Noroc ca m-am nascut intr-un alt trib :)


curiozitati

Noi toti ne plangem ca suntem romani , deseori ramanem dezamagiti de traditiile noastre si multi le considera o pierdere de timp si bani . Ei bine dragilor dupa ce am citit despre tipul din imagine multumesc lui Dumnezeu ca m-am nascut in Romania .

Sa va povestesc mai bine despre ce e vorba .  Toti membrii masculi ai tribului sau numiti si Kikuyu pentru a se casatorii tre sa isi rapeasca sotia . Pana aici nimic ciudat . Numai ca trebuie sa stiti un mic amanunt : el poate rapi in pace orice femeie din trib . Ea nu poate opune rezistenta si daca nu stie nimic pana in momentul rapirii este absolut normal . Ba mai mult consuma prima noapte in compania tribului . Da ati inteles bine !

Nu-i asa ca si voi fetelor sunteti fericite ca nu faceti parte din acest trib ? Apropo in imagine tipul este imbracat de nunta🙂 sexy nu ???

19 thoughts on “Noroc ca m-am nascut intr-un alt trib :)

  1. Ştii cum e…dacă s-a născut în tribu’ respectiv, atunci trăieşte după obiceiurile şi ideile tribului. Astfel, nu tu ruşine, nu tu drepturi pentru femei.

    @Escu: Ei n-au trafic, semafoare şi nici problemele cu care ne confruntăm noi, da’ le au pe ale lor: prădători, foamete, boli, izolare (care are n părţi negative).

  2. Eu zic sa te bucuri ca te-ai nascut in alt timp.

    Acum sute de ani si in Europa se practica noaptea nuntii in public.
    Daca erai vreun pui de rege, te puteai face in noaptea nuntii cu public de sute de oameni.
    Minim era parintii si popa si doctorii (cate unul de familie).
    In Romania se mai adaugau si nasii. Acum vreo 100-200 de ani s-au mutat din camera la usa. Stateau si ascultau si cum se termina istoria intrau, luau cerasaful si il jucau pe sus… acuma s-au ‘cumintit’ de tot.

  3. ce vorbeste andreea, impacarea e departe/telefonul suna iar in miez d noapte/ ghici tu cine este/ e chiar zana din poveste/blonda ochi albastri/cand privesc in ochii ei/ ma plimb noaptea printre astri/ si-i sarut ca-s doar ai mei/o iubesc nu am ce face/ma iubeste asta-mi place/ iar cea de care faci vorbire/ e o curva-n simtire …
    asta e rasp la intrebare

  4. Habar nu ai ce m-am speriat de imaginea asta …
    Au triburile astea niste traditii,eu una raman uimita..de majoritatea nu stiam,grazzie articolelor tale,am aflat de existenta lor,ca sigur eu nu ma apuc sa caut despre ele.Pe o parte,bine le respecta..dar daca as vedea live,sigur m-as infricosa.Oricum, fiecare traieste in mediul lui.

  5. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec in blogroll. Pe mine ma poti trece Achilianu
    sanatate…

  6. Ce urat😐 Nu l-as lua pe ala de barbat nici daca m-ar tine in puf si aur :))

Lasă un răspuns

