Apocalipsa


Apocalipsa… zilele astea cat am fost constransa sa stau acasa am avut timp sa ma gandesc la acest fenomen numit apocalipsa . Voi credeti in previziuni ? Credeti in ceea ce vine dupa… ??? Am cautat putin pe net si am descoperit ca apocalipsa=omul se va distruge singur .

Am mai descoperit ca Armaghedonul se estimeaza ca va fi prin 2250 si sfarsitul lumii materiale prin 3250 iar 1999,2250,3250  sunt ani prezisi de Nostradamus . Stiu ca s-a vorbit mult dar cateodata ma gandesc la toate aceste mistere , la cum o sa ne schimbe si la ceea ce o sa se intample urmasilor nostri …

Dar unele semne premergatoare au fost descrise detaliat in Biblie, iata-le:

Profetii Biblice majore ramase inca neimplinite

1. Secarea Nilului in 7 parauri mici pe care evreii le vor trece incaltati (Isaiah 11:15) la intoarcera ultimelor triburi de evrei din Africa
2. Secarea limbilor de apa care inconjoara peninsula Sinai (Isaiah 11:15)
3. Secarea Eufratului (inainte de Armaghedon) (Apoc. 16:12)
4. Extinderea Israelului intre Nil si Eufrat dupa cum i-a promis D-zeu lui Avraam (Geneza, 15:18; Isaiah 27:12)
5. Aparitia Anticristului la conducerea imperiului roman reinviat care va schimba legile si sarbatorile (Apoc. 13:11,18; Isaiah 14:4,20; Daniel 8:23,25;11:36,45)
6. Venirea, moartea si invierea celor doi prooroci Enoch si Ilie (Maleahi 4:5, Apoc. 11:2) in fata intregului Pamant, fapt ce va fi transmis prin televiziune.
7. Crestinarea evreilor (Maleahi 3:3,4, Romani 11,25-27) fapt care va implica recladirea Templului lui David pe locul moscheii musulmane din Ierusalim (Apoc. 11:1,2)
8. Apostazia – Lepadarea benevola de credinta in Iisus Christos (care va avea loc in timpul domniei Anticristului) (Luca 18:8; 2Tesaloniceni 2:3)

Daca aceste profetii se vor implini (profetia referitoare la restabilirea lui Israel s-a implinit) atunci si apocalipsa e sigur ca va veni.

Voi va ganditi vreodata ?Oricum am gasit urmatoarele carti pe care puteti sa le cititi :

Apocalipsul I [DOC]
Autori: Stephen King

Apocalipsul II [DOC]
Autori: Stephen King

Apocalipsul III [DOC]
Autori: Stephen King

35 thoughts on “Apocalipsa

  1. Am evadat un pic de la mine din cusca si m-am gandit sa dau o raita. Sper sa nu fie cu suparare… O zi buna…

  2. Pai normal ca o sa fie si un sfarsit…dar cred ca trebuie traita viata la maxim…pacat de urmasii nostri care e posibil sa ajunga friptura ,cel putin in Biblie sunt descrise cu lux de amanunte detaliile din momentul sfarsitului,care nu are neaparat legatura cu evreii….oricum…si pe mine ma preocupa tema…eu am auzit ca nu o sa murim ,ci o sa fim upgradati,adica ADN uman o sa aiba 22 de spirale in loc de doua cate are in prezent si chestii de-astea…oricum,numa Dumnezeu stie knd o sa se termine lumea….

  3. Singura teorie in care cred, avand in vedere periclitatrea faptelor, este ca omul s-a inaltat, tot el se va distruge…prin setea asta nejustificata(dupa parerea mea) de acaparare, de insatietate.

  4. aa.. chiar weekendu’ asta povestem despre apocalipsa..
    cred ca toti ne gandim, mai mult sau mai putin la asta, desi putini sunt cititi sau informati.. ca sa nu mai vorbim religiosi.. pentru ca, sa fim seriosi, apocalipsa e un concept religios. nu exista dubii.
    de ce apocalipsa? biblia e mare.. dar pe toti doar apocalipsa ne fascineaza..
    nu ma incanta sugestia ta – vis-a-vis cartilor de stephen king – pentru ca din cate stiu eu, omu’ respectiv scrie fictiune, si mi se pare delpasat..
    m-am intrebat de ce toata lumea – chiar si cei care nu cred in D-zeu – tin neaparat sa stie CAND vine apocalipsa.. si am ajuns la o concluzie.. e ca si cu autobuzul: dk stii la ce ora vine, fugi in ultimu’moment, il prinzi si ajungi acasa – sa explic analogia? e simplu , toata lumea face vrute si nevrute… chestii nasoale, si urate – din toate pct de vedere, nu neaparat exclusiv.. asa ca oamenii, rai si egositi pana la final, vor sa se scoate pe ultima suta de metri – aia care mai vor- sau vor sa stie cat le merge.. ca un fel de program de lucru.. lunga discutia..

