20 thoughts on “Mai bine unul bun decat 100 falsi !!!

  1. aaaaa….d’acord cu matale…numa ca…..😀 …din 100 falsi ce „te papa” pe la spate, tot gasesti unu care sa te mai „serveasca ” la nevoie😉
    1 bun! aici intru in polemica cu mine insumi..deci nu as putea raspunde elocvent….
    [moama ce serios am putut comenta…lol]
    On Topix :
    Toate cele bune dar in cazul meu….am UNA buna! deci…tot rezpectu….lol
    PS: daca nu intelegeti mare lucru din ceea ce am comentat yo aici, va invit la o bere (doua -trei…..sigur o sa intelegeti). lol 😐 Fara caterinca cer scuze pt posturile mele „deviante” ..promit ca data care vine….nu mai intru in ztare avansata. Have fun si „gandeste liber” lol

  2. am yo un spirit de observatie dezvoltat sau aia e verghieta? vreau si eu…(Dea Domnu’ la anu’ offff)
    On topix :
    Da , e bn sa ai pe cineva mai prieten decat prietenii…e chiar indicat. Aveam un inginer in subordinea caruia executam jobul si avea o vorba interesanta : ” Din zece unu-i pe care te bazezi, din 2 unu-i sef” Aplicabil in orice domeniu si viata de zi cu zi.
    [App…chiar imi face placere ca adaug aici comentarii fara sa ma injure nimeni…OPRITI-MA MAIIIII OAMENI BUNI!”😀

  3. E greu de gsit un prieten adevarat, insa cand il gasim, ar trebui sa nu-i dam niciodata ocazia ca macar sa se indoiasca de noi.

    Frumoasa fotagrafia … prieteniei!

  4. clar, prefer un prieten care ca imi spuna in fata ca sunt prost, decat sa ma faca retardat, in discutiile cu altii. Nu ti-e prieten cel care nu te ajuta cu nimic… chiar si cu un sut in fund, care poate fi benefic🙂

  5. Dan tre sa recunosc ca ai un spirit de observatie iesit din comun … este un inel de logodna …adica in cateva cuvinte Nico e deja promisa🙂🙂🙂

  6. Mai bine niciunul decat 100 falsi… sau 10… sau 1.

    Ma bucur sa vad prietenii frumoase si oameni care cred in prietenia adevarata.🙂

  7. dragut..sa dea Domnul sa fiti asa tot timpul, este foarte greu in ziua de azi sa-ti gasesti un prieten adevarat

  8. Le servesc pe amandoua… ushor caldutze, la pachet!😛
    Glumesc!
    Hime, pe cand ceva nou pe blog, pt k am obs ca nu prea mai scrii!😦

  9. perfect adevarat! dar de ce nu doi sau trei🙂
    m/am intors iar dupa atatea calatorii am chef de ceva nou si sa va prezint pe unde am umblat. o vacanta minunata
    ps: frumusica nico, dar parca tu … si mai frumoasa …
    ps2: nu te mai umfla in pene ca vroiam sa fiu si eu un diplomat
    ps3: afirmatia din ps1 e reala🙂
    ps4 : daca unii pot omduce un guvern total handicap eu de ce nu as scrie cu mana in ghips

Lasă un răspuns

