26 thoughts on “Hime azi sarbatoreste 1 an de blog :)

  1. Multi ani inainte…lol i-au dat dinzijolii ?! hihihi
    Ca rezumat, bilant al activitatii blogului tau, pot afirma ca ati facut o treaba buna. Multa bafta in continuare…si….aham… La Multi Ani!

  2. La multi ani si la FOARTE multe posturi, la fel de frumoase ca si pana acum!! Accept si felii incepute de tort😛

  3. Nu prea sunt eu cu dulciurile, dar tortul ala-mi face q ochiul.
    La multi ani si la cat mai multi cititori si multe postari!😉

  4. hime, iti mai aduci aminte cand in urma cu un an era amandoi online si transformasem blogul in chat … de atunci si pn acu e 1an … e ceva … la multi ani

  5. Multi ani inainte!!!!😀 ….. hime, sincer sa fiu tie iti sunt recunoscator ca am cunoscut atatia bloggeri.Daca nu era sa intri la inceput tu pe blogul meu, cu siguranta nu as fi cunoscut atata lume frumoasa, desteapta si foarte intelegatoare.Multumesc mult, numai bine.La multi ani , si sa o tii tot asa! Numai bine !:D :* >:D<

  6. numa’ bine de la mine, draguta domnisoara.. la multi ani.. si la mai mare.. hai te pup.. later..

  7. Si io care ma gandeam ca faci cinste cu o bere:D. La mai multe posturi, la mai multi ani pe vitual si repet pana devin insuportabil: Binili Invinge😛

  8. mmmm ce bine arata tortul!Dar eu mai primesc daca am ajuns tarzior?😀 La multi ani!

Lasă un răspuns

