As vrea sa organizez o petrecere diversa…


Ma gandeam ca se apropie weekendul si vreau sa organizez ceva divers pentru acest sfarsit de saptamana . M-am plictisit de aceleasi iesiri plictisitoare in aceleasi pub-uri . Problema este ca imi lipsesc ideile sau mai bine zis am prea multe si nu stiu la ce sa ma decid .

Va explic mai bine situatia : Suntem in 6 (3 cupluri) si ne-am gandit sa organizam fiecare prin rotatie cate un weekend „special”  in vara asta . Ideiile sunt multe tip : dansuri caraibiene sau petrecere deghizata sau seara horror … Problema mea este ca in weekendul asta este randul meu (adica m-am oferit eu desteapta :)) . Voi ce idei imi dati ?

Am la dispozitie 2 zile . Trebuie sa organizez si mancarea in caz de „petrecere in casa”  . Eu ma gandeam la un party in stil roman (Imbracamintea ar trebui sa fie obligatoriu alba si tip tunica ) sau seara de gala (numai ca nu prea ne permite budgetul) .

Daca ma ajutati va promit ca va trimit pozele🙂 (cu conditia sa nu fie un party de nudisti🙂🙂🙂 )


Helppppppppppppppp !

P.S. : Saptamana trecuta am facut petrecere anii 80

21 thoughts on “As vrea sa organizez o petrecere diversa…

  1. Un party in stil roman suna destul de interesant.Plus ca fetele cu un cearceaf alb pe ele au scapat de cosumatie,si sunt si….sexy😛

  2. stil roman…dragut:)
    bagati si voi la inaintare ceva fructe si mancati asa intinsi pe jos;)

  3. Alexxutzu nu-i rea ideea🙂🙂🙂 Deja ma imaginez cu antene🙂

    Lisandru iti permit sa o ” furi”😉

  4. Eu zic sa faceti o party cu specific de satra. Faceti o mica tiganiada acolo…la noi stiu sigur ca merge intotdeauna foarte bine🙂

  5. party? emmm…indiferent ce stil aborda…atat timp cat te simti bine, la fel si invitatii…e ok!
    Un event nu se organizeza asa…daca aveam cateva detalii minore, poate „furai”o idee!
    detaliile ar fi cam astea: locatie, invitati, bufet,drinks,sound! cam astea ar fin in mare…sincer nu as vedea poate o ruda sau un cunoscut la 50 ani venind in vizita la u imbracat in cearjaf😀 sau mai jtii…ha ha ha!
    Hime…din proprie experienta…orice event ai avea, chiar si un party de weekend…cand e beutura, omu rade, se distreaza!😀

  6. Ala cu romani e usor (sau greci)… va jucati de-a zeii. Niste cearsafuri pe voi si gata.😀 Fetele pot sa isi puna si bijuterii.

    Mancare, fructe (in special struguri) sau orice se poate manca din niste tavi cu mana (mici gustari, tartine cu branza, crema de peste, ce mananca fiecare). Si sa ai boluri cu apa cu petale de trandafiri in ea sa se clateasca pe degete dupa ce mananca.

    Sau… daca aveti ceva spatiu la dispozitie, poate fi ceva gen mister… sa caute indicii pe nu stiu unde, sa treaca niste probe sa ajunga la ele… ceva stil romane politiste,

  7. Io mă gîndeam la un party în… imponderabilitate. Mda, NASA e departe şi nu ştiu dacă există în ţara noastră ceva care să simuleze imponderabilitatea. Mai e şi bugetul.

    Dar îmi şi imaginez cum e să mănînci şi să bei ceea ce pluteşte. Şi să dansezi plutind… Poate în… 2030 o să fie posibil pentru oricine😀

  8. poa`sa fie cea mai mica petrecere ,dar daca voi va simtiti bine este cel mai important;)

  9. of nush ce sa propun dar foarte frumos ce faceti🙂
    Apropo, imi dai si mie add pe messenger pls…? (te-am mai intrebat o data) ID-ul e acelas ca adresa de mail de pe care iti comentez la blog :*

  10. Sunt adeptul petrecerilor. Imi place sa le organizez, si weekendul asta am vrut sa fac o petrecere pentru cei de la munca si cu invitati din afara. Petrecerea ar fi fost intitulata „Team-Building”. Colegii si prietenii au scapat insa pentru ca am lucrat sambata noapte😐.
    Saptamana viitoare nu scapa ei insa… Pregatesc ceva hard-core si low-cost.

Lasă un răspuns

