Omagiu toamnei


toamna Si uite ca a trecut si vara , cu tot cu vacante , mare , amintiri si soare . In locul ei a ramas toamna , un anotimp divers , plin de culori si nostalgie . Azi ma gandeam cat de trista poate fi o zi oarecare doar pt ca e toamna….

La scoala in clasele mici  aduceam omagiu fiecarui anotimp cu o compunere sau o serbare , azi mi-am amintit de asta si ma gandeam la cat de repede a trecut timpul .

Frumoase clipe … prima mea serbare??? (adica prima pe care mi-o amintesc)  Cred ca aveam 8 ani si eram un nor🙂 Costumatia era facuta pe masuta : fustita alba , camasuta alba , ciorapi albi , diadema facuta cu vata de bumbac in asa fel incat sa para norisor🙂 . Am spus si o poezie in afara de faptul ca am dansat asa cum numai un nor stie sa faca🙂 . Poezia nu mi-o mai amintesc , dar stiu ca m-a certat maicamea o saptamana pt ca o recitam prea repede iar intonatia eraa gresita (in 2 cuvinte nu intelegea nimeni nimic) . Oricum eram emotionata si cu cateva minute inainte de serbare nu mai stiam poezia . Cu mici eforturi am reusit sa o recit si am jurat atunci ca nu o sa mai particip la serbari . In poza amintire a evenimentului apar cu ciorapii rupti in genunchi (mai mare rusinea ! a zis bunica) pentru ca am cazut exact in momentul in care am iesit dupa scena (scena doar cu numele🙂 )

Este inutil sa va spun ca am mai participat si la alte serbari spre fericirea familiei si ca lucrurile au decurs mai bine dar despre asta o sa vorbim o alta data . Probabil cand o sa aduc omagiu iernii🙂😉

toamna1

8 thoughts on “Omagiu toamnei

  1. Era frumos, copil fiind, nu? Adica, daca nu ai amintiri placute din copilarie, inseamna.. chia, ce inseamna? Ca ai avut o copilarie nefericita? Hm… eu imi aduc aminte ca, in perioada asta a anului, mama imi cumpara prima mea chitara. Prima! Iti dai seama? Doamne… Parca au trecut 1000 de ani…

  2. Mda… imi aduc aminte cum transpiram in fata parintiilor😐 si aveam o viteza la recitat de nu intelegea nimeni nimic :))
    Au fost destule ocazii in care am fost nevoit sa recit cate ceva, nu stiu de ce …. oricum nu aveam nici un pic de talent la asa ceva

  3. Eu eram craiasa,zana,Maica Domnului si multe multe altele.Am fost si fluture odata,dar depindea de anotimp.Si….rolurile mele erau mereu kilometrice,iar mama ma asculta cum faceam treburi prin curte si repetam cu voce tare tot.O amuza ca invatam toata piesa pe de rost ca sa fiu sigura ca nu-mi uit randul=))

  4. Uram serbarile :)) Mereu aveam parte de cea mai lunga poezie,dar spre fericirea mea,ma descurcam destul de bine!Mie imi place toamna!😀

  5. Mno bine mai…la gradinita am fost, la scoala am fost, la liceu….mmmm…nu m-am mai dus…in schimb am ramas cu sechele din cauza unui rol, prin clasa l sau a ll-a parca…jalnic…acum e amuzant…atunci aveam trac…nu aveam idee de ce trebuia sa memorez 7-8 raspunsuri [cu intrebari cu tot] cand veneau reprezentanti ai PCR
    Cine este tatal si mama ta?
    (cu zambetul pe buze ..obligat)
    Tovarashul N. Ceausescu, iar mama mea este tovarasa academician….Elena Ceausescu
    Bravo!
    Servesc patria
    Ca in armata!😐 mda…cum sa nu raman cu sechele….Intreaba-ma acum :
    Cine-i tactu’ mah ?
    Ce plm..esti mecanic?!😐
    😀

Lasă un răspuns

