Mailuri fara sens …


Azi primesc un mail de la femina.rol.ro : „<Masturbarea nu mai e o rusine ! Afla mai multe despre …>” In primul rand nu inteleg cine a declarat-o rusinoasa si nici cine si-a dat seama pe parcurs ca totusi nu-i o rusine . Pe langa asta mi se pare un lucru care trebuie tinut pentru tine . Am inteles ca revistele , ziarele , televiziunea incearca sa vanda cat mai mult cu ajutorul sexului dar mi se pare exagerat ca experienta unora sa fie exemplu pt toti . Oricum pe mine nu ma intereseaza daca cineva a decis ca masturbarea-i rusinoasa sau nu . Daca o sa ma masturbez nu o sa ma duc sa scriu asta in ziare asa ca de cine trebuie sa ma rusinez ? De mine ?

14 thoughts on “Mailuri fara sens …

  1. AHAA….primul…🙂
    Masturbarea este privita ca o rusine in concordanta cu dogmele religioase. Ceva cu onanisti ce se trag din Onan, evrei etc. Nu mai stiu cine mi-a zis, dar stiu ca ulterior am cautat si asa este😀

  2. oooo… Necesitate fiziologica pur umana…pai…sa ne fie rusine si cand ne facem nevoile…sti…sunt unele chestii chiar absurde iar altele, precum implicarea religiei mult prea mult in biologia, anatomia umana sunt d’adreptul patetice!
    Dau ca exeplu de „introbagare” a religiei in „uman” – INCHIZITIA…pnm..daca suferea cineva de epilepsie…”ARDE-L…tortureaza-l ca e posedat!”…
    On topic…intimitatea te priveste, pe strada nu cred ca te va intreba careva : Te-ai masturbat azi? chiar asa cu zambetul pe buze. Ii raspunzi : „azi inca nu!” ….dar am timp😉 !
    Pnm…

  3. Personal (si nu neaparat din propie experienta :P) cred ca masturbarea nu numai ca NU este o rusine, ci este chiar indicata. Te ajuta pe tine sa iti cunosti organismul. Sa stii la ce anume reactioneaza, cum reactioneaza. Din proprie experienta, de data asta, stiu ca partenerul nu o sa aiba motive sa fie nemultumit de prestatii😀

  4. Hime, postul si motivul postarii nu te fac ignoranta. Fiecare lucru nou care-l auzi/citesti vine odata cu experienta cunoasterii altor oameni.😉 Nici eu nu am stiut pana la un moment dat😉😛
    Neamtule nu pot decat sa-ti dau dreptate 100%.😛

  5. Cred ca sunt oameni care se rusineaza de ei insisi pentru ca isi pun probelma ca masturbarea e un lucru rau, e ca o boala, e un lucru de care trebuie sa te rusinezi. Asta lasand la o parte dogmele religioase. Banuiesc ca sunt si oameni asa si…lor le era adresat articolul, in ciuda faptului ca nu cred ca ei sunt cititorii unor reviste ‘nonconformiste’ gen Cosmopolitan&Co.

  6. ” Daca o sa ma masturbez nu o sa ma duc sa scriu asta in ziare asa ca de cine trebuie sa ma rusinez ? De mine ?”

    Era condamnata pe vremuri si astfel practicantilor le se induceau sentimente de vinovatie.

  7. Eu consider ca articolele despre masturbare sunt un fel de reclame ale sex-shopurilor…pai cum si-ar mai vinde ei jucarelele daca n-ar striga sus si tare ca masturbarea nu este rusinoasa, sau ca este total normala.
    Dupa parerea mea, atat masturbarea cat si sexul sunt intimitati ale fiecaruia pe care n-ar trebui sa le dezbata public.
    Mi se pare total abrant cand aud cate o fatuca facandu-si publice pozitiile sexuale sau jucarelele pe care le-a achizitionat in ultimul timp…si am tot auzit discutii de acest gen…
    Ma rog, poate sunt eu prea exagerata…

  8. Eu consider ca articolele despre masturbare sunt un fel de reclame ale sex-shopurilor…pai cum si-ar mai vinde ei jucarelele daca n-ar striga sus si tare ca masturbarea nu este rusinoasa, sau ca este total normala.
    Dupa parerea mea, atat masturbarea cat si sexul sunt intimitati ale fiecaruia pe care n-ar trebui sa le dezbata public.
    Mi se pare total aberant cand aud cate o fatuca facandu-si publice pozitiile sexuale sau jucarelele pe care le-a achizitionat in ultimul timp…si am tot auzit discutii de acest gen…
    Ma rog, poate sunt eu prea exagerata…

  9. mi se pare destul de nasoala chestia asta … adica cam toata lumea a adoptat sexul ca prima tema in orice … imi spunea acum ceva timp un profesor ca orice reclama sau orice clip sigur se bazeaza pe o nevoie elementara , pentru ca omul constientizeaza satisfacerea nevoii in acel clip si va cumpara produsul si daca nu va avea nevoie de el🙂 … dar totusi .. la noi cred ca s-a cam exagerat cu ideea de sex .. se vinde dar nu e benefic celor mai mici …

Lasă un răspuns

