10 thoughts on “Publicitate oculta

  1. o sa ma duc sa beau o bere
    hime, intrebai de poezii: am gasit niste vechituri printr-o agenda pe care o aveam la 16 ani:
    deci poeziii

    Tu, singurătate, începi cu „a fost odată”
    Căci tu nu vii de azi, ci de ieri,
    Tu te-ai născut demult, în dragostea ei,
    În tot ce-a fost, în alt loc şi-n alte seri.

    E masa goală, păzită de-un tacâm,
    E casa goală, în pat e doar o pernă,
    Nimic nu mai e, totu-i trecut şi dus,
    Doar tu, singurătate, rămâi eternă.

    Nici telefonul nu mai sună
    De când te am cu mine singurătate,
    Tu ai cinica reţetă ce mă distruge
    De când zâmbetele ei sunt tot mai departe.

    „A fost odată”, aşa începi singurătate,
    „A fost odată”, când tu te-ai născut,
    Nu aici, în alt loc, în anul dragostei ei
    Şi fără să ştiu în mine ai crescut.

    Eşti rezultatul împărţirilor la doi, vampir.
    Din vălmăşagul vinului în care mă afund
    Aş vrea s-o mai chem la cina omului singur
    Pe Ea. Şi-n suferinţa mă scufund …
    (oda suferintei)

    Zgomot de lacrimă şi început de sfârşit,
    Durere ascunsă, cutremur în mine,
    Mi-ai redat libertatea să pot să sufăr,
    Ieri şi mâine.

    Lipsit de tărie, fără s-aline, e azi chinul
    Sfârşit de iubire, început de durere,
    Îl gustă mereu în libertatea mea să plâng,
    Că n-am putere.

    Rămas în infern, plecată în lumea ce te-a pitit,
    Încotro să mă-ndrept la capăt de noapte,
    Când ochii-mi veghează-ţi privirea
    În clipe deşarte?

    Străină-mi este azi iubirea, fericirea,
    Prieteni-mi sunt stropii de ploaie de iarnă,
    Ce-mi scaldă privirea în, de-acum, veche insomnie,
    Unde-mi eşti, Doamnă?

    Am redevenit liber iar, mi-am câştigat libertatea
    În umilinţa care am umilit şi azi o primesc,
    Sunt liber să plâng, am libertate să sufăr de ieri,
    Puiule demon.

    Oasele mă dor, inimă mă-nţeapă, ochii sunt roşii,
    Somnul e doar un străin, toate-mi sunt străine,
    Nu mai am decât libertatea să sufăr,
    Singur pe lume.

    Liber de-acum să sufăr, liber la toate cele,
    Închis în durere, îmi caut leacu-n lume
    Sub huma rece şi târzie, libertate să sufăr,
    Ieri şi mâine.
    (libertate sa sufar)
    creatii personale.
    astept criticile sau …

Lasă un răspuns

