Societatea ne impune standarde absurde !


Azi am fost la cumparaturi si mi-am dat seama ca societatea ne impune standarde absurde !

Te mai miri de ce bulimia e in floare ! Nu mi se pare normal ca cea mai mare talie posibila sa fie 46 . Prietena mea care poarta un 48 nu se poate imbraca niciodata cu ce-i place pt ca nu gaseste masura. Stiati ca sunt multe produse care nu se produc in talii mari pt ca nu ar avea acelasi aspect ? Oricum la televizor toate reclamele sunt prezentate de modele fara forme care nu cantaresc mai mult de 45 de kg , in magazine manechinele au talia 36 iar daca tu ai mai mult de 55 de kg esti considerata grasa ?

De ce ne axam pe ceea ce ne impune societatea asta bolnava ? De ce standardele de frumusete se rezuma la 90-60-90 ??? Cine a zis ca ce-i perfect e cei mai bun pt tine ?

Sunt suparata pt ca prietena mea e suparata !

Noapte buna !

Oricum

24 thoughts on “Societatea ne impune standarde absurde !

  1. Noi formam societatea..deci numele, titlul de societate e atribuit tot noua! Recomand sa dam in judecata „societatea” si regulile ei absurde! pnm se face discriminare?! Nu ma mai joc! Adica…daca prietena mea ar avea nevoie de masura aia peste 46 sa nu aiba cu ce se imbraca! Haide mah…imposibil! ha ha (sarcastic) acu’ poate ma intelegeti de ce „urasc” umanitatea, singura se duce dracu’ si nimeni nu o opreste!

  2. ahahahahaaha. Ar trebui scumpiti cartofii, interzis mcdonalds si in genere junk-food-ul.
    Citez pe cineva, trecut in nefiinta pentru care am avut o mare stima pentru toate bunele si relele ce mi le-a asezat dinaintea ochilor inainte de vreme : „Greselile de azi sunt normele si regulile de maine”. Faceti o retrospectiva a modei din ultimii 200-300 de ani si vedeti cat de radical s-a schimbat. Acum au ajuns unii sa umble cu hainele rupte, descusute si sa dea milioane de lei pentru ca e de firme bah. …..completati isteric restul….

  3. Standardul de frumusete nu e 90-60-90. 90-60-90 pentru mine inseamna o scobitoare cu fite. Pai de ce as alege o femeie cu grosimea piciorului cat grosimea incheieturii mainii mele? Trebuie sa aiba nitel forme (bine, nu de genul sa aiba nevoie de ajutor de o echipa special angajata ca sa poata accesa usi), in fond, asta e si atractiv la fizicul unei femei. Nu vreau sa fac vanatai de fiecare data cand o ating sau sa invat sa cant la tanbal la coastele ei.

  4. ce mai vrei, daca institutia modei e formata din homosexuali? Am temerea ca unul dintre scopurile modei, in afara de scurgerea de bani in fiecare an, este ca femeile sa nu mai nasca, pentru a se putea incadra in haine.
    De ce am zis scurgere de bani? Odata pee an toate femeile cheltuie o sumedenie de bani pentru ca hainele pe care le-au cumparat data trecuta, chiar daca sunt bune de purtat, ingrijite, nu mai sunt la moda, iar o femeie imbracata la moda anilor trecuti e aratata cu degetul.
    Solutia? Treci la clasic.

  5. Si eu ma aflu in situatia prietenei tale…Imi gasesc cu greu ceva care sa-mi placa pentru T48…Noroc ca stiu si pot sa-mi confectionez singura cate ceva dupa placul inimii mele…

  6. aici o sa imi permit sa comentez.Si eu am aceeasi problema!Gasesc numai 36.Multe marimi 36.Tin minte ca acum o luna m-am certat cu una din fetele care erau pe acolo,pentru ca mi-a zis ca marimea mea nu o au la niciun fel de pantaloni.Si imi spune:Marimile medii si mari se iau primele si ne raman numai astea.Pai daca e asa de ce mama lor nu baga mai multe marimi medii si mari si mai putine mici?Pentru ca oricum alea nu se cumpara.Marimile mici se pot cumpara de la magazinele cu haine pentru copii.Cum face prietena mea de 18 ani.😆

  7. Asa ! fiti rele…fiti rele, nimeni nu va asculta! fiti rele…ca un „pitbul”😀 muscati…! Ce pn voastra!😀 „Fumeia a batut juma de bUCURESTI sa-si ia textila…eu unu prefer sa io dau jos!
    Vorba lui rocker diliu : uatafac !