  5. eu nu cred in asa ceva. totusi iti multumesc pentru cartile alea. banuiesc ca sunt PDF_uri, am sa le citesc….candva in viitorul apropiat:D. insanatosire grabnica again, sau…sa te fereasca sfantu de raceli😛

  6. @Neo: „Biblia e mare”, n-as putea fi mai de acord…mai ales daca te referi ca Biblia lasa prea mult loc de interpretare, exact cum lasa si „previziunile apocaliptice” loc de interpretare.

  7. bre, lasa teoriile conspiratiei pentru altii. traieste-ti viata si fa-ti griji pentru tine. nu merita sa te consumi pentru ceva pe care oricum nu-l poti controla.
    am zis!

  8. In mod sigur „apocalipsa=omul se va distruge singur”, primele semne au inceput sa apara de mult, dar nu-mi bat capul, oricum n-am ce face, prefer sa-mi fac planuri cel mult pina la concediu!

  9. Eu cred ca se va intampla odata si odata. Este logic ca la un moment dat Pamantul va deveni neprielnic pentru viata, soarele va deveni super-nova, etc.. este o explicatie stiintifica. Apocalipsa nu va fi ceva subit, cred ca a inceput incet incet, iar noi suntem in mare parte responsabili distrugand planeta.
    Oricum, chiar daca nu o apucam noi, urmasii nostri o vor apuca sigur si ne vor „multumi” pentru conditiile pe care le-am creat.
    Cert este ca nimeni nu stie cand si ce anume se va intampla, asta numai Dzeu poate stabili. Pana acum au fost N apocalipse care nu au venit, la fel ca si cutremurele.. nu le prezice nimeni, cand vin .. vin.
    Btw, superba poza.

  10. Nu cred absolut deloc în Apocalipsă, dar Stephen King este unul dintre preferaţii mei şi romanul mi s-a părut excelent… Oricum, ai abordat un subiect extrem de interesant şi veşnic de actualitate. Ca de fiecare dată, părerile sunt împărţite. Şi este bine că-i aşa, doar nu suntem automate. O noapte cât mai liniştită îţi doresc. N-ar fi frumos să vină o ApocaLipsă de Ură şi de Ipocrizie?

  11. mi s-a parut foarte interesant articolul asta, in caz ca o sa fie ceva, o sa fie si gata nimeni nu poate stopa asa ceva…

  12. Apocalipsa este un fenomen care a preocupat omenirea de-a lungul vremii. Si au fost diverse momente in care oamenii au fost convinsi ca mai e putin si Apocalipsa va veni. Si, totusi, nu a venit… Cred ca adevarata Apocalipsa se intampla ori de cate ori contribuim la distrugerea planetei prin actiunile noastre mai mult sau mai putin constiente…

  13. Aha, Apocalipsa. Multa lume asteapta ca Apocalipsa sa fie sfarsitul lumii, asa cum este descris in biblie. Care este o poveste, frumoasa, dar o poveste. Apocalipsa inseamna ‘revelatie’, descoperirea adevarului absolul. Asa ca eu, personal, o astept cu nerabdare. Dar ma tem ca nu o sa fie raspunsurile pe care ni le dorim. In Cartea lui Enoh (neacceptata de biserica) exact biserica – institutia – este condamnata. Daca Apocalipsa (revelatia) o sa ne spuna exact asta: ca ne-am inchinat mii de ani in cladiri facute de oameni cand Dumnezeu este, de fapt, peste tot? Ca am fost credinciosi doar la comanda preotului, cand, de fapt, credincios esti oriunde? Revelatia asta, Apocalipsa, cred ca va insemna distrugerea unei religii pe care am construit-o in timp, cea in puterea bisericii ca institutie.

