Cati dintre voi…


Desi, am scris si rescris acest articol de mai bine de zece ori (numarat pe degete) incercand sa scot „tragedia” din el, am ajuns la aceeasi concluzie. „Viata e roz doar daca porti ochelari de soare!”

Cu siguranta multi nu vor fi de acord cu punctul meu de vedere si sincer sa fiu…nici eu nu as fi , dar…gandindu-ma ca maine poimaine se schimba si „noua ordine mondiala” in care ceea ce acum ni se pare de tot rasul…atunci va fi doar „dust in the wind”, va las sa…”meditati” asupra unei intrebari foarte simple , cu un raspuns extrem de…

„Noi, incotro…? ”

Nu am de gand sa provoc nimanui „alergii”

                                  articol psihopatu'de seviciu'

12 thoughts on “Cati dintre voi…

  1. Si eu trebuie sa iau o decizie destul de grea, desi, in linii mari, i made up my mind, cum se zice. Ca si tine, m-am tot intrebat „incotro”, insa stiu ca sunt tanara si ca am toata viata inainte iar deciziile trebuie sa le iei uneori pur si simplu, fara sa te gandesti prea mult. Mersi ca mi-ai reamintit o melodie draga!

  2. Mai demult am vrut sa imi iau ochelari roz,dar tata sarea ca vezi Doamne imi stric ochii.Nici nu stiu exact cat sunt de buni sau nu,dar cel putin e cert ca nu mi-am luat nici in zi de azi.Si viata e roz si fara ei,desi….nu stiu daca vor fi vreodata in trenduri,pentru ca acum se poarta ochelarii mari si negri sau in orice alte culori,numai mari sa fie.Cat despre incotro merge omenirea…..om trai si-om vedea.Oricum se pare ca deja s-au instaurat trenduri care mai demult erau total interzise,deci….

  3. @anda…ce am provocat ?
    Daca te referi la ce cred eu, tin sa te informez ca e aproape ok. Daca te referi la altceva, nu am idee! Sper sa nu fi provocat ceva de regretat! Bye Beta😉

  4. daca esti mascul si vezi viata roz esti gay…daca esti fata si vezi viata in roz…te intitulezi..hmmmmm PITZIPOANCA!!!
    Viataza e gri…depinde cum stii sa ti-o traiesti…sti sa o faci frumoasa sau nu…
    Eu din fericire am reusit sa o fac de un „verde” frumos (roz e gay…iar verde-le are 2 intelesuri :P)

Lasă un răspuns

