Absenta nemotivata :(


M-am intors ! Mi-am luat o pauza mai lunga si nu am motive … dar azi imi lipsea blogul si am intrat putin … Ii multumesc colegului meu Dan pentru suport si promit ca o sa-mi fac temele de luni 🙂 .

Intre timp va urez week-end placut si dragoste nu razboi 😉

23 de gânduri despre &8222;Absenta nemotivata :(&8221;

  1. ai terminat treburile importante?;) … asta e prioritar ,nu blogul;), noi te asteptam…. tu sa fii bine >:D<

  2. welcome back … te iertam >:D< treburile tale sunt mai importante decat blogul 🙂

  3. Nu fi suparata, e o stare de liniste pe toate „globurile”. Si el (cdmitroi) e un pic delasator, dar tin pasu:P. Las ca vine ea toamna si sa vezi delir pacilea.

  4. @cdmitroi mare dreptate ai prietene… 😀
    @Hime…don’joalaaaaa….e LUNI… 😀
    @ Dan (adica eu) …vezi-ti de treaba wa!

  5. hey..vad ca toata lumea isi ia mai nou o scurta vacanta sau e absent pentru ceva timp din lumea online.
    N`am putut sa`ti raspund la mesaj.Scuze.Am plecat si l`am vazut abia aseara.
    pai..am si eu blog.e chiar buna chestia asta si nu se compara cu hi5`ul.Tind sa cred ca ai avut dreptate cand ti`ai sters contul.

Lasă un răspuns