  8. Dadusem comentariu dar cred ca fu nEste probleme.
    Traim intr-o lume in care daca nu arati, cam nu prea existi. Indiferent de standarde. Nu 90-60-90 ne dirijeaza. Nu marimea 36. Nu inaltimea 1,70. Ideea e ca daca esti good looking, ti se deschid usi. Daca ai sani si fund, la fel. Daca nu, nu.

  9. hmmmm… da e si asta o chestie… acolo nu stiu cum stau teburile dar aici doar daca nu cauti nu gasesti… eu incap in 36, 38 deci nu.i problema… dar in general majoritatea magazinelor se aprovizioneaza cu toate marimile mai putin de la 44 in sus… acolo deja se intra pe alt target.. la 55 kg un 38, 40 e perfect dar din nefericire nici numerele astea nu mai corespund asa ca ai de cautat.. plus ca e relativa faza cu kilogramele pt ca depinde si de densitatea structurii osoase… din (ne)fericire adevarul asta este, in general se merge pe tinta asta, de 55 kg, 1.70, restul mai putin conteaza, iar cei/cele care nu ating sau depasesc structura asta ori nu isi gasesc haine ori trebuie sa le modifice… so… succes la cumparaturi😉 si nu evitati atelierele particulare de croitorie in cazuri extreme

    p.s. nu oricine este frumos in masurile acelea considerate ideale… desi multe se lupta sa ajunga acolo… esti frumos cand te simti frumos, nu cand urmezi standarde. in mare parte se comercializeaza mult marimile respective de haine pt a evita obezitatea sau anorexia.. e o forma de control subliminal… modelele de care spuneai nu au forme mare din ele tocmai pentru a atrage atentia asupra hainei si nu asupra lor asa ca nu se recomanda luarea lor drept etalon… pentru razvratiti recomandarea ar fi sa evitati magazinele si sa apelati la alte surse…
    have a great day😉🙂

  10. Sincer, eu nu ma conformez in niciunui tipar tampit al societatii si mi se rupe ca-s facut in fel si chip de diverse si diversi… Exact cum ma fac ei penibil, tot asa-i pot face eu metrosexuali si am castig de cauza ca tampitii habar n-au ce inseamna :))

  11. sunt si magazine numai pt marimile mari. acum depinde de fiecare`n parte cat e de norocos ( sau nu ), daca are asa ceva`n orasul sau.

  12. Salut Danut !
    Cata dreptate aveti scumpii mei sfatuitori ! De ce sa ne lasam condusi de ideile celor care inventeaza moda absurda deseori ?

  13. eu nu-s gras, dar cu greu pot sa imi gasesc niste haine decente. ma hotarasc cu greu la modele pentru ca de cele mai multe ori „moda” dicteaza piata de desfacere. parca toate hainele sunt pentru un anume tip de oameni.

  14. stiu ca la un moment dat se discuta ca ar trebuie sa li se interzica manechinelor foarte slabe sa apara pe podiumurile de prezentare. Dar totul a ramas la faza de discutii

  15. Pentru ca societatea a luat-o razna, ia oamenii care o formeaza sunt licurici tacuti, care joaca precum canta creatorii de moda. Din banii nostri fac ei averi. Din banii tuturor, nu numai ai acelora care au talie care sa incapa in hainele facute de ei si care ofera un aspect placut.

  16. Eu nu sunt de acord cu femeile care mănâncă fără limite, fără să le intereseze aspectul lor, şi care apoi se plâng că nu găsesc haine pe măsură. Nu zic să fii schelet, dar nici să fii obeză. În primul rând, nu e sănătoasă nici una dintre extreme. Nu trebuie să ţinem cont de modelele impuse de societate, ci doar să fim echilibrate. Dacă am avea un regim de viaţă ok (alimentaţie corectă şi mişcare), nici măsurile hainelor n-ar mai fi o problemă.
    Mi-a plăcut cum ai accentuat în final faptul că nu tu ai această problemă, ci prietena ta🙂 (‘Sunt suparata pt ca prietena mea e suparata !’).

  17. Ai mare dreptate in ceea ce spui. La noi, daca ai o masura mai mare la haine, ajungi sa te imbraci cu ce gasesti, nu cu ceea ce iti place. Ai o varietate limitata de posibilitati, si n-ai ce face in privinta asta. Magazinele cu „marimi mari” isi fac reclama de genul „haine pentru grasi”, si se asteapta sa intre cineva sa cumpere husele de camion din dotare. Pe langa faptul ca hainele sunt oribile mai si insulta potentialul client. Dar n-ai ce sa faci… asta e mentalitatea la noi. Persoanele „supraponderale” sunt discriminate, si nu ma refer numai la haine. Oricum.. prietenei tale ii sugerez sa verifice magazinele online din state. Au niste haine superbe si relativ ieftine la plus size.

Lasă un răspuns

