20 decembrie 2012 … care este adevarul ?


2012 sfarsitul lumii

S-au scris enumarate carti despre aceasta data , transmisiuni televizive in toate partile lumii i-au dedicat spatiu mai mult decat suficient iar popoarele antice i-au dedicat un nume – sfarsit . Care este adevarul acestei date ? De unde vine ea ? Si de ce tocmai 20 decembrie 2012 ? De cateva zile caut despre acest fenomen cat mai multe informatii si azi am tras concluziile :

1. Dupa calendarul Maya 20 decembrie 2012 este ultima zi a calendarului

2.In ziua urmatoare soarele se va afla intr-o pozitie rara : o sa fie alineat cu centrul galaxiei „Calea Lateea” , un eveniment care nu se repeta de 26 de mii de ani

3. Tot atunci , in zilele ce urmeaza aliniamentului soarele va incalzi pamantul mult mai mult (atat de mult incat se vor produce furtuni solare care pot paraliza intreaga rasa umana)

4.Polul Nord si polul Sud s-ar putea schimba

5. Tot pe 21 decembrie 2012 o planeta numita si Nibiru cu orbita dincolo de Pluto o sa ne izbeasca (sa speram ca o opresc in timp😦 )

6.Vulcanul Yellowston (USA) va izbucni iar consecintele vor fi devastatoare

7.Nostradamus , Biblia si Yi Jing(cartea previziunilor  antichei China) prevad pentru aceasta data un sfarsit .

Nu stiu ce sa zic , se spunea acelasi lucru si despre sfarsitul mileniului si suntem inca aici . Pe mine ma pasioneaza misterele si imi place sa discut despre asta si stiu ca  stiinta nu poate explica totul asa ca deseori ma prinde frica . Pe de alta parte ma gandesc ca totusi am inaintat atat de mult ca am putea sa schimbam ceva . .. sau nu ??????????

41 thoughts on “20 decembrie 2012 … care este adevarul ?

  1. Bring them ON. Eu zic ca o sa trecem peste 20 decembrie 2012. Nu cred ca cineva poate sa prezica viitorul. El e mereu in schimbare…

  2. Eu sunt genul de om care nu se ingrijoareaza inainte de vreme. Daca e finalul, clar ca nu avem ce sa facem noi. Decat sa crap ingrijorat, mai bine crap linistit, nu?

  3. Dacă e să vină sfârşitu’ în 2012, atunci n-are decât să vină… Oricum, eu nu cred în preziceri d’astea.

    PS: Calea Lactee nu e constelaţie, e galaxia care cuprinde şi sistemul nostru solar.

  4. Nu cred ca o sa murim atunci… pana la urma de ce n-am murit si acum 26 de mii de ani?
    Prezicerile sunt frumoase doar ca lectura… pfff… oricate dovezi mai mult sau mai putin temeinice aduc unii, sfarsitul lumii e total imprevizibil.

  5. Sa vedeti filmul „Numere fatale”, ca tot scriseshi tu postul asta. Omenirii nu ii este predestinat sa moara.
    Daca ii musai pe 20 decembrie 2012 [ a se citi 20.12.2012 ] atunci ashe sa fie. Eu zic insa ca sunt simple speculatii, la fel cum au fost si cele dinainte sa schimbam prefixul din 1999 la 2000 si se presupunea ca anumite computere vor avea de suferit pentru ca au fost programate sa nush ce si sa nush cum… chestii legate de data si schimbarea acesteia.
    Din fericire s-a trecut de la 31.12.1999 la 01.01.2000 fara nicio problema.

  6. Si pe mine ma intriga „frasunelile” astea legate de „sfartitul lumii”! Am pus ghilimele pentru ca am mai fost mintiti pe aceasta tema. Intrebarea simpla si, totusi, cutremuratoare, este urmatoarea : Daca de aceasta data este adevarat?
    Cred ca asta intriga si creaza „pasiuni” sau, mai nou, face rating. NU stiu ce sa zic, altceva decat sa asteptam si sa vedem, nu cred ca avem ce sa facem…
    sanatate…

  7. 1. Posibil.
    2. Fals. Nu cred ca cineva poate determina cu exactitate centrul calei lactee, si pozitia soarelui fata de acesta pe 20 decembrie 2012.
    3. Speculatii nefondate.
    4. S-ar putea schimba, si atunci ca si maine.
    5. Despre Nibiru prima data a scris Sitcin. Dupa teoria lor, in august 2009 acea planeta trebuia deja sa se vada in emisfera noastra, stralucind mai mult ca alte planete. Nu se vede.
    6. Inca nimeni nu a prezis cu succes eruptia unui vulcan.
    7. Predscazamusnu a zis nimic despre Nibiru. Nici biblia nu zice. Pe al treilea nu l-am citit.

