Urias


Aveam de gand sa scriu un articol in care „murdaream” foarte urat clasa politica…dar m-am razgandit, deoarece nu vreau sa-mi sariti in cap din lipsa pe blog a materialelor cu „bikini”😀

Am tastat in google (imagini) cuvantul urias ca rezultat, mi-a fost dat sa „banghesc” imaginea de mai jos :

„Ursul” acesta e simpatic oarecum dar eu unu nu-mi permit sa hranesc asa ceva. Ma gandeam cam ce cantitate de hrana ii este necesara…si daca ar trebui sa fac imprumun in banca pentru asta (app cainii mananca de mai multe ori pe zi)😀

Nu am idee ce rasa este si nici nu i-am cerut actele de identitate, are o moaca draguta si inocenta…oare cum latra?!😉 (la caine ma refer mah😀 )

          psihopatu' de serviciu (pana nu-mi taie netu' )

26 thoughts on “Urias

  1. e imens,dar e super frumos din punct de vedere al cainilor desigur.Oricum…la unul de-asta un sac de 10 kg de Pedigree e…putin spus:))

  2. De azi inainte adresa de web a blogului meu este:

    http://rontziki.blogspot.com/

    Am rugamintea sa o inserati pe aceasta in blogroll, cu promisiunea ca nu se va mai schimba🙂 …iar, daca uitati sa faceti asta, nu e nici o problema pentru ca, la o simpla cautare google dupa “rontziki”, dati direct de blogul meu🙂

    Last Post
    “Rebranding :))
    08 august 2009

    Uite-asa, am avut niste revelatii si am simtit nevoia unui rebranding🙂 …”

  3. Intradevar, simpatic cainele, va rog totusi daca aveti idee si ce rasa este, sa o postati aici, eventual cu un link la un exemplar asemanator.

    Cat despre sutienu’ „nonexistent” al don’joalei (nu vad vergheta, sa ma scuzati)- mda…”barbati sunt nis(h)te porci” replica apartine unei binecunoscute artiste 😉 emmafantasy
    Prietene…spiritul de observatie se mosteneste e un dar inascut…pacat ca nu prea ascult Margineanu cu „Ma iubeste femeile…si e moarte dupe mine…”😉 zozo

  4. Eu cred ca asta cand latra, tremura toti peretii… la vecini. Plus unii vecini.

    E greu de iubit un asemenea caine. Adica atunci cand vrea sa iti sara in brate, te darama; cand vrea sa te linga pe fata, iti face baie direct.

    Dar daca il cresti de mic, si il indragesti… nu-ti mai pasa cand creste asa mare.🙂

  5. ai ramas aceeasi simpatica blogeritza alaturi de imaginea simpaticului patruped imblanit ! stiu ca nu esti tu cea din po(z)na !

  6. danutchidon ma tem „ca-ti ruinez visele” 😀 … imaginea e aleasa aleator, ca si subiectul articolului dealtfel 😉 … si da…nu sunt eu…eu fac pipi de sus…deci nu pot fi eu…😀 (articol redactat cu greseli de ortografie de catre yo ) . Dar woooa…blonda e ok …ma simt flatat ! =)) scuze ma amuza comentariul tau… de la mine ai un 10 …nu stiu pt ce…dar dau o bere…😀 …restu..stati la coada…..

  7. cuuuuutzuuuuu :X:X:X ce dulce eeeee! eeeh pai as iesi bucuroasa cu el la plimbare.. calare :)) // incerc sa nu ma bag in magnifica discutie despre blonde fara sutien =)) … btw frate Dan e un „el” nu o „ea” ca de.aia il cheama Dan… :))

  8. @Amy =)) ok ok ok…Doamne..ce te faci fara politia calare ?!😀😀😀
    „apoi daca ma cheama …am sa ma duc…😀 ! ”
    [msg.4 amy…sa dus dracu telu…sper sa nu-l urmez curand😉 ]

    On topix : orice as zice…eu tot vad „boticu” ala de urs acolo. Am inteles ca sunt mai blanzi ca ” panaramele” alea micute care se agita ca pexi-cola pintre picioare si tot te uiti dupa ei sa nu-i strivesti… cred ca e relevant avand in vedere gabaritu : „la ce sa ma agit…o fac altii pentru mine !”😉

  9. Pa viata mea Ovi , nu jmenuiesc pe nimeni, sa mor yo…e cane ala…😀
    …sau catea…nuj…ramane de dat cu votu’😉
    App saychese marfa tutorialele de pe blogger …(lasa si link la celalalt pe care l-ai mutat…ca ff nu vrea sa faca servici si-mi da eroare de server😉 )

    On Topix [again] :
    – am marit imaginea pentru mai multe detalii, am observat ca nu are carii, am observat ca unghiile nu au stelute, nu am observat zgarda (trec cu vederea ca am obsv lipsa sutienului), am incercat sa observ ‘cameramanu” dar la rezolutie prea mare ochii reflecta doar nuante de pixeli…nu se desluseste mai nimic 😦

  10. Eu zic ca uriasul e un „el” … cu siguranta nu tine la dieta🙂 si se vede … tare sunt curioasa carei rase ii apartine…ma duc sa-l caut🙂

  11. Ce vi se pare asa ciudat ca e doar un caine din rasa ciobanesc caucazian.Asa arata toti.Contrar asteptarilor voastre nu mananca asa de mult cum s-ar parea.Eu am 3 si sunt doar un simplu bugetar.Ei sunt genetic asa mari insa mananca putin mai mult ca un caine maidanez normal(in jur de 1 kg de mancare pe zi)

Lasă un răspuns

