Noapte alba !


Nu pot sa dorm …ascult de mai mult de o ora muzica dar nu reusesc sa ma concentrez si pierd ritmul…diverse ganduri ma reintorc in timp .

Sa fie oare una din noptile alea albe care-i destinata parerilor de rau ? Buble si-a terminat melodia si lasa locul  altei piese .

Imi trec acum prin minte zilele alea indepartate de soare vara la bunici , o scrisoare pe care nu am expediat-o niciodata , fularul care a fost uitat pe banca in parc , un fost iubit , petrecerea mea de majorat , primul sarut , ultimul , o fosta colega pe care am pierdut-o , prima tigara , ultima zi de scoala , colegi , nume uitate , persoane care mi-au ramas in minte pentru un gest …

Imi aprind o tigara si sper ca-i ultima in noaptea asta . Un pahar de ceai rece ii face companie …

Va las cu Buble si va urez vise placute !

P.S. : Cine mi-a furat visele ?


22 thoughts on “Noapte alba !

  1. pot sa-ti dau ceva somn de la mine? am dormit peste 12h si tot as mai dormi, asa ca am surplus de sforaiala daca vrei😀

  2. aceeasi chestie am avuto si eu aseara,numai ca pe mine nu m-au luat gandurile … nu puteam sa dorm :)) si ma uitam pe pereti….

  3. azi noapte am visat tatuaje,cutite,amenintari,jaf la bancomat,sechestrare…si ale minunatii d`astea.
    as fi preferat si eu o noapte alba ca tine😀

  4. Hime am si eu destule in ultima vreme, mai rau ca iti strica toata ziua care vine :-s

  5. nu mai am probleme cu somnu’ adica dorm de nu am taine! cand sunt treaz am probleme! 🙂
    D’aia azi nema job…stau acas’ sa mai treaca stresu’ .
    Deobicei „noptile albe” sunt cauzate de probleme psihice, nu ma refer la cele ce necesita asistenta psihoterapeutului, ci la acele probleme zilnice, precum si cumularea energetica (despre asta „intr-un episod viitor” ). Recomandarea mea…alta varianta inafara de cea a exercitiilor CHI este sa te obosesti, daca tii neaparat sa dormi! 😀 ok…baga 20 flotari, 50 genoflexiuni, 40 abdomene! un ceai cald (fara tigara), o integrama in limba japoneza (cauta si dictionar) si te asigur ca faci nani, tot pe la 4-5 dimineata😀.
    Varianta 2 e mai simpla, dar nu ti-o recomand!😀

  6. `coloreaza`le intr`un fel´ :X .

    P.S. : lasă tigarea, ca apoi nu o sa mai ai nici nopti albe macar .😦 . un prieten fumeaza de la 7 ani si m`am chinuit sa’l fac sa termine si n`am reusit😦 .

  7. sunt atat d rupta k dorm dusa.. si nu visez.. hmm si pe mine ma mai luau momente d’astea melancolice :-< Cateodata ma gandesc la gesturile stupide pe care le-am facut si cum mi-am pierdut timp pretios din tineretile mele.. p care il puteam fructifica altfel. Dar dupa o perioada d'asta vine si perioada de "revenge" cand traiesc la maxim si ma bucur de tot.. si … invat din greseli🙂 Noapte buna si neagra ( asta k sa nu mai fie alba) :*

  8. eu nu mai dorm de ceva vreme. te rog sa publici urmatorul material si sa il dai mai departe:

    plec. scarbit. dezamagit. si trist
    Posted on iunie 16, 2009 by barbieru bogdan | Editează
    Motto: “Stii ca e trist. Dar e adevarat. Singurii mei prieteni sunt morti: Labis, Eminescu, Bacovia, Lavinia, Grigore Vieru. Nu mai am prieteni, nimeni nu ma iubeste si eu ii iubesc pe toti. Sunt cel mai vesel om trist.”