    Poti sa fii linistita🙂

  8. hime, am scris si eu subiect pe tema cu sf lumii, insa la modul cel mai sincer : daca e sf eu vrau sa-l prind sa vcad cum e si cum reactioneaza altii

  9. eu cred ca e vorba doar de nesigurata noastra, de micimea noastra, de faptul ca nu avem un punct de sprijin. Ordinea Universului nu e tot una cu gandirea savantilor. Daca ne va fi dat sa fie sfarsitul ce am putea face? Nimic! Stiinta spune multe, stiinta are multe parti bune, stiinta are multe parti rele! Chiar crezi ca tre sa iti bati capu cu 2012 2012? solstitiu de iarna e in jurul datei de 22 decembrie. Posibil sa fi gresit data Mayasii:P.
    Nostradamus o fi scris el poeme interesante, cum si Eminescu a scris, la fel, poeme interesante.
    Eu zic un si buna: Binili Invinge!!

  10. hihi. da, te pasioneaza misterele, doar esti varsator:)).
    iar in legatura cu ‘sfarsitul’..hmm. nu stiu ce as putea sa spun. pe de o parte cred ca e adevarat, pe de alta parte nu. om trai si om vedea. dar la cate descoperiri au facut si cate lucruri au inventat oamenii in ultimele 2 secole sa speram ca vor putea la fel de bine sa gaseasca o solutie la problemele care ar putea sa aduca sfarsitul.

  11. In 20 decembrie 201..o sa ma pregatesc de craciun, la fel ca in fiecare an…bucuroasa sau trista,nimeni nu stie ce va urma.
    Nimic nu se va întâmpla..deh, cu chestii din astea,previziuni,prevestiri…mai animam si noi zilele…si asa, la tv…vedem doar crime,violuri,jafuri..

    Eu sunt Toma necredinciosul,am mai spus-o..nu cred pana nu vad😀

  12. DianaEmma: „Nu cred ca o sa murim atunci… pana la urma de ce n-am murit si acum 26 de mii de ani?” nu stiu daca gresesc(daca o fac, imi cer umil scuze in fata ta) dar acu 26 de mii de ani nu cred ca rasa umana exista…nu?
    ONTOPIC: poza este superba, felicitari celui ce a reusit-o, cu toate astea eu nu cred in sfarsituri din astea, cu furtuni, cu soare, cu o planeta venita(de nu stiu unde)… Sfarsitul meu va fi cand va vrea Dumnezeu sa ma aduca langa EL, cand v-a considera ca voi fi mai de folos sus decat jos. Chestia cu calendarul Mayas este ceva real, chiar se termina in 2012. Si aia ceea ce au descris a cam fost adevarat… In fine. Si prezicerile lui Nostradamus sunt facute in asa fel incat oricine poate sa interpreteze orice altceva in aceea data. STiu, urmaresc Discovery🙂.

  13. @1ceb0x: Homo sapiens sapiens, adica omul modern exista de 100 000 de ani.

    Si oricum, chiar daca nu ar fi existat, ar fi murit sute de specii de animale care inca exista si astazi.

  14. Si mie mi-e o frica de moarte de sfarsitul lumii.Am citit ceva cum ca sfarsitul erei maya coincide cu un nou inceput al unei noi ere.Nu stie nimeni.Daca n-au scris ca murim atunci nu stim nimic.Dar nu murim,ce naiba….eu zic ca e o mare porcarie si e doar o trecere,nu inseamna ca o sa ne loveasca vreo cometa,meteorit and Co si-i o sa ne ducem dracului=))Inca sunt optimista si stirile legate de asta imi starnesc un viu interes.Prea pacat ca toti spun acelasi lucru

  15. Nu va luati de azteci , sunt foarte buni , adica …au fost . Daca stam sa ne gandim bine , ce au facut aia la vremea aia , constructii , matematica si multe altele …putem spune ca erau destul de buni.

    Ca incheiere , yo ma iau dupa Biblie si dupa azteci.
    Dar…sper sa se insele aia odata in fosta lor viata :))

  16. Pe undeva prin martie se vorbea despre prezicerea lui Nostradamus cum că „sfârşitul va veni de la Geneva” sau ceva de genul (cu trimitere la experimentul pe care-l făceau fizicienii ăia)…..
    Din câte ştiu eu, Biblia nu indică nici o dată atât de fixă ca fiind sfârşitul lumii.
    Deci… dacă o să treacă şi 21 decembrie 2012 ca şi celelalte date calendaristice „apocaliptice”… chiar o să le râd în nas savanţilor ăstora care bagă frica în populaţie de fiecare dată când au ei câte o viziune.😀
    Doamne ajută!

