Traditii


curiozitati Eu m-am speriat can am vazut tipul din imagine si chiar daca as avea garantia ca se transforma in print tot nu l-as saruta🙂 In imagine un brazilian pe plaja din  Jabaquara, la circa 260 de chilometri de Rio de Janeiro (Brasilia), in ocazia traditionalei parade numita” Bloco de Lama „. Lumea in cadrul acestui carnaval se acopera de namol sulfuros , care ar avea puterea (conform traditiei) de a purifica si infrumuseta persoanele . Oricum pentru el cu siguranta nu exista remediu asa ca ii recomand sa isi puna inima in pace si sa incerce cu chirurgia estetica🙂

Apropo Dan a scris un articol interesant pe blogul lui despre un alt fel de religie . Nu ca ar avea vreo legatura cu „monstruletul” din imagine🙂 dar tocmai l-am citit eu🙂

10 thoughts on “Traditii

  1. Hey.. ma uitam astazi la tine pe blog si ma gandeam sa iti fac o sugestie : Ce ai zice de un link exchange? Daca esti de acord, da-mi un mail cu adresa ta si numele pe care il doresti sa apara in blogroll-ul meu.🙂

    Link-ul meu: http://ginutza-star.blogspot.com/
    Name: GinutzA’s blog
    mail: ginutzastar@yahoo.com

    mersi mult si scuza-ma daca te-am deranjat cu post-ul asta.
    O zi buna, bb !🙂

  2. Cum dracu’ să aibă ăla gura aşa mare? După mine e photoshop clar. Nămolu’ însă, treaba lui dacă se unge cu aşa ceva, mai ales că nămolu’ sulfuros pute a ouă clocite.

  3. Danke pt firma luminoasa @ hime
    Publicitateeeee…15 minute [enervant] lol
    On topix:
    pe piata naturista se comercializeaza un produs (argila) care are calitati interesante, arata ca lutul (dex= chestia aia din care se fac chirpicii, oalele de lut…etc)..se dizolva in apa (amesteci de te doare capu’) si se ingurgiteaza…(oricand prefer un pexi)😉
    Daca aveti nelamuriri privind acest post, revin cu detalii sa va lamuresc de ce tine publicitatea 15 minute la tv😉

Lasă un răspuns

