De azi suntem in 2


Trec printr-o perioada dificila si asta este unul dintre motivele pt care am neglijat blogul . Imi  pare rau pt asta asa ca am decis sa primesc ajutor de la colegul meu Dan .  Il  cunoasteti si voi si il gasiti aici si aici .

Dan multumesc oficial pt propunere si astept cu nerabdare articolelel tale pe acest blog .  Bun venit barfitorule 🙂

Azi o sa va vizitez pe toti . Nu v-am uitat dragilor 🙂 !

la barfa

31 de gânduri despre &8222;De azi suntem in 2&8221;

  1. chiar ma intrebam ce s-a intamplat de nu mai scrii nimic. sper ca esti bine si ca iti revii repede.

  2. bine ai revenit, chiar ma intrebam ce s-a intamplat 🙂 acuma, daca tot sunteti doi, inseamna de doua ori mai multe materiale?

  3. Multumesc pt incurajari dragii mei colegi ! O sa va tin informati ! Materialele o sa fie mai multe si foarte interesante !

  4. unde sunt doi puterea creste :):)
    sper sa fi ok..și sa zâmbești orice s-ar întâmpla..pt ca nimic nu poate fi grav…atâta timp cât ești sănătoasa și poți face multe alte lucruri!
    o zi buna!

  5. Bine ai revenit si “succesuri”..cu munca ! 🙂

    Opa,trebuia sa intru cu .info .. mai dureaza ceva pana ma obisnuiesc ;))

  6. Scuza-ma, mi-s offtopic, voiam sa te intreb ceva legat de bannerul ala „La barfa cu hime” … Eu intelesesem ca am nevoie de un domeniu+hosting sa pot pune PE CEVA bannerul:)) Tu il ai pe wordpress…Cum se face? Sunt sigura ca nu intelegi ce am zis, nu stiu sa ma exprim, sunt paralela cu chestii legate de hosting si bullshituri din astea.

  7. draga noastra hime, iti tinem pumnii sa treci cu bine peste acest hop, cel mai important lucru este sa fii sanatoasa, iar cei dragi sa-ti fie alaturi
    oricum, MULT SUCCES!

  8. Hime, multumesc mult, esti tare draguta. Mnoh un banner stiu si eu sa pun pe blog, mi-a soptit demult o pasarica:p
    Ideea e ca eu ma gandeam sa facem o organizatie a fetelor ceva, gen liga blogarilor deosebiti (am aprobarea lui Escu sa ii fur ideea:p) si aveam nevoie de un banner; evident, voiam sa il rog pe Escu sa ne faca unul, insa el ma intreba „Unde iti hostez imaginea?” iar eu eram ceva de genul „WTF?:))”

  9. imaginea poti sa o hostezi tot pe blog ! faci un articol in care postezi imaginea . ii copiezi adresa si e totul ok !

  10. deci cum am eu o vorba:”bre` hime bre` , toate trec ” asa ca nu trebuie sa iti faci probleme cu blogul, important e sa iti rezolvi problemele, nu esti obligata sa scrii 😉 … deci rezolva probleme si dupa o sa ai timp tot timpul de blog.Este foarte bine ca ai facut un feat. :)) cu Dan 😀 .Si el face o treaba foarte buna.Succes la amandoi!…Daca aveti nevoie de ajutor vreodata stiti unde ma gasiti 😉 ..

  11. Multam’ Hime dar …sa fiu sincer, sa fim sinceri…nu suntem doi ci suntem…o gramada…toti suntem…fara noi, ceilalti cititori, probabil nu ar exista o „barfa” asa ca tin sa multumesc si celor ce trec pe aici, isi lasa o parere sau o idee…practic asta inseamna diversificarea opiniei…Credeti-ma sunt articole la care pur si simplu ma amuz fara sa-mi dau seama ca rad ca bou in hohote si-i trezesc pe ai mei, sunt opinii si idei care ma pun pe ganduri sau care pur si simplu denota alta perspectiva. Aici invat, nu fac scoala, doar invat! Cat despre starea don’joalei Hime…nu pot decat sa zic ceea ce-i zic si iubitei mele : „toate trec!”.
    Bafta!

  12. Stiu ca nu am sa ma ridic la asteptarile voatre dar am sa ma straduiesc sa „nu fac simtita” lipsa don’joalei Hime cu posturi si articole noi. Sustin ca prezenta mea ca si „ala care pune articole” e de scurta durata…Sunt sigur ca Hime va reveni in forta dupa ce va trece de „cele personale”. Dupa cum puteti observa, se bucura de suportul vostru moral si sustinerea de colegialitate de care dati dovada si va multumeste! zemnat psihopatu’ de serviciu..adica YO 🙂

Lasă un răspuns

