Orange Chat …bleah.


Mai din plictiseala, mai din necesitate, am navigat ceva timp pe chatul oferit de serviciul Orange . Va sfatuiesc , in cazul in care decideti sa faceti aceeasi greseala, sa va ganditi de doua ori.

Ce mi-a fost dat sa indur, mi se pare criminal?! deci sincer iubesc manelarii si cocalarii…daca credeati ca mai rau nu se poate… ei bine va inselati…AMARNIC!

Inafara faptului ca te confrunti cu o idiotenie gret(z)oasa si analfabeta, esti nevoit, de dragul conversatiei (mai bine nu) sa te confrunti cu mesajele de tip spamm sau flod [mesaje texte repetate in stil imbecil pana obosesti] -cam ce contine astfel de caricaturi textuale :

ANAMARIA05: wand p0z3 cu tizda m3a g0ala .CV
SPAWN: fah tharf0 d(_)t3 in M0RT!! M@7Y
LUKGAY: vr3au c0c0jel sa swg 074………….
SADBOY: vreau fata sa o bag la tel…

Nu sunt singurele mesaje de acest gen patetic si gret(z)os…provoaca repulsie si totusi chatul e plin.

Chiar ma amuzam la un moment dat , si numaram cate nick-uri de „fete” isi arunca imaginea la vanzare…(54 nu am idee cate dintre ele au mai multe id-uri)

Chestie si mai amuzanta este folosirea in exces a cuvinteler „bro si res”

bro= brother / in cazul de fat(z)a e lagatura de amicitie😉

res= respect / in cazul de fat(z)a nu se acorda deoarece peste 2 trei minute incepe un amalgam de „comunicativitate” (nu exista termenul…nu cred)..ceva de genu :

„SA 0 F()t / m@7@ -> g@t C0b@nwl3”

NU vreti sa stiti traducerea..credeti-ma!

In concluzie…daca ar fi sa ma infectez cu orange chat…as deveni un soi de animal subevoluat fara link-uri in lantul trofic. Nu fac pe inteligentu’ nici nu sunt..insa , cand vaz ca sunt altii mai „culti” ca mine…parca mi se „rupe” !N!M@

Nu ma crezi? incearca pe pielea ta…dar vaccineaza-te mai intai…daca esti fata, ia o doza mare de anticonceptionale si protejeaza-ti mobilul…

Te avertizez … fi pregatit…echipat…|+18| acolo e egal cu zero.

mai ceva ca in „jungla”…gay, perversi, copii dornici si disperati dupa o bucatica de „…” indiferent de natura bucatii de „…”

Ceea ce ma deranjeaza este ca nu exista un administrator uman la serverul chatchik.net

Sincer cocalarilor…va iubesc …

Nu am nimic cu celelalte servicii prestate de Orange.ro dar la capitolu asta…bleahhhhhh

„Pshihopatu’ de serviciu”

41 thoughts on “Orange Chat …bleah.

  1. Mai cer si „res” … Dan cred ca ai facut bine ca ne-ai sfatuit…macar vomiti numai tu , ne scutesti pe noi🙂

  2. nu pot zice ca sunt impotriva …. chat-urile au parti bune si parti rele! important este comunicare eu unul obisnuiam candva sa stau destul de mult pe anumite chat-uri si am avut ocazia sa descoper si oameni minunati, putini la numar insa ce e calitativ e si rarisim.

  3. asta pentru ca pe orange chat nu sunt administratori ,chatul ala este al nimanui fiecare scrie ce ii debiteaza capul.intr-adevar daca vrei sa intri pe un chat plin de oameni mizerabili intri pe orange chat.cu toate ca nu sunt deacord cu un astfel de chat ideea de libera exprimare pe el imi face o impresie usor placuta.

  4. si eu ma jucam acum vreo 4 ani pe chatul orange cand foloseam gprs’ul de la ei …. atunci sa spunem ca mai era cu cine sa vorbesti , adica stiu ca imi pierdeam noptile stand de vorba cu alti 5-6 nebuni/nebune ca mine , atunci era interesant , oameni noi idei noi… dar … nu am mai intrat de mult … nici nu vreau sa mai stiu cum e :))

  5. =)) nu ma pot abtine sa nu rad in hohote…. :))) intr.adevar e jenant ce se intampla acum pe orange chat dar nu a fost mereu asa… erau gasti intregi pe o.c., toata lumea prietena cu toata lumea plus un serviciu ireprosabil in ce priveste conexiunea.. papam chatul pe paine pe vremea aia si era extrem de placut.. acum pute a prostie si a flood interminabil… pacat… in xc caz eu personal raman fidela orange.ului for ever si pot spune recunoscatoare… inclusiv chatului… pentru ca, nu.i asa, ( :))=)) penal suna ) daca chat orange nu era… poate noi (doi) nu eram… amin :))

