Andre tie nu ti se pare ca exagerezi ?


andre&ste

Personaje : eu aka A

el  aka  S

Intro : Dupa discutia cu Black Mamba am dezbatut foarte mult pe tema relatiei „relaxate” (a se citi prafuita) . Eu (ca orice femeie zice El) vreau prea multe  :(  .  Auzi tupeu la domnul S , sa-mi zica un asemenea lucru . Cum adica vreau prea multe ?

#1#

S : Ti se pare tie dar relatia noastra nu e deloc monotona . Acum 2 saptamani am fost impreuna la Careffour la cumparaturi !!!Te sun de 5 ori pe zi , ieri ti-am trimis si mesaje cu cat de mult te iubesc (o face de cateva ori pe luna ca sa-mi inchida gura ) si tu ma intelegi asa de bine…….

A: Si asta ti se pare destul ?

S: Auzi stii ce ? Daca ti-as zice prea des ca te iubesc te-ai plictisi si nu ai aprecia asta , in plus mai bine sa iti demonstrez stii doar ca mie nu imi plac dulcegariile astea (mi-am dat seama cand mi-ai spus ca sunt sistemul tau operativ preferat si ca nu o sa permiti nici macar unui virus sa ma atace  )

A: Ti-am zis ca mie imi plac dulcegariile  si din cand in cand vreau flori, declaratii , sau plimbari sau… ceva nou , ceva care sa ma ia prin surprindere …

S: Ok o sa te surprind !!!

#2#

A doua zi mi-a trimis un mesaj :

––-„Te iubesc mai mult decat ploaia iubeste pamantul ! ”

„Daca vrei sa trimiti si tu un asemenea mesaj persoanei iubite trimite DA la numarul 44557”–––-

Concluzia: Cate unii sunt irecuperabili   :)  S face parte din categoria lor🙂

28 thoughts on “Andre tie nu ti se pare ca exagerezi ?

  1. frumos….:D …. mi-a placut faza cu sistemul operativ :)) , sa inteleg ca tu esti pasionata de calculatoare, informatica , de astea?… ca inainte scriai foarte multe articole despre domeniul IT..:) …

  2. amandoi , numai ca el este profesionist , lucreaza in domeniul asta asa ca toate complimentele lui se traduc in informatica🙂

  3. partea cu sistemul operativ e belea rau de tot … felicitari lui S.
    hime, tre sa intelegi ca uneori oamenii uit de ei insasi, sa se mai bucure pt micxile surprize pe care viata (uneori si andreea marin) ti le da …
    e criza si in romantism … de parca e greu sa daruiesti o floare ca acum ma enervez pe S si il invat eu cum sta treaba cu romantismul

  4. Cosmina are nevoie de sânge începând de mâine. Mai precis de trombocite.
    Are nevoie de sânge B III Rh Negativ ( – )
    Dacă puteţi dona, sunteţi aşteptaţi la Institutul de Hematologie Transfuzională – cu specificaţia: „Donare pentru Păun Cosmina Andreea – internată la secţia de oncologie pediatrică a Spitalului M.S. Curie din Bucureşti”.
    Mama Cosminei poate fi contactactată la telefon 0723 914 273. Mama se numesete Neagu Steluta (i se spune Simona). Nu vă poate suna, nu mai are credit pe cartelă, dar poate fi sunată.

  5. Cosmina are nevoie de sânge începând de mâine. Mai precis de trombocite…
    Are nevoie de sânge B III Rh Negativ ( – )
    Dacă puteţi dona, sunteţi aşteptaţi la Institutul de Hematologie Transfuzională – cu specificaţia: „Donare pentru Păun Cosmina Andreea – internată la secţia de oncologie pediatrică a Spitalului M.S. Curie din Bucureşti”.
    Mama Cosminei poate fi contactactată la telefon 0723 914 273. Mama se numesete Neagu Steluta (i se spune Simona). Nu vă poate suna, nu mai are credit pe cartelă, dar poate fi sunată.

  6. =)) deci, mesaju’ ala o fost un fel de love spam :)))). sau forward oare? sa aleaga S.. oricum, faza de kkoa :))..

  7. da Neo , sunt serviciile alea , la care trimiti un cod si iti trimit fraze de dragoste , imagini si sonerii . faza e ca el nu si-a dat seama si mi la redirectionat fara sa stearga partea care demonstreaza originalitatea mesajului 🙂

  8. Unii nu le au, altii au vrajeala in ei cat cuprinde..restul, sunt undeva la mijloc..nu spun cati😀..dar noroc cu ei, ca spala rusinea si salveaza specia🙂

  9. O_o deci..trebuie sa-mi schimb atitudinea…rapid, adica urgent. Domnule S cred ca avem cateceva de discutat. Don’joala A…lol…m-ai lasat „pafff” .Multa bafta si iubiti-va mult!😉

  10. @isamiy partea noastra feminina sunteti voi femeile (ne completati), daca am avea partea noastra proprie si personala de feminitate (si aici nu ma refer la romantism), am deveni homosexuali si travestiti…deci, ce alegeti? lol caterinca.
    On topix:
    In dulcegariile pe care voi femeile le devorati, noi gasim si le consideram in mare parte „puncte slabe”…mai mult, suntem in esenta, mai fricosi ca voi femeile, nu lasam garda jos iar cand o lasam, apeland la flori, vorbe dulci, soapte fierbinti, o facem cu un scop. In mare parte barbatii au uitat sa fie romantici, am uitat ce mult poate bucura o floare daruita unei femei, am uitat impactul…Intrebarea este : DE CE? Ei bine pentru ca suntem prinsi in lupte, competitii, supravietuiri ..etc
    Va multumesc voua femeilor pentru ca mi-ati amintit ce impact poate avea un astfel de gest. Chiar uitasem.
    [cred ca e in avantajul nostru al barbatilor, ca femeile au atatea puncte slabe] =) 😀

  11. Dan stii ce ai de facut : iubita cu siguranta o sa fie multumita cand o sa ii amintesti cat de mult o iubesti , biletelele cu mesaje pe frigider (atunci cand ma trezesc dimineata) ma inebunesc🙂😉

  12. Nu toti barbatii cunt sensibili la dulcegarii…unora li se pare ca ar intra in penibil daca ar spune prea des „te iubesc” cu toate ca iubesc…
    Sa fiti fericiti!
    Si…sa te simti iubita!chiar daca nu ti se spune prea des.

  13. Mda, interesant dialogul. Interesante commenturile. Haioasa faza q sistemul operativ.
    Deci pana acum nu ai aflat nimic nou de la mine, ba chiar ti-am spus ceva ce ai citit si de la ceilalti.
    Numa’ bine si iubiti-va mult!😉

  14. cum ti-ai dat seama ca arata naspa???? dintr-o fotografie ??? tre sa stii ca sunt mult mai multe chestii importante si nu sunt direct proportionale cu frumusetea , oricum nu arata „naspa” e doar o iluzie , sau sa zicem ca nu-i foarte fotogenic in imaginea de mai sus !

  15. 😆 Deja te-ai aprins! Voiam să spun că arată naşpa în comparaţie cu tine. Am înţeles, la bărbaţi contează personalitatea, caracterul etc. Dar dacă faci copii contează şi cum vor arăta aceştia, nu?

Lasă un răspuns

