Black mamba eu ????


Ieri iubitul meu mi-a zis ca sunt superba in exterior dar sunt un Black Mamba in interior😦

black mamba Ba mai mult ca si cand nu ar fi fost suficienta descrierea ma intrebat daca am vazut ” Drag me to hell” . Am raspuns ca nu si el mi-a zis : „- Tu esti   ” Drag me to hell ” !

Toate astea doar pt ca l-am trezit de dimineata ca sa il rog sa ne plimbam …iar el muncind zi de zi , cu un orar extraordinar de matinal credea  ca sambata si duminica reuseste sa doarma toata ziua … Dar stai asa , mai mult credea ca o sa il las sa leneveasca la tv fara sa il deranjez cu chestii de tipul „ce frumos ploua afara” sau „de cand nu ne-am mai sarutat sub ploaie ???”(el insista ca nu vrea sa raceasca poate sa ma sarute linistit si pe canapea 😦 )

Asa ca stresata am iesit fara el , m-am distrat si am profitat de ziua ploioasa ca sa ma duc la cinema …

Ce circ cu barbatii astia !!!!!!!!!!!!

32 thoughts on “Black mamba eu ????

  1. Naspa! Neintelesi barbatii astia. Cum sa vrea sa doarma in we mai mult? Si, mai ales, daca ploua! D’aia femeile stresate se duc la cinema. Ca nu au cu cine sa se pupe in ploaie. Auzi tu, pe canapea vroia el! Hmmmmmm!

  2. :)) Şi eu ador să trezesc omul din somn. Dar îl trezesc cu pupici, să se simtă şi el bine cu noaptea în cap şi să nu aibă ce-mi reproşa😀

  3. Drag me to hell e un film horror cu accente funny. Oricum, arătarea din film nu e deloc plăcută la vedere :)) Nu putea găsi şi el altă comparaţie?🙂

  4. pai vb aia.. saruta-ti pretena in locuri in care nu a sarutat-o nimeni.. dar chiar in ploaie?? :))

  5. dar eu nu inteleg somnu de dragul somnului. 5-7 ore de somn sunt suficiente, indiferent ce prestezi in celelalta pana la 24. Corect?

  6. @alexandra de ce, ptca a fost antiromantic? ca a avut chef de somn? sau ca pur s simplu nu a executat ordine feminine? e democratie, chiar dk e intr-o relatie..

  7. @alexandra
    daca te invat nu numai sa dai cu dreapta bine, ci si cu croseu si upercutul sa dai KO, plus scheme cu piciorul.atata timp cat nu ma lovesti pe mine🙂

    @hime
    uneori trebuie sa mai intelegi si pe noi, barbatii … avem nevoie de odihna … si in fond suntem simple fiinte … ce e drept, aducatoare de euroiiiiiiiiiii ….
    noi daca n/am fi fost intelegatori, azi uratele nu s/ar mai fi integrat in societate🙂 si ai fi ramas tu impreuna cu alte sute de fete …. poate mii … dar nu milioane

  8. ps: iar cand vine vorba de bere … te rog, de fapt va rog, … nu ne mai deranjati ca suntem in sedinta🙂 … si pan la urma e mai bine asa … scapati de griji, va inselam cu o bere, nu cu o alta🙂

  9. OFFTOPIC: barbieru, cu ce drept te iei de hime?

    hime, eu zic, ca ar fi trebuit sa ii zici ca mergeti la cinema, ca e urat afara. Si asa il scoteai si afara(dupa film) :D! Succes in continuare cu iubitu, sa va iubiti mult. Dar nu ca Black mamba

  10. 😀 Impresii si argumente impartite…va vine sa credeti ca le-am citit pe toate? 😉
    Numai un alt barbat il poate intelege pe prietenul tau…Mda…fumeile astea ..poate asteptati prea mult de la noi..nu stiu..cert e ca …sambata si Duminica, din tot sufletul imi doresc sa „rup patu” si sa nu fiu deranjat..nici macar „cu un suc” . In timpul saptamanii lucrez ca bou, sambata (si asta o lucrez, dar mai putin) ..Dom’le a dat DUMNEZEU DUMINICA PORUNCA de relaxare…?!” A DAT! apoi..tantelor..lasa-ti barbatii sa se odihneasca dupa 6 zile de tras la jug. Mda…transmite-i prietenului tau ca , da..e mai confortabil sa dai un pupic de pe canapea, decat sa fi romantic si sa te mai si ploaie afara…😕 fumeile astea…lol

