Ce ma leaga pe mine si pe Ada ?


Cine-i Ada ? Va explic imediat ceea ce ne lega si cum am ajuns sa ne „cunoastem” 🙂

Alex’andra (cea care se joaca de’a viata) si Escu (cel care a fundat LBD-ul) s-au gandit la mine si pt asta le multumesc . Dar nu oricum ci pasandu-mi o leapsa . Leapsa care se pare vine de la Lolissima care la randul ei a primit-o de la Addamissia care si ea a primit-o de pe meleagurile Sufleţelului

Sufletica a furat-o de la Naicu care a ciordit-o de la Ada care se pare este inventatoarea ei !

Multumim Ada si sa trecem la completarea acestui ”oracol” :

1) Luaţi cartea cea mai la indemână, deschideţi la pagina 18 si scrieţi aici al 4-lea rand – „este pus la 150 de m de trecerea de nivel impreuna cu primul …”

2) Fara sa verificati, cat e ora? 15.30

3) Verificati – 15.35 (ma uitasem inainte cu 5-10 minute)

4) Cum sunteti imbracat? – un tricou lung

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? – contolam mailul

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului? – ascult Buble

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? – astazi . am fost la primarie sa cer ceva documente .

8 ) Ce-ai visat ieri noapte? –nu am visat

9) Cand ati ras ultima data? – ieri seara la o comedie

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti? – un tablou cu o tipa dezbracata … vazuta din spate . (oricum este un tablou artistic – si in dormitor da bine🙂 )

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? – o casa

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut? – Coco avant Chanel

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi? – nu!

14) Ce parere aveti despre acest chestionar? – ciudat :P

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca – sunt romantica :lol:

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita? – Giorgia …

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat? – Luca …

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate? – da … si am plecat🙂

19) Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului? ti-am dat o ultima sansa…

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? – lumea🙂

21) Va place sa dansati? – da !

22) George Bush? – nu , nu e tipul meu🙂

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? – stirile azi la 12.30

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar? –  Sper sa nu ma injure prea tare dar : Isamiy , Alexxutzu , Saychese si Nebunel

19 thoughts on “Ce ma leaga pe mine si pe Ada ?

  1. vai,dar pe tine de injurat niciodata nu se pune problema.stai linistita😛😉 … esti o dulce si nu am cum sa te injur :)) ….

  2. a vrut si Ale` sa mi-o dea dar nu mai fac lepse (ms ca te-ai gandit la mine :d) si oricum singura „carte” care o am pe langa mine este gazeta sporturilor :))))

  3. stiam eu ca alexxutzu`i mai cu mot ca toti si de aia nu m`am luat iar la tranta cu el, asa ca nu i`am dat leapsa, dar m`am gandit sa te stresez pe tine`n locul lui :))

  4. Interesante raspunsuri…iar leapsa…un pic ciudata…ma gandeam ce relevanta poate avea intrebarea referitoare la ora?

  5. OFF TOPIC: SCRIU CU MAJUSCULE CA SA VEZI :)). BAGA IN LISTA TA DE MESSENGER, TURA TRECUTA CAND TE-AM PUS NU A MERS, INCEARCA TU SI BAGA OVIDIUIANTOC ,ASTA E ID MEU DE MESSENGER,VREAU SA IMI TRIMITI BANNER-UL TAU .
    PS:DACA VREI POTI STERGE COMENTARIU ASTA DUPA CE IL VEZI😉.

Lasă un răspuns

