I Love Shopping …


Si cand spun asta nu va recomand filmul… Nu am o carte de credit in congelator si nici o esarfa verde dar atunci cand pot ador sa fac cumparaturi ! Cine nu adora shopping-ul ?

Azi ma gandeam ca as avea nevoie de o zi intreaga doar pt mine … ar fi maximul … problema este iubitul care uraste supermagazinele si uraste perioada reducerilor (adica urmatoarele 2 saptamani🙂 ) . De ce oare voi barbatii sunteti atat de stresati de cumparaturi ? E asa de frumos sa petreci o zi impreuna cu iubita in magazine de intim si de cosmetica…🙂🙂🙂 .

Acum astept cateva sfaturi de la voi colegi masculi :

Cum il conving sa vina cu mine ?

21 thoughts on “I Love Shopping …

  1. Am fost la cuparaturi cu fosta mea. Trei ore a probat la haine… n-a cumparat nimic… Deci, il poti convinge sa mearga doar CUMPARAND ceva🙂 Facei ca noi. Puneti ochii din timp pe ce va place si il cumparati in 5 minute. E mult mai simplu.

  2. am vazut filmul…asa-i ca-i pur si simplu contagios?
    Cat despre scos masculii feroce la cumparaturi….mhmm…spune-i ca ti-ar facea foarte mare placere sa vina cu tine si e posibil sa ii faci o surpriza dupa.Baietii adora surprizele….

  3. Eu unu’, ma duc la magazin, iau ce-mi trebuie si plec. Nu-mi place sa fiu plimbat prin nspe magazine doar de dragul reducerilor si niciodata nu-mi chem prietena la cumparaturi… Pentru ca stiu ca daca o chem, ma asteapta o zi foooarte lunga :))

  4. Desi nu sunt coleg masculin :)) …

    N-are si el ceva de cumparat?
    Daca are nevoie de ceva, fa in asa fel incat sa mergeti la cumparaturi impreuna, pentru amandoi, nu doar pentru tine.
    In asa fel se mai destinde si el, ca nu vede doar magazine de femei.
    Sau faceti cumparaturi pentru amandoi.😛

    Ideea e oricum sa nu il tii 2-3-4 ore in continuu dupa cumparaturile tale. Daca e supermagazin are si restaurante, cinema… adica sa imbini momentele pentru cumparaturile tale cu altele, care sa ii faca placere si lui, sa nu se plictiseasca prea tare.
    Si oricum, sa nu-l tii prea mult. Ca daca il ‘pacalesti’ cu vreo ceva si se plictiseste de se acreste pe acolo nu cred sa mai fie o urmatoare ocazie.

  5. „De ce oare voi barbatii sunteti atat de stresati de cumparaturi ?”
    Chiar vrei un raspuns sau e asa..retorica, intrebarea !?
    1. barbatii cumpara repede si fug, sunt cazuri in care atat de speriati suntem de magazine incat nici macar la rest nu ne uitam. Deci „hai mai repede, cata mama draq dureaza?!”
    :-w
    2. STRESATI DE CUMPARATURI? neeeh…stresati ca se subtiaza grosimea cartii de credit (dupa caz)
    3. stiti cum reactioneaza o femeie care probeaza in cabina, in fata oglinzii o rochie sau un dres : ” Ioaneeeee! am slabit dragaaaa! si asta cu decibeli sa auda juma’ de magazin.😀
    4.in viata sunt doua drumuri mari si late pe care le alegem noi barbatii…unu e cel spre w.c dupa ce am ingurgitat cu prietenii o naveta de bere si al doilea e cel […] la polul opus, cele doua drumuri de care nu vrem sa avem parte prea des sunt : la popa si in fata nevesti (cand ne asteapta nopatea tarziu cu facaletul in mana, si asta nu pentru ca se pregateste sa „roluiasca” gogosi)😀
    [la caterinca …]
    On Topic -> pentru prietenul tau, cauta sectorul cu reduceri „la bara/ pe cub/ in cusca” crede-ma nici „pâs” nu zice🙂

  6. nu il lua!!! .. ii omor firicelul de barbatie din el .. lasa-l linistit :)) ( glumeam ) fa-l sa se simta vinovat de ceva si fii suparata pe el , da-i singura ocazie de rezolvare optiunea asta , dar ca barbat ce sunt .. nuil intreba la fiecare bluzita sau chestie de 3 ori , cu asta imi sta bine , ca dupa aia sa nu o iei .. si totusi .. intai plimba-l un pic prin magazinele de intim sa ii oferi energie ;))

  7. @calinhera … nu-ti trage un pumn, link-ul e ok, articolul e…nu stiu, dar ne „reflecta” 90% pe noi barbatii…si…mda…adevarat … PA !🙂

  8. Il iei cu tine si il abandonezi in prima carciuma sau…. il duci si pe el sa se uite la articole masculine (pescuit, pc, tutungerie, etc etc )

  9. Eu zic sa va faceti amandoi o lista comuna, asa va fi increzator ca-si va gasi ceva ce doreste de mult timp. E tare dificil acest aspect al vietii noastre dar na…:) inevitabil sa nu trecem prin „asta”.

  10. Pai pentru ca majoritatea casca gura vreo 5 ore,dupa care nici nu cumpara nimic.Nu stiu cum ar putea fi convins ..:-/

  11. Hai ma Gabr13l nu fi asa rau :)) 5 ore? Ce zici de la 9 dimineata pana la 4 in Mall…..😐 si carat bagaje de cateva ori pana la masina…. life sucks sometimes

  12. Bula a salvat o tipa de la viol.
    Cum?
    A convins-o! :))

    Asa ar trebui sa faci si tu! Il ameninti ca nush ce… si il convingi apoi ca daca mergeti la shopping impreuna, acel ceva q care l-ai amenintat nu se va intampla. [cel mai prost sfat ever este de la mn, asa ca nu tine cont de el. mie doar imi placea bancul😉 ]

  13. sincer, eu nu am nici o problema cu ,cumparaturile.Mie imi place sa fac cumparaturi:)) , unii cateodata raman mirati ,dar eu chiar cred ca e ceva misto :)) …. .Dar, daca zici ca prietenul tau nu vreau eu as avea o idee..:)) : Spunei ca ,cumperi „ceva frumos” ( ma intelegi ce am vrut sa zic :> ) , dar pastreaza la urma chestia asta, dupa ce ti-ai cumparat tu tot ce voiai :)) .Asta pentru a-l mentine langa tine pe parcursul cumparaturilor:)) …. si sigur o sa il tina , pentru-ca ce naiba , e barbat:)) … sacrifica aproape orice..:)))

  14. la noi nu se pune problema aşa. mie nu-mi place deloc să-mi pierd ore esenţiale din viaţa mea importantisssssima la shopping. ştiu de acasă ce vreau să cumpăr, mă duc şi cumpăr primul articol care-mi place şi care-mi vine bine. aici intervine Ionuţ. el îşi dă cu părerea, dar niciodată n-a făcut ca majoritatea bărbaţilor, nu se tot cântă , nu nimic, e chiar o plăcere să mă duc cu el.

  15. Daca nu-i place, mai bine te duci cu o pritena, sau singura…Ma rog, l-ai putea convinge, dar sigur daca ar veni nu ar face-o cu placere…

  16. 😀 hei.
    lasa-l in treaba lui, daca nu vrea. si uimeste-l cand ajungi acasa.
    ce voiam sa intreb…
    ––– sunt reduceri ???????????

Lasă un răspuns

