Curiozitati


Citeam azi pe Focus despre sarpele din imagine . Nu-i asa ca are fata simpatica ???🙂

Oricum ce vroiam sa va spun este ca nu tre sa aveti frica de serpi daca scot limba la voi . O fac pentru a intelege daca sunteti comestibili  :)   . Va miros (se pare ca are si functie de „nas” limba bifurcata a acestor reptile ) si astfel reusesc sa capteze minuscule particele care sunt prezente in aer . Limba le este utila si in „dragoste” . Cu ajutorul ei mascului reuseste sa simta mirosul femelei .

25 thoughts on “Curiozitati

  1. tizul meu :)) … verde, limba ascutita, lung si pacat ca nu scuipa venin… dar e superb.. nu stiu cat este de veninos dar pentru asta recomand cobra regala :P… felicitari pentru post, m.ai inveselit :))

  2. mno si eu , daca le zic oamenilor ca`mi plac serpii mai ales cand sasaie, ma considera o ciudatenie. hmm, sa le fie oare frica de mine ?! sper sa`i „indulcesc” pe unii cu veninul meu😀

  3. Serpi…nehhh..banali ! Ca tot am p blog „misticism”…stiati ca prima figura geometrica in Hex-Caster a fost redata de reptila cu sange rece…jarpele? si anume cerculezuuuu…redat de imaginea sarpelui care isi inghite coada….pnm…mai stiu eu pe cineva care baga toate rahaturile in gura…😉

  4. Si la om limba tot in pentru dragoste este folosita :)) … deci … nu numai sarpele ….

  5. deci…imi plac serpii desi daca as vedea unul as muri de frica.Sau m-as apropia asa incet de ei,ca sunt curioasa in legatura cu chestiile astea mai weird….oricum…a doua imagine parca te hipnotizeaza….

  6. imi plac serpii doar in poze
    am o poza tare cu black mamba.
    mama.
    ce tare e
    mie mai imi plac si tigrii mai mult
    si app fara suparare da pozele astea de aici sunt naspa!!!

  7. PHHHH.
    NASPA POZELE ASTEA!!!
    DACA VEDETI CE POZA AM LA PROFLUL IDULUI!!!
    PFFFFF…LESINI CAT DE TARE E
    CU BLACK MAMBA
    SI APP COBRA REGALA ,BLACK MAMBA SI MAMBA SUNT CEI MAI OTRAVITORI.DE FAPT MAMBA ESTE CEL MAI OTRAVITOR SARPE

Lasă un răspuns

