Psihopatu’ de serviciu :Despre sex!


Ma documentam pentru acest articol (asta ca sa nu o dau in bara cand fac vre-o afirmatie) si am inceput de la ideea „Sex, intre real si fantezie!” . Am observat ca este un subiect „tabu” pintre bloggeri (exceptie facand anumite fraze si expresii cu tenta erotica sau ceva de genu’) dar nimic concret!

Daca sunteti nonconformisti si aveti taria de caracter sa-mi raspundeti lejer la urmatoarele intrebari, va raman dator (la baieti cu o bere, la fete…nu stiu…ma consult cu sotia , dupa care revin😉 ) .

Ce ati alege ?

  1. Sex nebun ?(act sexual ce ar implica atat fantezia,cat si pasiunea. eu optez si pentru asta)
  2. Dragoste, senzualitate ? (bazat pe petale de trandafiri, ambient, lumanari,sentiment)

Care ar fi prima imagine, sentiment , traire ?

(va limitez raspunsul punandu-va sa alegeti din optiuni)  ;)

  1. Pasiune, nerabdare, extaz.
  2. Necesitate, euforie, preludiu.
  3. Putere, control, placere .

Imaginea de mai sus ce va inspira?

Nota autorului: astept comentariile voastre ca sa putem „barfi”  . La ce bun sa fiu psihopatu’ de serviciu daca nu am „psihopati” in jur🙂

26 thoughts on “Psihopatu’ de serviciu :Despre sex!

  1. Ce as alege? Hmmmm, optez pentru sex nebun…nu sunt inhibata în pat..îmi place tot ce hard,tot ce e bad…imi place sa-l innebunesc,iubeste sa ma excite..etc..:)) Dar sunt momente cand simtim nevoia de romantism.Oricum dupa parerea mea,o relatie pe plan sexual este reusita cand imbinam amandoua..sau doar atat cat sa nu intervina rutina.

    Care ar fi prima imagine, sentiment , traire ? Pai as putea sa fac coombinatie?..pasiune,extaz,preludiu,placere…

    Imagina imi exprima romantism,dragostea lor sub clar de luna misterioasa..oricum prea frumoasa imagine

  2. Rapunsul la prima intrebare ar fi ca depinde de dispozitie.Adica uneori merge sex nebun,pasiune,bla bla bla,dar uneori merge si un pic de gingasie si romantism.La a doua intrebare m-ai blocat,adica habar n-am ce sa aleg.As face o combinatie din mai multe,dar cum trebuie sa aleg,cred ca as alege numarul 2.Poza imi inspira nu stiu…prototipul clasic de dragoste de vis,adica…cei doi impartasesc un sentiment intens de tandrete amplificat si de luna plina(si afara luna plina;)))Mie oceanul ala iar imi accentueaza un pic…mhm…probabil flacara si energia dintre cei doi….Superba poza in orice caz:X

  3. Sa le iau pe rand:
    1. Ca orice tip, aleg sex nebun fara inhibitii si alte cele. Pur si simplu nu vad rostu’ inhibitiilor in pat, bine, nici sa ajungi la sado-masochism nu mi se pare normal…
    2. Aleg pasiune, nerabdare, extaz pentru ca-mi plac tease-urile, mai ales cand ia partenera initiativa.
    3. Imaginea nu prea-mi inspira nimic, ca mai toate pozele/imaginile romantice in genere.

  4. Le aleg pe toate. Pentru ca nu planific cum va fi. Mai schimbam si noi, nu? E greu sa zici acuma ‘tandru’ sau ‘nebun’, cand pot fi ambele in aceeasi partida. Iar imaginea ma lasa rece, ca berea. Mie mi se pare ca el se cam plictiseste…😛

  5. eu as alege o combinatie intre pasiune si sex nebun . e frumos sa incepi usor dar viata mai trebuie condimentata :”> si la primul sentiment iar tind sa le aleg pe toate , pentru ca sunt om si sunt complex , nu pot simti doar un lucru😀

  6. As alege „sex nebun”…varianta a doua e pe la inceput…
    La prima imagine,sentiment,traiere…sunt intre raspunsul nr 2 si 3.De fapt,cred ca amandoua,pe rand.Fara preludiu,nu are niciun farmec😀
    Poza aia imi inspira romanticism….
    Done😀

  7. Bai Dane, a dracului chestie, fate sexolog ca le ai :>😀 :))
    deci, acum sa raspund la intrebari😉😀 :
    I. 2
    II. 3
    III. Tandrete si senzualitate,coplesite de sentimentele profunde ale celor doi si privirile fixe unul catre celalalt.:)