  6. Am trandus limbajul asta de-a dreptul hieroglific ca sa zic asa….Asa sunt de cool unii ca ajung nici macar sa nu mai stie limba romana,cufundati pana-n gat in @ / -> si altele.Oricum deja la noi daca esti mai pudic esti catalogat automat fraier,daca mai ai un pic de bun simt esti tot in categoria aia.Cat despre specimenele animalice specifice junglei amazoniene de pe la noi de prin societate, e imposibil sa nu infesteze.Un chat poate fi decent pana apare un din asta dupa care isi aduce toata turma dupa el.Asta daca eventual nu sunt organizati in bancuri,carduri sau alte organizari strategice si eu am omis acest detaliu=)))

  7. Orange suge la toate capitolele, aşa că nu mă miră faptul că utilizatorii chatului Orange sunt nişte disperaţi după sex. O dată am intrat şi eu pe chatul Orange şi am fost asaltat cu tot felu’ de propuneri de copulaţie.
    Mi s-a cam acrit de toată obsesia asta a oamenilor pentru sex.

  8. mai sunt si cazuri fericite ca cel al colegei @amy … se vede ca s-a deteriorat mult in ultimul timp !

  9. Mda…pai… pentru mine are o anumita insemnatate aparte O.C. cei care ma cunosc pot face legataura cu ceea ce afirm. Cu Amy pe O.C am vorbit prima data, acolo ne-am cunoscut virtual, erau alte vremuri, bunul simt era prezent, chiar te distrai cu atatia „nebuni”…stii…ajungeam acasa, de la job, butonam rapid telu si aveam parte de un „salut morphyus” …insiram vre-o doua trei vorbe si mai bagam o cutie de bere in bot…butonand si celorlalti „…hai noaroace!”😉 erau vremuri…. Ma mai deshidratam lipit de display pana la 6 dimineata cand ma pregateam din nou d job….da…eram adiccted O.C si aveai si un motiv…erai ok, era ok…De atunci, singurul lucru frumos ce mi-a ramas mostenire de la Orange Chat e Amy . Deci Da…pt mine Chat orange purta si o valoare sentimentala, de aceea sunt acum atat de revoltat… E ok totusi…eu m-am ales cu ceva ce m-a marcat in mod placut pe viata…cei ce folosesc acum O.C…cu ce se aleg? nici macar cu prieteni?
    acelasi psihopatu’ de serviciu’

  10. Ai vazut filmul „Idiocracy”? Daca nu, ti-l recomand. Nu e foarte bine realizat, dar mesajul transmis conteaza.

    mIRC-ul a fost doar inceputul, doar nu ai crezut ca aberatiile gramaticale au o limita? :))

    Nu folosesc chat-ul orange, deci nu ma pot pronunta. Da` dupa ce i-ai facut reclama chiar ca n-o sa-l folosesc.

    O zi insorita va doresc!

  11. Exista oameni si oameni🙂 Asa cum sunt pe toate site`urile sau programele de socializare.. Cum bine zice o vorba buna romaneasca…nu exista padure fara uscaturi!🙂

  12. valeuuuuu… si pe mine ma mancase undeva sa intru pe O.C. odata… nu e vorba de faptul ca se vorbeste cum se vorbeste acolo… dar dupa ce eram destul de bine infipt in chat nu mai scapam de mesajele text care veneau pe tel la mine in timp ce io eram offline. Si nu am scapat pana nu am schimbat numarul.

