Un caravan al viitorului


Caravan blog 1

Caravan blog 2

Caravan blog 3

Azi navigand am gasit cate ceva despre caravan . De mult visez sa fac o vacanta  sau mai bine zis o aventura in caravan . Am gasit diverse tipuri dar cel de sus este divers . Acest original concept de caravan , cu o linie aerodinamica (pare iesit dintr-o galerie de vant) are un design retro anii 50 si este creatia lui Rob Millington, un tanar designer britanic  diplomat in Product and Transport Design la Universittea din Coventry. Creatia numita  Mo.Tel abreviatie  de la  MObile hoTEL, este extrem de functionala iar fiecare spatiu este utilizat cu multa eficienta . Mie mi se pare destul de original , ceea ce este greu de crezut ??? Unul care isi permite un Q7 cred ca isi permite si sa isi plateasca o camera la hotel🙂 . Oricum daca vrei o altfel de vacanta , in locuri inedite , unde este dificil sa gasesti confort dsi ospitalitate atunci iti convine o vacanta pe roti .

15 thoughts on “Un caravan al viitorului

  1. Eu a-si trage asa ceva si cu DacWagen-ul (Dacie😀 ) meu:)) numai sa fie a mea :))

  2. arata absolut glossy:X:X Cine nu ar vrea sa-l incerce?!Adica…arata fabulos si e si comod probabil….poate scot astia vreo licitatie.Punem toti mana de la mana si o folosim cu randul=))

  3. Daca as avea masina, mi-ar place si mie o rulota de asta hi-tech. Da’ asa, pieton cum sunt, tre’ sa ma multumesc cu cortu’ meu gigantic😛

  4. da, mi-ar prinde bine si mie o chestie de asta prin padure.
    va iubesc fratilor, imi spuse ieri un iehovist. sa-l cred

  5. eSorin… „vorba ta” …mi-as dori asa ceva…
    App ziua mea e pe 27.03….:D si va astept …(merge si mana de la mana pe datorie)

    [personal text pentru domnul eSorin : avatarul dumneavoastra e oarecum…buhuhu….si desi sunt ok cu inima…ma afecteaza imaginea in mod neplacut. Va multumesc! 😉 ]

Lasă un răspuns