  17. Daca vine sfarsitul lumii asta e. Toti murim mai devreme sau mai tarziu. Asa ca eu imi traiesc viata asa cum stiu eu sa o traiesc nai bine, iubindu-i pe cei din jurul meu…cine stie poate maine ma calca o masina pe trecerea de pietoni hm? Atunci ce se va intampla?

  18. asta-i o mare,mare porcarie. o minciuna cat lumea de mare. hai sa fim totusi realisti.

  19. Adevărat că șcenariile despre sfârșitul lumii sunt diverse și care mai decare mai haioase.Eu zic să nu ne facem probleme,că dacă e să fie ceva,tot va fi, indiferent de voința noastră.Așa că stați liniștiți și vedeți-vă de treabă.Sfârșitul lumii e criza asta nenorocită,pentru cei săraci și goana după ciolan a celorlalți.

  20. Eu nustiu daca o sa murim daca vreti sa vedeti video cu ce sar putea intampla ID meu e zombiul_negru

  21. nush daca o sa murim da eu imi fac foarte mari griji si daca murim in infern nu avem ce sa facem

  22. Sincer!nu cred ca se face atata valva degeaba,sa fim putin mai calculati si sa gandim la rece,in locul nepasarii sa fim putin mai prudenti si sa incercam sa ne unim cu toti pentru prima oara in istoria oamenilor,sa facem ceva pentru a prevenii evenimentele catastrofice ce vor urma.Guvernele din intreaga lume care sunt la curent cu tot ce se va intampla tin foarte bine ascunse informatii care noi nu le avem si care se poate sa le aflam cand va fi mult prea tarziu,exista o zicala,,CEL CE SE SCUZA SE ACUZA,,asta o fac si ei inceraca sa caute explicatii stintifice pentru toate chiar daca nici lor nu le sunt plauzibile.neaga cu vehementa orce lucru negativ care se va intampla in 2012,intre timp ei incearca sa isi salveze doar piela lor si a acelor care dispun de sumele care ei le cer.HAIDETI SA FACEM CEVA,PRESIUNI ASUPRA LOR

  23. evident k nici eu nu cred asa cva
    doar Dumnezeu poate sti…dar in stiinta nu exista asa cva:))
    se poate k se va produce o schimbare mare…dupa cum vedeti si in documentare…multe civilatii au disparut dintr-o data…fara sa stim dc…de ex:ciivilizatia Maya..
    poate k acesta este si sfarsitul civilizatiei noastre:))

  24. nu stiu ce sa zic despre asta. m-am uitat lu un documentar in care se spunea ca un matematician a calculat aceste lucruri si apoi a scris „2060 d.hr.” precum atunci va fi sfarsitul lumii.

  25. eu zic k sfarsitul lumii poate veni si mnaine si poimaine si peste 1000 de ani si peste 100 de ani. nu noi decidem asta si prezicem.
    Dumnezeu ne poate face surprize placute si neplacute zi de zi.

  26. eu chiar nu cred in aceste prostii cu 2012…pt ca asa a fost si cu anul 2000 si nu s-a intamplat nimik si pana la urma oamenii astia de stiinta cine se cred….eu sustin ca doar Dumnezeu poate decide cand este „sfarsitul lumii”care orikum eu cred ca nu se va intampla niciodata pt ca Dumnezeu a creat rasa umana cu scopul de a o pastra nu de a o distruge …….eu cred in Dumnezeu si cred ca acel astrolog Alexandru Nicolici stie el ce zice cand spune ca 2012 nu v-a fi sfarsitul lumii…si cu acel faimos calendar al mayasilor …cred ca este un motiv logic si stiintific pt care s-a terminat la data de 21.12.2012 asa k mai vedem orikum daca vreti credeti dar este o prostie DUMNEZEU DECIDE …

  27. De ce nu intelege nimeni ca orice se poate intampla atata vreme cat pamantul este acul in carul cu fan.
    AM FOST SI VOM FI PREA NEANSEMNATI
    IN VASTUL SPATIU PE CARE UNII PRETIND CA IL CUNOASTE SI DE ACEEA
    NU O SA STIE NIMENI CAND PAMANTUL V-A DISPARE DIN …………….
    NU GASESC CUVANTUL PENTRU CA NU VA STI NIMENI SA-L DEFINEASCA NICIODATA.

  28. nu vine nimic dumnezeu stie am telescop m-am uitat in spatiu si nu vad nimic rau
    si chiar azi e 20 dec 2012

Lasă un răspuns