    Intotdeauna am crezut ca nedreptatea e cea mai mare blasfemie. Si de asta am crezut in dreptate. Renuntand sa cred in spagi, coruptii si alte lucruri mocirloase si intunecate. Alegand, incercand sa fiu stramb si sa judec drept. Nu sunt respectat pentru ca am dat cu pumnul in capul cuiva. Ci pentru ca am avut puterea sa zic NU, nu e bine si atunci cand am intalnit abuzuri sau acte de coruptie am ales sa urlu ca ceea ce se intampla e o nedreptate, ca altcineva pierde in urma acestor jocuri murdare. Am fost din totdeauna constient ca e riscant. Ca pot pierde totul, insa nu m-am temut: mereu am jucat pe totul sau nimic. Constient ca totul s-ar putea intoarce impotriva mea. Si ca o satra de lupi haini vor ataca in haita si vor incerca sa traga glont dupa glont din toate pozitiile posibile. Credeam ca sunt pregatit pentru o asemenea lupta. O perioada am fost . Apoi cineva care a insemnat enorm din momentul primului salut, primei atingeri tandre, care a trezit in mine sentimente de care nu eram constient ca le am, cineva a intors armele impotriva mea. Iar eu am ramas doar un soldat intr-o lupta care nu era a lui, care nu avea macar un glont sa riposteze. Alaturi de politisti si procurori marsavi, parinti care inca mai practica elemente securiste, a creat o imagine de infractor. Iar justitiarii au profitat de aceste lucruri si astfel au fost mult mai preocupati de anchetarea mea, cu toate ca eram nevinovat. Asta in timp ce Gorbunov se plimba liber prin Brasov, altii trageau cu pistoalele, altul omora doua fete si tot asa. Pentru prima data am simtit ca tot ceea ce am facut bun a fost zadarnic, a fost doar un strop de ploaie menit sa-ti potoleasca setea. Pentru prima data nu am mai avut puterea sa fac bascalie de aceste anomalii. Da, “Bogdan Barbieru trebuie sa para infractor”, probabil asta a gandit o mana de coruptionisti.

    ***

    Nu m-a interesat vreodata sa public in mod neaparat. Am vrut doar sa scriu proza, poezii. Si de multe ori sa incerc sa reprezint interesele oneste ale oamenilor batuti de soarta, victime ale unor acte de coruptie sau ale indiferentei autoritatilor locale. Nu am facut jurnalism. Mi-am dorit doar sa reprezint. Persoanele de pe strada mea si din tara mea. Am scris materialele direct din strada. Am vazut adevaratele fete ale saraciei in strada. In ghetoul din Baicului bucurestean, a unui cartier ploiestean sau printre mizilenii mei. Asa se intampla in Romania. Cine deschide gura, la un momentdat dupa zeci de incercari gura i se va inchide. Fortat de multe ori. Asa e in Romania. Gainariile sunt anchetate atent, in timp ce adevaratele infractiuni se fac uitate. Probe apar, dispar, depinde de cati euroi ai in plic. Anchetatorii mei nu au dormit. Nu va scapa de traficanti, ci doar de banii pe care ii luati. Imi doresc doar sa mai am puterea sa demonstrez acest lucru. Si in plus vreau sa imi vad anchetatorii si martorii falsi cum se bucura de o telegrama primita cand cineva le moare, sa se chinuie sa faca bani, sa ii planga si pe ei familia cum ne-a plans pe noi si mila merita doar cand esti corect, iar mie nu imi e frica sa pun pe hartie tot ce am in cap.

    ***

    Plec. Scarbit. Dezamagit. Pentru mine, ceea ce am facut, ce am incercat sa fac a ajuns la final. Am vrut sa lupt lupta cea dreapta, chiar daca uneori am esuat. le multumesc tututor pentru sustinerea arata. In special, lui Hime si Lisandru, Nasparletu si Neo.

    Filed under: dorinte si impresii futile, impliniri pe alt taram, in memoria alexandrei, regatul BeBogdanesc, scenarii in ciorna |

  9. Eu nu stiu cine ti-a furat tie visele, vreau doar sa stiu cine mi-a furat si mie somnul…ca de la o vreme incoace nu pot adormi pana nu citesc juma’ de roman… Privesc partea buna a lucrurilor: macar asa citesc toate cartile pe care n-am apucat sa le citesc pana acum.

  10. Ungure, dă-ne nouă din inspirația ta de toate zilele🙂
    Hime, bun venit în clubul somnambulilor.🙂 De când am rămas șomer nu mai am somn. Visez urât tare și toți/toate au etichete cu TBI și BRD pe ei🙂

Lasă un răspuns

