Nu inteleg comentariile ofensive !


Exista persoane atat de prost crescute incat se ascund in spatele unui nume anonim si lasa comentarii de-a dreptul lipsite de bun simt . Azi am primit unul dintre aceste mesaje care ne trimitea pe noi toti pe undeva😦 .

Domnule X nu numai ca nu ne afecteaza cu nimic comentariile tale de prost gust , ba mai mult ne fac scarba . Cat despre injuraturi cred doar ca nu ai destul de mult tupeu ca sa iti lasi numele . Te ascunzi in spatele unui nick si te crezi tare si mare .

Oricum asa cum zice cdmitroi : binili invinge !!!!!!!!!

14 thoughts on “Nu inteleg comentariile ofensive !

  1. Eu unul, nu şterg comentariile de genu’, din cauza faptului că pot să:
    1. Îmi testez capacitatea de a înjura.
    2. Să arăt restului lumii cât de cretin e.

  2. Hello… bine te-am gasit din nou.
    Nici nu ar fi trebuit sa ii dedici un post pt chestia asta. Acum se simte bagat in seama si o sa mai revina. Asa sunt unii oameni, cred ca daca sunt ascunsi dupa un desktop au voie sa scrie si sa faca ce vrea buricul lor. Frustati, nesimtiti si fara personalitate… asa ii cataloghez eu pe cei care nu au curajul sa isi dezvaluie identitatea.

  3. Hime si eu primesc destul de des comentarii de genu , dar nu le-am publicat nici o data . Nu de altceva dar atacau persoana mea de zici ca ma stiau, dar le-am dat de urma sa vad de unde posteaza iar apoi mi-am dat seama ca nu merita sa ii bag in seama….

  4. mie imi place ideea de anonimat.
    1. pe net nu ai cum sa fii anonim. oricat de mult ti-ai dori. pentru ca tot ce faci se face pe baza unui ip si sunt destule siteuri care ofera localizare pana la nivel de adresa :)) ( sa nu spun de siteurile specializate care iti permit mult mai multe)
    2. prin anonimatul asta si cu ceea ce ofera wordpressul poti cauta intodeauna in baza de date sa vezi daca acel om nu ti-a mai trecut pragul , si asa afli cat de ipocriti pot fi unii.
    eu obisnuiesc sa las omul sa se exprime si ii ajut nervii daca e nevoie, si la urma ii dau delete :))

  5. am avut si eu un schimb de replici cu fatalau alex nastase (un parvenit de reporter) si vazand ca nu am cu cine l-am ignorat total. nu merita sa iti bati capul. Anonimii sunt anonimi in toate zilele vietii lor.

  6. in general, sub aceste nick-uri se ascund oameni de nimic, carora nu trebuie sa le acorzi nici cea mai mirora atentie

  7. Am avut si eu parte de persoane de genul asta… Pur si simplu nu am acceptat commenturile respective si am reclamat adresa de mail ca spam.😛

Lasă un răspuns

