Sa nu-mi ziceti mie ca sunt ciudata …


Nenea din imagine este un tatuator profesionist care s-a gandit sa isi puna un piercing mai „special” . Sunt curioasa daca il folosesti si in alte scopuri in afara de cele decorative :)  (mi-l imaginez cum isi savureaza cafeluta direct din paharul fixat in ureche cu ajutorul unui pai lung🙂 – ce vreti imaginatia mea e bolnava cateodata ) .

Si ca si cum nu ar fi de ajuns va prezint si amica domnului de mai sus care vine cu lingurita (pai tre sa aiba cu ce sa amestece zaharul in cafea) . Asa cum ziceam doamna de mai jos s-a hotarat sa se infrumuseteze infigandu-si in limba o lingurita …

24 thoughts on “Sa nu-mi ziceti mie ca sunt ciudata …

  1. Doamne, ce ciudăţenii. Cel cu paharul în ureche m-a dat pe spate. Mie îmi place să spun „Cu şpriţul la tâmplă”, dar văd că se poate şi cu el la ureche…

  2. Eu cred ca au un șurub lipsă fiecare (sau mai multe). Doamne feri să se întâlnească femeia cu un magnet sau un fierar de al nostru:))

  3. Prima poza nu o stiam, dar pe cea de-a doua… am avut „placerea” s-o mai intalnesc pe internet!

  4. Unii fac chestiile astea pentru ,,infrumusetare”. In viata lor de zi cu zi, acele lucruri si acte de tortura sau chin simbolizeaza frumusetea sau dovada de barbatie.

  5. @Mihai ai dreptate numai 50% si sustin ideea ta.
    Sunt zeci de culturi care considera body-piercing-ul ca parte din religie, credinta statut (aici fac referire la unele triburi, natii etc)…Dar nu e exclus sa o faci din „pura fit(Z)a si prostie” si aici argumentez cu imaginea unui piercing bine „infipt” in „femeia moderna” , localizat in zona intima…ok sa nu-mi zice-ti ca ala e pus de frumusete, nu e daily-vizible . Poate vesnica „problema” incurabilele bilute pe penis…e de inteles ca inseria respectiva te ajuta sa-ti satisfaci din punct de vedere sexual sexul frumos..dar…sa fim seriosi..nici un penis nu-i mic…nici unu nu-i mare.[ooops..am deviat de la topic putin😉 ]
    Sa revin…nu mi-aj insera un paharel ca asta in lobul urechii stangi..in dreapta ar trebui sa am o sticla „alauaiz ful”😉
    [urasc textele lunci😀 ] multam’ ca ma suportati!
    Sarbatoritilor de sf. Constantin si Elena : La multi ani !
    Si celor ce sarbatoresc azi „Inaltarea” …se stie!😉
    Voi, restu…😉 ne mai cetim…

  6. in prima poza e totul clar….nimic ciuidat…ala se numeste pahar la purtator… vrei sa bei o dusca de palica…te pui pe trotuar scoti jumatea’ si pui in paharul din ureche…ca esti civilizat….
    in a doua poza avem o tanti…care e civilizata…si daca i se face foame….se pune pe bancuta si scoate din limba linguriotza…nimic ciudat aici…totul este perfect normal…sau nu..:)))

  7. Prima ca prima poza rockerdiliu…..dar chiar nu iti sare in ochi mormanul de pierce-uri din ultima poza?

  8. @Zozo: man…poate sun alunite :))) uatafac… poate tanti vrea sa devin fumeia paratrasnet😉

  9. Ce chestie, un post asemanator am si eu, cu doua poze la fel de socante – versiunea masculina a femeii cu lingurita (ar fi trebuit sa fie barbatul cu furculita sau cutit)🙂

  10. oricum getwild.ro e in dezvoltare si veti gasi acolo tot ce este posibil in materie de body piercing si alte modificari … va astept cu drag !!!!!!!
    >:D< 😀
    🙂

  11. Pingback: The Athenian Arts

Lasă un răspuns

