26 thoughts on “Fotografie…

  1. efecte fara photoshop… super.. personal prefer fotografiile cu indivizi umani… e superb sa vezi cat de bine poti imortaliza sufletul unui om intr.o imagine.. o zi stralucitoare for you😉

  2. stian eu ca este si barza cu reactie dar nimeni nu m-a crezut ca pe mine o barza din asta m-a adus la mama in burtica😦 :-<

  3. Foarte bune potrivirile :))
    Asa cum zicea si icelips ..fotografiile nemodificate sunt mult mai frumoase.Am descoperit asta dupa ce am primit un nou aparat de fotografiat si ieseau asa de bine si de naturale pozele incat nu le`am mai modificat .🙂

  4. 😀
    Poza numarul unu: (daca era expusa intr-o galerie de arta, asta ar fi fost „discursul meu” )
    * Inca din perioada „cubista” fumeea a fo cea care a stiut sa puna degetul pe „i”…evolutia revoltatoare a (daca e femeie brava ei, numa ca e cam plata) naturii, ne impiedica sa vedem dincolo de aparente.
    Poza numarul doi:
    *Aurel Vlaicu – ConnCoarde (faceti singuri legatura)
    Poza numarul trei :
    * Tutunul te duce pe ultimul drum! Austostopul ti-l fac prietenii (hai fumam la posta!)😀
    Poza numarul patru :
    * e chiar veche poza…nu are termopane….Lol pe bune…tanti e in lenjerie intima sau are „tutu” (se scrie cu doi de t😕 nu mai stiu!)
    Poza numarul cinci:
    * Un exemplar care merge „la agat(z)at” !
    Poza numarul sase :
    * Lol …mai pune ca ma „chinuie talentul” ..😀

  5. buna hime, frumoase pozele tale, ca de obicei. Am intrat sa te salut dupa mult timp de cand am disparut dintre voi. Acum m-am intors, cu o pofta de scriere mai ceva, ca, Eminescu. Glumesc!🙂. Sa ne traiesti si sa te tina tastatura la scris.

Lasă un răspuns