  13. Frumoasa chesteia asta cu ping-back aviz :
    Rezumat « Bogdanic’s Notes & Opinions
    Insa tin sa fac o precizare minuscula…Don’joala Hime scrie in mare parte despre chestiile frumoase, moderne mijto din viata asta…lucru cu care va-ti obijnuit sa-l vedeti si sa cititi (d’asta are si vizitatori, pt ca va intereseaza). Eu, psihopatu’ de serviciu va axpun in mare parte ceea ce nu prea e la vazu’ lumii, chestiile deranjante, chestiile care desi ne stau ca un ghimpe in…[coaste] nu va ganditi la ce ma gandeam eu sa scriu😀 – nu se iau masuri sau daca se iau…degeaba.😉
    Eu scriu si relatez punctul meu de vedere…daca citesti si esti d’acord cu mine..e ok..daca nu…e tot ok…gandim diferit, dar nu gresit😉
    Mi-aj dori sa pot scrie articole cu „bikini & woooooooa” dar…asta sunt eu…niciodata multumit de mine sau de ceea ce ma inconjoara.
    Ca am facut sau nu publicitate Orange…kkt. iubita mea a fost plecata un timp inafara roMANIEI si a activat serviciul roaming…am putut comunica lejer (cat ne-a permis creditul) la intoarcere, mesageria din …flori…serviciul de mesaje zozo…si da-i si suna…sa se reglementeze situatiunea…expira optiunea cu 400mesaje si nu poti beneficia de un serviciu pe care l-ai platit. DECI…ORANGE sucks…dupea mai multe incercari …si nervi…se trezeste si orange romania sa satisfaca cerintele clientului prepay. 🙂 Toate cele bune!
    psihopatu de serviciu😉

  14. Ba si ce as fi vrut sa intru si eu pe chat-ul asta sa mai rad nitel :)) .Pacat ca is pe Vodafone( e prima data cand regret ca is pe Vodafone :)) ) … ahh… da de-a dracu ma duc si imi iau cartela orange sa ma amuz nitel..:))

  15. Acum ca tot te-ai lamurit despre ce este vorba, frumos din partea ta sa imparetasesti nemultumirea si celorlalti

  16. ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  17. salut .eu am intrat pe O.C DAR CHIAR MIA PLACUT E SUPER NU JTIU ACUM IN ULTIMUL TIMP DAR NU AM MAI INTRAT DE VREO 2 LUNI SI CHIAR MIE DOR DE PRIETENII DE PE ACOLO A FOST TOTUL OK PANA LA SCHIMBAT . CEI CARE NU JTIU DESPRE CE E VB II ROG SA NU MAI BATA CAMPII K NU ARE ROST . MULTUMESC

  18. ROXY :

    salut .eu am intrat pe O.C DAR CHIAR MIA PLACUT E SUPER NU JTIU ACUM IN ULTIMUL TIMP DAR NU AM MAI INTRAT DE VREO 2 LUNI SI CHIAR MIE DOR DE PRIETENII DE PE ACOLO A FOST TOTUL OK PANA LA SCHIMBAT . CEI CARE NU JTIU DESPRE CE E VB II ROG SA NU MAI BATA CAMPII K NU ARE ROST . MULTUMESC

    Draga Roxy…cred ca esti mult prea tanara ca sa poti intelege despre ce este vorba. Mai intai de toate, acest articol are o vechime de 2 ani (doi ani) si oglindeste evenimentele si situatiile de atunci. … care erau jalnice si patetice….chiar cretine. Pai cand noi ne jucam de’a chatul in 2006 pe orange cred ca nu erai p’acolo. Acum ce pot sa spun, fiecare cu gusturile lui/ei…inafara de analfabetismul genetic ce mai presteaza lumea p’acolo ?

  19. Hai sa pun si eu un comentariu chiar daca subiectu e vechii! Chat-u Orange.Ro : As avea multe de spus ! LoL Am multi dusmani , am ramas in istorie cu nick CENZURATH dar si cu DQN.MIHAI cel putin incept sa cred ca asa zisu CHAT e o cu*va in drumu mare care trebuie fu*tuta! Uite un link click in caz ca te trezesti cu nick de gen : OIAULANUTELLA , GAYDOIDINTI , CAPDEGUMA, CONOPIDA , etc ! Iar trecutu cenzurei se face cu minus !Daca nu-l ai copie cu uc web se afla intre semnele >­<! Enjoy

  20. Mi se pare lame si de prost gust. Chiar daca arunci cu porcaria „fete goale si super hot” … tot josnic e. Vrei sa faci impresie, vrei trafic? Iti sugerez o tehnica ceva mai apropiata de adevar si nu imbogatita cu gunoaie. Cand cineva doreste intradevar sa vada fete goale si hot, in eventualitatea de asi satisface necesitatile fiziologice si nu numai, nu intra pe un gunoi de site wap ca cel pe care doresti sa-l prezinti si care la prima vedere e o eroare majora. Cautam calitate.
    Haida bafta si mai insista asupra calitatii, un rahat impachetat in „fete hot” nu e o tehnica de marketing extraordinara.
    Bafta

  21. nu sunt medic de familie ca sa acord scutiri, dar am sa fac un efort extraordinar in cazul tau…hai pa pa.

Lasă un răspuns

