Voi ce credeti despre chirurgia plastica ?


Astazi ma uitam la tv pe  E! . Aproape in fiecare zi este un reality show despre doctori care efectueaza interventii chirurgicale pe paciente de toate varstele .

Cate unele isi refac sanii , altele latul B , altele isi scot grasimea de pe coapse sau adomen … Ma gandeam la cat de multe se pot faca astazi pentru a arata mai bine sau pt a-ti masca varsta .

Dar este asta ceea ce ne trebuie pt a fi apreciate de persoanele din jurul nostru ? Stiu sunt discursuri intalnite de n ori , societatea ne conditiioneaza deciziile intr-un mod permanent . Ceea ce mi se pare absurd este incurajarea persoanelor apropiate . De cele mai multe ori sunt cele care ne indeamna la astfel de decizii . Multe adolescente isi refac sanul sau fundul ca sa placa iubitului … intrebarea mea este iubitul ce ar fi dispus sa faca ?

Azi o mama a venit cu fiica in cabinetul doctorului pt a o sustine . Fiica isi marea sanul pt ca si mama avea un san refacut iar ea se simtea in inferioritate …

Raman uimita de astfel de decizii si de astfel de parinti . Inteleg o interventie atunci cand este necesara dar cazuri ca cele de mai sus ma lasa fara cuvinte !

20 thoughts on “Voi ce credeti despre chirurgia plastica ?

  1. Pai probabil si mass media are o mica vina.Cam toate vedetele isi trag silicoane sa se faca mai sexi,fetele vad si zic ”pai,daca aia arata asa bine si are o hoarda de amiratori,eu de ce sa nu am?”Eu personal cred ca acolo sus in ceruri am fost creati cum am fost creati nu pentru ca Dumnezeu nu a fost darnic,ci cu un scop.Cat despre parintii care sustin asta,probabil e numai o dovada in plus de iresponsabilitate.Sunt de acord cu operatiile estetice daca de exemplu in urma unui accident sunt cicatrice…sau cum e cu silicoanele,daca prin absurd pacienta a pierdut sanul natural si acesta poate fi reconstruit.In rest sunt doar mofturi….

  2. Sincer, eu nu vad frumusete intr-o siliconata botoxoasa… Prefer naturaletea.
    Insa, daca femeia alege de buna voie, fara presiunile partenerului, sa-si mareasca sanii, fundul sau buzele, eu chiar n-am ce zice pentru ca e alegerea ei pana la urma.
    Da’ cele care fac operatii sa-si ascunda varsta, mi se par niste smiorcaite care nu-s in stare sa-si accepte conditia si varsta… Oricum dupa cateva luni, botox-ului, colagenului si peeling-ului le trece efectul asa ca tre’ sa-si faca alte injectii si operatii ca sa-si mentina look-ul de baba „tunata”. De exemplu: Madonna, nu zic ca nu arata bine in tinerete, insa acuma arata ca un prezervativ folosit repetat, adica efectiv ii „curge” pielea de pe fata si brate.

  3. 2 chestii la care nu renunta vedetele : photoshopul si siliconul.
    prefer gagica naturala , sau ma rog sa aiba grija de comportamentul si conduita ei de fata , fata operatii , fara machiaje , fara nimic.

  4. Nu sunt impotiva operatiilor estetice.
    Nu toata lumea este dotata de la natura cu un trup frumos. Daca isi pot permite financiar si au si curajul necesar, multe femei ar ptea sa apeleze la aceasta metoda de imbunatatire a aspectului exterior.
    Dar nu cred ca este necesar sa o faca la o varsta atat de frageda si nici doar asa ca sa faca pa plac vrenui iubit…

  5. Nu sunt impotriva operatiilor estetice.
    Nu toata lumea este dotata de la natura cu un trup frumos. Daca isi pot permite financiar si au si curajul necesar, multe femei ar ptea sa apeleze la aceasta metoda de imbunatatire a aspectului exterior.
    Dar nu cred ca este necesar sa o faca la o varsta atat de frageda si nici doar asa ca sa faca pa plac vrenui iubit…

  6. ooo, sustin chirurgia plastica, atunci cand REPARA. Ca ai un nas de 40 de cm, sau coapse ca un violoncel, atunci parca merge. Dar cand ai santi frumosi… de ce sa-i busesti cu niste chestii imense, care iti vor aduce numai neplaceri?

