…sa te mint ?!…


Ma intorc obosit de la job si intru pe bloaguri…arunc cate’o privire pe ici , pe colo si…ma amuz la cate una-alta.

Intodeauna am incercat sa va „zic” punctul meu de vedere, nu imaginea per total, tot timpul incerc sa nu fiu obiectiv, sa am propria mea „obectiune” . Putini sunt cei ce fac asta. Spre exemplu, vizitezi un blog, al lui „X” si gasesti un material care te intereseaza si lasi un comentariu, un gand ceva…numai 70% reprezinta ceea ce gandesti?! la fel face si autorul materialului , lasa un „replay” debarasat de propria identitate, probabil incearca sa fie dragut, sau sa nu oftice pe nimeni…insa facand asta te minti pe tine , iti pierzi propria personalitate, identitatea ca individ. O fi bine?! o fi rau?! nu stau mult sa analizez situatia desi ia amploare…Ne conformam oare unui standard social cu riscul de a ne pierde identitatea (nu ma refer la actele de identitate).ci

11 thoughts on “…sa te mint ?!…

  1. Din punctul meu de vedere,un blog ar trebui sa fie locul in care sa iti transpui adevarata personalitate,nu cele inca treizeci pe care le creezi pe parcurs.Pe mine ma dispera blogurile care scriu teme sau subiecte numai pentru a fi citite,unde cand citesti un articol parca sesizezi ca ceva ii lipseste,ca e prea retusat,ca e prea atent selectionat fiecare cuvant.Se poate spune ca ii lipseste viata articolului aluia,adica culoarea care il deosebeste poate de alte treizeci de articole la fel.Eu merg pe sinceritate,desi uneori nu toata lumea e de acord cu ceea ce cred eu sau crede altcineva.Pana la urma si libertatea de a avea opinii ne face unici

  2. Logica ma indeamna sa cred ca bloggerii pun pe spatiul lor de net exact ceea ce gandesc. Ca daca vor sa nu supere pe nimeni, sau sa isi faca prieteni/e, ar trebui sa plece spre hi5 sau matrimoniale, nu?

  3. Cristian te-ai reintors🙂 !

    Dan tu esti extrem de original asa ca e normal sa nu accepti banalul🙂

  4. servus…
    important e sa te simti in… pielea ta. daca nu simti asta, e limpede, comunicarea, feeling/ul nu exista. si atunci? ce rost are?🙂
    toate cele bune!

  5. Eu una zic ca e rau.
    Unu la mana, pentru ca eu consider ca trebuie sa spui exact ce crezi, nu sa te dai dupa menajamente. E un soi de pregatire; infrunti realitatea, nu o chestie indulcita.
    Doi la mana, cand dezbati un subiect, trebuie sa-l transezi, sa-l diseci. Nu toata lumea va fi de acord cu tine. Nu toata lumea iti va intelege exact opinia. Dar daca e mai util intr-o discutie sa iti impui punctul de vedere, in loc sa fii conciliant si sa le dai dreptate la toti, ca poate mai revin.
    Trei la mana, atitudinea, personalitatea conteaza. Am observat mai multi vizitatori si comentatori pe site-uri in care se faceau polemici in care se implicau si detinatorii, ofticand poate foarte mult anumiti cititori, decat la cei care au o personalitate fada si sunt impaciuitori cu toata lumea. Nu zic sa mentii conflicte pe blog, ci discutii in contradictoriu constructive.

    Chiar daca personalitatea unui blog e in mare masura problematica, printre cele mai apreciate bloguri se numara si destule care emana multa personalitate, si asta le mentine sus.

    E normal sa iti ‘inventezi’ o personalitate diferita pentru blog, te mai debarasezi putin de cea reala… dar macar ai una, nu o lasi aruncata intr-un colt. Desi si falsitatea o poti observa usor.

  6. @Neamtu’ …😀 total adevarat, dar eu mi-am deschis cont pe wordpress ca sa-mi tin neuronii dincolo de monitor…vreau sa fiu vedeta, sa ma numar pintre cocalari, sa beau o bere cu „baietii de baieti” mancand seminte, respirand fumu inecacios de mititei uitati pe gratar…sin din pacate gasesc aceste „personalitati” si in acest „mediu cultural” sub o forma sau alta! Da…am cont hi5…probabil e singurul meu scop in viata!😀
    [Neamtu’ e doar caterinca prietene😉 ]

  7. In opinia mea, blogul este un fel de refugiu, unde poti fi tu insuti…tu si gandurile tale, tu si ideile tale, tu si atat.

  8. @Lorena: Exact raspunsul tau urma sa-l scriu si eu.
    Da, blogul este un refugiu, un loc unde poti fi cu adevarat exact cine esti, poti scrie ce gandesti (fara nici o consecinta,aparent) un loc unde poti fi tu, acela din interior.

  9. Eu am descoperit acu ceva zile, pe pielea mea ca, pentru unii, blogul e locul ala unde cred ei ca isi pot ascunde identitatea si injura ca la usa cortului, iar in viata de zi cu zi fac pe deontologii si pe sfintii. Personajul cu pricina o sa il dezvalui cat de curand. A facut la mine pe blog comentarii si, lipsit de talent, s-a exprimat cu injurii caracteristice lumii a 3a. Pacat ca avem de-aface si cu asemenea specimene in blogosfera. Dar, cum noua ne sta bine sa fim in buna dispozitie, si cum binili invinge, haideti sa haidem.

Lasă un răspuns