  11. @cdmitroi . Nu mai zi niciodata asta :
    „…indiferent ce prestezi in celelalta pana la 24. Corect?”
    Daca ma trezesc la 6 dimineata, lucrez in domeniul constructii pana la ora 16:30, dupa care un ciubuc ceva pana pe la 21-23 …fraza ta, pana si din punct de vedere matematic e gresita!😀
    On topix
    Din orice punct de vedere as analiza, rezultatul este compromisul . Daca tie Hime iti facea placere sa iesi afara cu prietenul (sau la un film..etc) iar el isi dorea doar intimitatea relaxanta a caminului, solutia ar fi fost : sa agat(z)e tv pe geam si sa te sarute afara in ploaie cu coada ochiului la tv !
    Nota:
    Banuiesc ca se gandea si la sanatatea ta😉..afara..in ploaie….

  12. @neo – (acum generalizam,asa, de dragul „artei”😛 ) sa inteleg ca prietenul meu imi spune ca nu are timp pt mine pt ca prefera sa doarma , el fiind foarte obosit <- bun, am inteles si asta, e om, nu robot, ce dracu`? a, da ? oky, iar eu ar trebui sa tac si sa inghit asta ?! nu mai bine m`as duce eu fain frumos la altu` care sa`mi gaseasca si mie nitel loc ( chiar daca a picat fix in momentu` critic cu ploaia, poata aia`i o fantezie de`a mea, fii tu sigur ca nu`l chem de `esnpe ori /zi sa`mi verifice amigdalele`n ploaie si s`oa rdem in pneumonia, na, cu asta am aratat si cat de "rrrrromantica" sunt eu…aproape deloc😀 ) in agenda lui suuuuuuuuuuuuper ocupata ?!
    avem o viata si aia o dormim in maaaaare proportie, rusine sa ne fie, huooooooooo , putori de oameni ce suntem !

  13. @Alex`andra & neo sunteti d’adreptu hilari.😀
    1. Intr-o relatie nu se pune problema de „democratie” sau „ordine feminina”….iar sa bati din palme si sa sara omu’ in picioare doar sa-ti satisfaca „o fantezie” e d’adreptu chiar josnic (cum zic americaneste lame) fac triplu post si ma injura lumea…Compromisul e cea mai buna solutie….”iesim peste 20 minute” lol 😀
    Misogini.😀
    @ hime… ce film ai vazut?😉

  14. @dann misogin si mandru de asta.. dar ai dreptate, pe de o parte.. totu’ trebuie sa fie de comun acord..

  15. uff … vad ca baietii isi apara drepturile , ca de obicei noi suntem mai romantice🙂 iar voi mai somnorosi🙂
    oricum duminica viitoare nu scapa🙂

  16. Bine ai revenit Bogdan ! Ma gandeam acum ceva timp la tine , te-ai tinut de promisiune si ai „plecat” , dar scriitorul din tine nu te-a lasat prea mult in vacanta si uite ca ai revenit cu un blog nou🙂

  17. bine te/am regasit. da, nu puteam sa renunt asa de usor … nu las nici fumegate sa ma invinga …
    hime, am revenit chiar cu trei bloguri atacfrontal.blog.com
    barbieru.wordpress.com
    pyngu.wordpress.com
    plus ca am reactivat ziaru mizileanul pe mizileanul.tk

  18. Pai, in cazul acesta, sa nu comentam cand suntem si noi trezite dimineata, pe nemancate, pentru chestii romantice cand ne e somnul mai dulce? Adica viceversa nu se aplica?😛 Tztztz..nedreptatea asta..Black Mamba, hm?🙂

Lasă un răspuns

