeaua si micul dejun la pat … ah uitasem si as renunta linistita la convorbirile de la 7:30 dimineata :)  . Oricum ma consolez cu ideea ca mai sunt fix 80 de zile pana la urmatoarea vacanta🙂

Apropo : va urez o dimineata placuta🙂

17 thoughts on “Voi aveti dimineti „NU” ???

  1. Io nu mai tin minte de cand am avut o dimineata „DA”. Vorbesc de cheful de serviciu.

  2. Mie imi plac diminetile. Din 91 ma tot trezesc dimineata si m-am obisnuit.
    In pat nu imi place sa stau inuil.
    Postului tau dedic melodia Dimineata devrema a lui Andries

    Dimineata devreme, ceata-i lipita de drum,
    Trenul intra-n gara împachetat în fum…

    Peronu-i pustiu, vântul se joaca-n hârtii,
    Lumini colorate se-aprind ca niste faclii!

    Seful de gara ma priveste ciudat:
    „De ce nu esti la ora asta în pat,
    Spune-mi, de ce umbli când toti oamenii dorm?
    Eu în locul tau, zau, as fi mort de somn!”

    „Aici în oras sta o fata frumoasa,
    Am venit special asa,
    S-ajung la ea acasa:
    Vreau sa-i fac o surpriza, stii,
    Când se va trezi!”

  3. Si eu le urasc , mai ales ca in fiecare dimineata trebuie sa ma trezesc la 06:00 ca sa plec la lucru (inclusiv sambata si duminica). Dar uite ca am reusit dupa ceva vreme sa am un week-end liber ca sa pot sa dorm cat vreau eu….dar a trecut si azi dimineata tot la 6 m-am trezit😦

  4. Norocul meu: serviciul incepe cand vreau eu. Ma culc la 3 dimineata, ma trezesc pe la 11. Singura chestie fixa este emisiunea de la 19.00 la care e musai sa ajung. In rest, i love freelancing! :))

  5. Da, in ultimile luni e un sindrom care il regasesc si la mine si la mai multi prieteni de ai mei.. Something in the air🙂

  6. Am rezolvat totul cu o cafea amara🙂
    cdmitroi ti-am descoperit latura romantica🙂 si eu care te credeam mai dur dar uite cum se inseala lumea🙂🙂

  7. hm… ca sa iti pot raspunde ar insemna sa si dorm ca sa am dimineti in care sa ma trezesc :)))
    dificil, dar nu imposibil

  8. Iti trebuie o vacanta.. o fuga de munca. Am patit si eu de multe ori si de fiecare data am scapat cu o fuga chiar si de o zi le munte… ori prin locurile natale..

  9. imi amintesc melodia… „diminetzi cu ferestre deschise…”
    si totusi fiecare dimineatza are un farmec aparte… functie de cum ai mers seara la culcare… ce ai visat… sau ce nu ai visat… de programul zilei curente…
    pentru mine fiecare dimineatza este ca o chemare in marele necunoscut… si eu mereu dornic sa descopar ceva mai mult decat a fost deja…
    evident… uneori ma trezesca abia cand ajung la servici… dar tot imi place starea de somnolenta… dorinta de a expermenta ceva nou… de a trai in loc de a dormi…

Lasă un răspuns