  7. Pro operatii estetice. Zau. Si eu mi-as tuna sanii daca as avea bani pt tunat sani. Si nu pentru ca mi-as dori sa mi se deschida usi datorita unui bust impresionant ci entru ca mi-as dori mai intai sa ma simt bine cu sanii mei si apoi, urmeaza, intr-un fel evident, oarecum, aprecierea din partea barbatilor. Nu vreau sani imensi, insa nici sa fii tocmai plata nu-i foarte placut. Vreau sanii in primul rand pentru mine. Mi-as retusa si nasul pentru ca pur si simplu nu-mi place. Iar asta clar ar fi doar si doar pentru mine. Asa cum spunea si Lorrena, daca natura nu te-a inzestrat cu full package, de ce sa nu?, daca iti permiti?
    Si sa fim seriosi, traim intr-o lumea in care sexul vinde. Eu nu vand sex, nu-mi doresc asta, dar e imposibil sa nu iti doresti sa arati bine.

  8. O treaba de stiut , fiecare doreste sa isi repare anumite defecte sau minusuri la aspect. Problema ar fi ca dupa ce au primul consult si se hotaresc asupra unor modificari repede apare si „nu se poate un pic mai mare?” sau „mai mult aici” etc etc. Unele persoane nu se multumesc cu aspectul placut si ajung sa faca o extrema din asta.

  9. Mi se par o idiotenie… mai ales alea facute din moft.
    Uneori acele mici defecte te fac unic, special. Sa fii ‘perfect”… cum ajung unele dupa multe operatii… te face fad, lipsit de ‘culoare’.
    Si in plus, daca iti faci o operatie de genul doar pentru a cresta incredeea in sine… increderea trebuie singur sa ti-o faci, sa vina din tine. O operatie te va ajuta doar pe moment… rand pe rand se vor aduna si alte frustrari, si in loc sa cauti fericirea si increderea in tine insuti, o vei cauta in operatii.

    In cazul in care e strict necesar… hmmm… nu zic nu… Si eu m-as gandi de pilda sa-mi fac pe la vreo 40 de ani, dupa vreo 2-3 copiii alaptati remodelarea sanilor (doar ridicarea pielii si aranjat pe ici pe colo, nu cu implant), sa nu stea pana la buric…

  10. daca e necesar medical vorbind, e ok, dar daca e pentru motivul” toata viata am fost complexat/a” nu sunt deacord, ba mai mult, sunt impotriva.

  11. un banc mic referitor la subiectul tau O baba viseaza intr-o noapte ca Dumnezeu vorbeste cu ea si ii promite ca o sa mai traiasca 35 de ani, pentru ca a fost credincioasa…
    A doua zi baba la o clinica de chirurgie estetica cere: lifting, liposuction, silicoane, vopsea blonda, etc…
    Ce mai, dupa doua zile cu banii de inmormantare era ca Pamela Anderson!
    Iese din clinica si o calca un autobuz.
    La poarta Raiului intreaba:
    – Doamne, daca mi-ai mai promis 35 de ani, de ce m-ai omorat?
    – Pana mea! Nu te-am mai recunoscut!😀

  12. Daca e necesara… sunt de acord. De exemplu si eu am o problema, sau eu o consider o problema si mi-ar placea sa imi fac o operatie de modificare a nasului… dar atat si nimic mai mult!

  13. Nu am nimic împotriva operaţiilor estetice. Până la urmă, şi machiajul, şi coafura, şi epilatul, etc. sunt mici procese de transformare, de cosmetizare. Deci 100% naturale nu suntem nici noi🙂 Desigur, excesele nu sunt ok (vezi Donatela Versace🙂 ). Dar mici retuşuri pot fi făcute, mai ales dacă ai posibilitatea financiară şi chiar poţi îndrepta unele defecte fizice.
    Eu nu mi-aş face din simplul motiv că mi-e frică de operaţii, de doctori, de durere sau de eventualele efecte secundare🙂

  14. Nu mi se pare normal sa te modelezi ca pe o plastilina.Sincer.Si eu sunt complexata de ceva la mine,dar nu mi se pare un motiv destul de intemeiat sa dau buzna in cabinetul unui doctor.

  15. Eu sunt undeva la mijloc. Sunt parti ale corpului care nu arata chiar atat de estetic.Cum s-a mai zis, poate nasul e mult prea mare(obsesia mea) si trebuie micsorat un pic… sau poate un san e mai mare si unul mai mic si se observa diferenta foarte clar. Desigur, sunt cazuri extreme. Consider ca fiecare femeie ar trebui sa fie mandra de felul in care arata. Daca tie iti place cum arati, fii sigur ca si cei din jur vor avea aceeasi parere. Pana la urma conteaza atitudinea.

  16. Cred ca chirurgia plastica isi are rolul ei. Sunt oameni care chiar au nevoie de schimbari in urma accidentelor…

    Daca as avea bani insa, cred ca as apela si eu la chirurgia plastica😀

Lasă un răspuns

