Girafele sunt pe cale de disparitie in rezervatia Masai Mara din Kenya


Fotografia de alaturi peste ceva timp o sa devina doar o amintire trista si asta pentru ca girafele , animale abituale ale rezervatiei Masai Mara, in Kenya, risca sa dispara .

In ultimi 15 ani institutul Wwf e L’International Livestock Research Insitute din Nairobi -a descoperit ca girafele au diminuat cu 95%, antilopele cu ‘80% si mamiferele cu 76%.

Originea acestor disparitii este vanatoarea si cresterea numarului populatiei in zona
Masai, populazia autohtona,din cauza lipsei de mancare si de vegetatie au inceput sa foloseasca terenurile rezervatiei pentru agricultura si astfel au schimbat echilibrul naturei . De astfel a contribuit in mod negativ si turismul , in mod special cel care se bazeaza pe safari , astfel modificand ecosistemul au declarat expertii .

Mai jos va postez ceva imagini ale zonei care ma lasa fara cuvinte…



15 thoughts on “Girafele sunt pe cale de disparitie in rezervatia Masai Mara din Kenya

  1. cand am vazut titlu postului mi-a venit in dibla un banc despre girafe (acu deja am 2) dar dupa ce am citit m-am intristat si cum escu a intrebat de ce, eu intreb: pentru ce ne batem joc de tot ce e al nostru?
    bancurile altadata.

  2. Ma uimesti de fiecare data cand intru pe blogul tau. Chiar daca nu mai comentez ca inainte, n-o fac din lipsa timpului liber. Aflu mereu lucruri noi si interesante!🙂

  3. Avem un talent in a bushi ce e in jurul nostru. Si asta in numele umanitatii. Ca sa traim noi mai bine, calcam pe cadavre.

  4. Omul strica tot …absolut orice lucru care e pe langa oameni este stricat intr-un tarziu …

  5. Am sa ma bucur cand omu’ e pe cale de disparitie… si sa nu indrazneasca careva sa ma contrazica cand afirm ca „omul prin natura sa, se najte rau, in esenta tot rau este!”… la n*** tot om sunt..si eu distrug…si eu stric…pacat ca traim asa mult!
    [nu luati in considerare ce am scris, sunt nervi la mijloc]

  6. imi pare rau ca va intristeaza situatia… din pacate omul reuseste doar sa distruga … e mult mai simplu😦

  7. @sometimeiwasachild … nu cred !
    din lipsa de ocupatie…si plictiseala ii exterminam si pe aia!😀 [keep dreaming dan…keep dreaming]

Lasă un răspuns

