Joc de fetite


Mersul pe varful lamelor e un joc de fetite pentru populatia Miao , populatie ce traieste in muntii Chinei meridionale . Tinerele invata aceasta arta traditionale de la tatii lor . Dar asta nu-i singura traditie curioasa a acestei populatii . Exista un ritual care permite tinerilor sa se casatoreasca . El are loc in fiecare an intre noiembrie si decembrie . Familiile care au copii in varsta de casatorie se reunesc ,tinerii se dispun pe 2 randuri unii in fata altora ,se privesc si se bat cu mingi . Dureaza cateva ore pana cand intre o gluma si alta se indragostesc unul de altul .

11 thoughts on “Joc de fetite

  1. Care se joaca cu mine cu mingiutza?😀😆
    On:foarte interesant…dar nu vreau sa ma imaginez calcand pe asa ceva…😕

  2. 1. Am observat aseara ca nu pot posta commenturi, dar nu stiu de ce. Intr-un final au aparut, slava Domnului! Probabil dupa ce le-ai aprobat tu…
    2. Mi se pare interesanta cultura lor!🙂 [la noi nu prea se mai pastreaza traditiile… Pacat!]

  3. ce e asa greu❓ mai rau e daca calci pe langa !
    Glumesc…urata imagine am pe creier ! yay!
    On topix !😕 nu merci..prefer sa vad Saw 2 again!🙂 macar stiu ca ala e film.
    Bataie cu mingi…ehhh…de mic mi-a placut sa dau cu bolovanu’n baba… :!:ce vremuri dom’le ..ce vremuri!
    Ce ziceti? le bagam si lor Y!M😀

  4. Mi s-au parut de apreciat mereu oamenii care au taria fizica si psihica sa faca asa ceva… e alt nivel… o autodepasire. Ceva de apreciat oricat de bizar ar fi.

  5. eu nici nu pot si nici nu as vrea sa fac asa ceva.E PREA DUREROS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. EU NICI NU POT SI NICI NU AS VREA SA FAC ASA CEVA.E PREA DUREROS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