  8. 1.optez ptr sex-ul nebun, fara inhibitii
    2. iar ca si prima imagine :Pasiune,extazeuforie, preludiu,placere😀 si poza chiar ne inspira😉

  9. @saychese … Nu ma fac sexolog! mi-a placut psihologia cat am „satisfacut” stadiul militar, si ma psihopatez la barfa aici.😉 (nu exista termenul asa ca nu-l cautati in Dex)
    Raspunsul Psihopatului de serviciu este :
    „ce ati alege?”
    ambele variante sunt plauzibile si ok 😉
    „care ar fi …..?”

    romantic
    descopera sex
    inclinatii spre sadomasochism

    Raspunsurile mele sunt „duse spre extrem”!

  10. bancul feminist intraba ca de ce femeile mimeaza orgasmul si tot ele isi raspund ca si barbatii schiteaza preludiu.
    Idealul e ce vrei, ce simti si cum vrei si cum simti. nu e reguli in cel de sexologie. ce imi place??? pai imi place.

  11. si totusi… sexul oricat ar fi el de nebun… fara dragoste … fara sentiment (pe care l-ai trecut la nr 2) ramane sec si se uita… (doar daca nu e vorba de vre-un viol ceva… care sa pastreze altfel de amintiri)
    si animalele fac sex din necesitate… dar sa despartzi sexul de sentiment mi se pare o retrogradare a rasei umane…
    fotografia… felicitari fotografului… daca privesc insa mai atent… vad bratzele ei fara vlaga… parca ar fi cazute fara vre-un interes…. si ma intreb de ce??? nu cumva ea se gandeste ca el a facut sex… in timp ce ea a facut dragoste??? ce bine ar fi sa ma insel…

  12. 1.Mi-ar place ca momentele de dragoste sa inceapa senzual, cu petale de trandafiri, lumanari si alte nebuneli, ca apoi sa se transforme intr-o pasiune nebuna…

    2. 3-Putere, control, placere…Asta as ca sa dau un raspuns mai concret, insa as opta pentru o combinatie intre cele 3.

    3. Poza imi inspira o clipa de romantism pe malul marii…superba poza…minunat momentul ales…

  13. mă, pentru mine-i tare greu. eu-s mai ciudată de felul meu, ca de obicei, aşa că eu le vreau pe toaaaaaaaate concomitent😀 !

  14. Sa iti raspund si eu:

    1. Ce as alege?
    Avand in vedere ca prima varianta implica fantezia si pasiunea, o aleg pe aceasta… le prefer pe cele doua petalelor de trandafiri, ambientului, lumanarilor.
    Insa as combina in cele de mai sus si cu sentimentele; le-as integra in pasiune.

    2. Putere, control, placere .

    3. Mie poza imi exprima calmul (chiar daca marea e putin involburata, dar marea si luna sus pe cer asta imi inspira) si intimitatea unei relatii.

  15. hmm..interesant articol..un subiect tabu,intr-adevar
    pai..
    „Ce ati alege ?”..2.Dragoste,senzualitate [..]
    „Care ar fi prima imagine, sentiment , traire ?”..1.Pasiune, nerabdare, extaz.:)
    ..Imaginea imi inspira apropiere,devotament,incredere.

  16. ma alatur si eu celor care au raspuns ca totul depinde de stare. Sunt momente cand toti avem nevoie de sex nebun fiindca daca nu am avea parte de el macar odata, atunci totul e monotonie. Florile se ofilesc, lumanarile ard, dupa ce iti mai ramane in afara de pasiune? Asa ca… pro sex nebun😀
    imaginea… hmm… o gasesti doar pe felicitari… ufff… nu prea mi-am luat romantismul cu mine in seara asta. sorry

  17. Toate raspunsurile voastre sunt corecte dupa standardul social, insa mi-e nu-mi place standardizarea si lupt pt asta sa ma autoevidentiez Dar, da….daca nu as fi nevoit sa aleg, in functie de ceea ce e aici..toate se combina.

  18. Multam Dan pt subiectul „anti-tabu” propus🙂

    optez pt sex nebun si imaginea imi inspira complicitate …

  19. As alege asa:
    Dragoste, senzualitate, Pasiune, extaz, Necesitate, euforie, preludiu, control, placere.

    Imaginea imi inspira o liniste profunda, calm, siguranta, intimitate.

Lasă un răspuns