  14. Cred ca se intampla in fiecare zi, dintre blestematele astea de zile care trec peste noi… Imi trec prin minte negustorii alungati din templu… Negustorii ce se razbuna pe noi astazi… Si maine… Pana nu vom mai respira…

  15. omu se naste, omu construieste, omu da, omu ia, cateodata si dumnezeu…dar tot omu o sa distruga. Fiti constructivi cat mai puteti:)

  16. degeaba facem calcule si citim in stele..nimeni nu stie cand va veni…cert e ca noi trebuie sa fim pregatiti cu sufletul…:)
    „Despre ziua aceea şi despre ceasul acela, nu ştie nimeni: nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.Cum s-a întâmplat în zilele lui Noe, aidoma se va întâmpla şi la venirea Fiului omului.În adevăr, cum era în zilele dinainte de potop, când mâncau şi beau, se însurau şi se măritau, până în ziua când a intrat Noe în corabie,şi n-au ştiut nimic, până când a venit potopul şi i-a luat pe toţi, tot aşa va fi şi la venirea Fiului omului.” (Matei 24,36-39)

  17. Parca sfarsitul lumii o sa vina in 2012, ca doar asa o prezis si nostradamus. In fine nu prea cred eu in sfarsitu lumii sau o sa vina atunci cand omu o sa se autodistruga asa cum o inceput.

  18. buna… asta este un subiect care chiar ma intereseaza si pe care il studiez de ceva vreme… ideea este ca fiecare isi poate da cu parerea in ce priveste Apocalipsa si fiecare poate trece prin propriul filtru informatiile despre acest fapt.. in fond sunt foarte multe calcule care se fac pentru stabilirea date dar este cam greu sa se ajunga la o punte comuna intre perspectiva catolica si cea a magiei negre sau masoneriei inalte din care Noatrdamus facea parte impreuna cu familia De Medici… desi cartea Apocalipsului face parte din cartea de capatai a crestinismului, a fost mai mult interpretata dpv esoteric, aceasta ascunzand anumite elemente oculte pe care preotii Evului Mediu le stiau foarte bine… dar o las balta ca o dau in documentar :)) oricum… nu prea are sens sa se piarda vremea cu gandurile indreptate la sfarsitul lumii ci mai degraba ne vedem de viata care oricum e al dracu de scurta.. ca or sa moara cei ce vor veni? who cares.. ;)) eh exagerez… good luck

  19. p.s. am specificat perspectiva „catolica” deoarece aceasta reprezenta Biserica in acele vremuri, fiind o credinta „universala”, schisma avand loc mult timp mai tarziu… deci fara discriminari de niciun fel.. ;))

  20. Dupa mine…daca ar fi sa ne luam dupa profetii…apocalipsa ar fi trebuit sa vina de foarte mult timp😛 . Oricum ultioma profetie la moda e o chestie cu calendarul maiasi si cica apocalipsa va veni in 2012… daca imi dai o adresa de e-mail o sa-ti trimit emailul respectiv:P

  21. in ce priveste Anticristul si restul detaliilor legate de subiect… :)) mai bine plec ca stau pana dimineata sa comentez… sensibil subiect Hime… ai grija de tine…

  22. Eu nu cred in teoria sfarsitului lumii, nu imi bat capul cu ea, nu ma ingrozesc, caci mi-as stirbi singura bucuriile de zi cu zi. Traiesc fiece clipa din plin, ma gandesc cu optimism la ziua de maine si asa mai departe.
    La urma-urmei, daca – prin reducere la absurd – ar fi asa, suntem prea mici si neputinciosi in a putea influenta cu ceva cursul lucrurilor, deci..Carpe diem!🙂

  23. Sincer nu cred in asa ceva si totusi daca ar fi sa fie..nu o sa fie ca a prezis gimicu’ sau maria din deal..o sa fie din cauza omului..ca’i prea babalau sa se multumeasca cu ce are..vrea mai mult…si mai mult..pana o sa distruga tot..:-??

  24. Prefer sa traiesc momentul! Ce va fi.. nimeni nu va stii, asa ca de ce sa ne irosim timpul cu temeri?

  25. Eu prefer sa mor fericit si sa mor rapid!🙂 [daca e sa mor, desi cred ca-s nemuritor😆 )

Lasă un răspuns

