Leapsa


Imi cer scuze dar uitasem asa ca imi fac temele cu intarziere .

“Daca as fi fost…”- preluata de la scumpa noasta SometimeIwasAchild :

O luna a anului…Martie  (Ador primavara, ma trezeste la viata)
O zi a saptamanii….Joi , imi poarta noroc !
O parte a zilei…dimineata (e atat de proaspata , curata , reprezinta un nou inceput …)
Un animal marin….probabil unul care nu se mananca … nici eu nu stiu acum
O directie….spre o lume mai buna !
O virtute….dragostea
O personalitate istorica…nu cred ca as vrea sa fiu o personalitate , nu-i asa simplu (mai ales cele istorice !)
O planeta…Luna -o ador
Un lichid…cafea
O piatra…onix pentru ca mi s-a zis ca-i piatra mea norocoasa !
O pasare…nu stiu…una rara !
O planta…lalea alba !
Un tip de vreme…senin
Un instrument muzical…pian
O emotie…cea a unui copil fericit atunci cand primeste un cadou🙂
Un sunet…imi place sunetul valurilor amestecat cu versul pescarusilor vara la mare spre apus … este inconfundabil !
Un element…argint !
Un cantec…ah…imi plac atat de multe , sunt indecisa🙂 poate ca Memories
Un film…”7 pounds „
Un serial…nu stiu…
O carte…cu siguranta una de istorie , asa as fi citita mereu
Un personaj de fictiune…Zana cea buna🙂
Un fel de mancare…peste la gratar
Un oras…Cel al lui Mos Craciun
Un gust…al pepenului galben (il ador)
O aroma…de cafea
O culoare…verde
Un material…bumbac
Un cuvant…amore
O parte a corpului….ochi
O exprezie a fetei…curiozitate
O materie la scoala….romana
Un personaj de desene animate….Heidi
O forma…patrat – are mai multa stabilitate
Un numar….7 pentru ca imi poarta noroc , si e ziua mea de nastere
O masina….de marga germana
O haina…rochie de mireasa🙂

O dau mai departe tuturor celor care nu au facut-o !!!

10 thoughts on “Leapsa

  1. ;))) vad ca nu ai uitat de ea😛 Si mai vad ca multe din raspunsuri sunt ca ale mele… sa inteleg ca asa de mult ne asemanam😀 ?

  2. Sometimeiwasachild e ciudat dar stii ce mi s-a intamplat ? Am copiat leapsa de la tine, am schimbat raspunsurile dar am omis 3 sau 4 …🙂 🙂🙂 acum le-am schimbat ! Noroc ca mi-ai atras atentia🙂 Scuze !

  3. Nici o problema😛 Se mai intampla…poate erai un pic obosita…

  4. „Un sunet…imi place sunetul valurilor amestecat cu versul pescarusilor vara la mare spre apus … este inconfundabil !Un sunet…imi place sunetul valurilor amestecat cu versul pescarusilor vara la mare spre apus … este inconfundabil !”… ai perfecta dreptate…este inconfundabil.
    Uite, vezi? iar mi-ai adus aminet de mare! Si-mi e tare dor de valuri, de pescarusi, de sunetul marii…

Lasă un răspuns

