Some people fight for love


De cate zile ascult Fight for love si realizez cat de mult imi plac persoanele care isi recunosc sentimentele , care lupta pentru iubire , care cer iertare atunci cand gresesc si trec peste  orgoliu .

Realizez ca am gresit atat de des …ca am renuntat la sentimente pentru prostii sau pentru orgoliul despre care vorbeam mai sus siimi vine sa plang . Ma gandesc cum ar fi decurs viata mea azi daca as fi facut alegeri diverse …

Acum imi trece prin minte Adrian … povestea noastra a fost mai mult decat un film , dar lipsa de comunicare si cateva decizii gresite au facut din noi doi straini … Mi-a mai ramas doar o fotografie si amintiri sapate adanc in suflet …

Cum ar fi decurs totul daca as fi acceptat sa continuam relatia , daca as fi luptat ??? Nu o sa aflu niciodata dar cu siguranta nu o sa mai fac aceeasi greseala . Data viitoare o sa lupt pentru dragoste .

Mai jos melodia care mi-a dat de gandit🙂


9 thoughts on “Some people fight for love

  1. Îmi pare rău să te găsesc un pic tristă. Cum fiecare relaţie este specială, nu poate nimeni – cred eu – să dea vreun sfat. Până la urmă, dacă relaţia a sucombat, poate că a fost mai bine aşa. Nu era aşezată pe acea temelie rezistentă care să o ajute să depăşească momentele mai grele…

  2. Cum ar fi fost viata ta daca nu renuntai?
    Dar poate ca asa a trebuiet sa fie viata ta…poate ca ai renuntat din anumite motive de incompatibilitate.
    Poate ca, daca nu renuntai atunci te bagai intr-o relatie care n-ar fi mers, iar mai tarziu…cine stie…
    Si….inca un „poate” tocmai pentru ca ai renuntat, vei avea sansa de a gasi intocmai persoana potrivita.

  3. ma regasesc in tot ceea ce ai scris tu…si eu regret multe…cel mai mult regret ca am dat o dragoste frumoasa pe una mai putin frumoasa….

  4. mereu ai puterea de a alege. intr-un fel sau altul alegerea ta o sa te duca mai departe. cine stie, poate ca urmatorul mr x guy o sa fie mai bun ca fostul. nu poti sa stii niciodata. alegem si mergem mai departe. datorita alegerilor noastre suntem ceea ce suntem.

  5. Eu am invatat ca nu se merita sa lupti pentru cineva care nu te merita sau pentru cineva pe care nu-l meriti.
    Cel mai grav e cand realizezi ca nu meriti o persoana… pentru ca atunci iti dai seama ca oricat de rau te-ar durea pe tine, acelei persoane i-ar fi mult mai bine fara tine, iar tu trebuie sa dispari din peisaj definitiv… si voi incheia cu o replica proprie (si nu numai)… PANA INTR-O ZI CAND… [si numai Dumnezeu stie ce se va intampla atunci].
    Daca a fost vorba de dragoste, focul ala al inimilor are nevoie doar de o scanteie pentru a se aprinde la loc… daca insa nu a fost nimic, vei / vom / voi ramane doar dezamagita / dezamagiti / dezamagit.

    Sper ca am explicat bine si ca s-a inteles exact ceea ce am vrut sa zic. Nothing more to say for now… pentru ca nu vreau sa devin melancolic, sa-mi pun o serie de melodii care sa ma aduca in starea aia… [o stare de depresie]. Am un playlist pe care nu vreau sa-l mai deschid prea curand. Frumoasa piesa recomandata de tine.

  6. Putine persoane stiu sa ierte sau sa ceara iertare si mai ales sa treaca peste orgolii🙂 Fie ca-i persoana care a gresit sau caruia i s-a gresit..

Lasă un răspuns

